شیره انگور سیاه مخصوص صبحانه + خرید با قیمت ارزان

شیره انگور یک غذای کامل بوده و به سبب ارزش غذایی بالایی که دارد به عنوان یک وعده غذایی به ویژه به عنوان صبحانه مورد استفاده قرارمی گیرد و مصرف آن در فصل زمستان به شدت توصیه می شود.

شیره انگور سیاه

شیره انگور سیاه خاصیت غیر التهابی داشته و برای پیشگیری از سرطان و بیماری های کلیوی و کبد بسیار موثر بوده و به سبب خواص انرژی زا برای کودکان نیز بسیار مفید است، انواع شیره انگور به علت داشتن انگور، می تواند جاذب کلسیم بالا باشد و در استحکام استخوان و دندان نقش موثری دارد.

استفاده از شیره های گیاهی همچون شیره انگور از دیر باز در نقاط مختلف کشور ما متداول بوده و به شکل نوعی فرآورده گیاهی مورد استفاده قرار می گرفته است.

شیره انگور امروزه به شکل صنعتی در کارخانه ها با رعایت اصول بهداشتی تولید می شود، اما دانستن محل تولید انگور و برداشت آن در ایران مهم است چرا که شناختن این مناطق به انتخاب نمودن یک مرجع درست برای خرید و مصرف فرآورده های آن همچون شیره انگور با اطمینان از دریافت بهترین کیفیت ممکن، کمک بسیاری می کند.

شیره انگور سیاه مخصوص صبحانه از مواد غذایی مغذی برای شروع روز و بالا بردن توانایی بدن در شرایط سخت می باشد که نوع صنعتی و سنتی آن از انگورهای شیرین و مرغوب به دست می آید که بسیار سالم و مقوی است؛ درواقع شیره انگور دارای طعم شیرینی بوده و سبب خاص بودن طعم آن طرفداران زیادی دارد، این فرآورده در انواع مختلف و در طعم های گوناگونی فراوری شده و به بازار عرضه می گردد.

چون شیره انگور از میوه انگور تازه به دست می آید، تمام خواص انگور را در بردارد و حتی می توان گفت خواص آن گاهی از خود انگور نیز بیشتر است و مصرف آن به شکل متعادلی در طول هفته سبب کاهش کلسترول خون می گردد و برای کودکان که فعالیت زیادی در طول روز دارند، بسیار مقوی بوده و موجب تقویت حافظه نیز می شود.

از دیگر خواص شیره انگور می توان به ملین بودن و تسهیل عملکرد روده ها اشاره نمود، استفاده از شیره انگور به شکل نوشیدنی جدیدترین نوع استفاده از شیره انگور است که در طعم های مختلف خیلی شیرین و متوسط عرضه می گردد.

شیره انگور به شکل های بسته بندی شده در سطح بازار تقاضای بسیاری دارد و بسیار پرفروش است و یکی از بهترین طعم دهنده های موجود در بازار برای مزه دار کردن انواع دسرها و میان وعده ها می باشد که علاوه بر طعم لذیذ، فواید بسیاری برای سلامتی بدن داشته و برخلاف سایر طعم دهنده ها که از اسانس و مواد غیر طبیعی استفاده می کنند، این محصول فاقد هر گونه اسانس مضر می باشد و به همین دلیل سهم وسیعی از بازارهای هدف را به خود اختصاص داده است.

شیره انگور به تنهایی دارای طعم ترش و شیرینی می باشد به همین دلیل با ترکیب شدن با ارده طعم دلپذیرتری خواهد داشت، شیره انگور و ارده هرکدام دارای خواص زیادی هستند و ترکیب این دو برای استخوان بسیار سودمند است.

شیره انگور طبع گرمی دارد و مصرف آن در زمستان بسیار رایج بوده و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود همچنین دارای خاصیت ضد باکتری بوده و برای دفع سموم از بدن بسیار مناسب می باشد.

شیره انگور سیاه

خرید شیره انگور با قیمت ارزان

شرکت شهدینا یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه تولید انواع مواد غذایی می باشد که شیره انگور یکی از آن ها است، شیره انگور شهدینا با استفاده از پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه های تولیدی به تولید رسیده و در بسته بندی های 500، 700 و 1000 گرمی خدمت خریداران و مشتریان عزیز عرضه می شوند.

شیره انگور شهدینا به دلیل تولید با دستگاه های تمام مکانیزه کاملا بهداشتی بوده و موفق به دریافت گواهی سیب سلامت از سازمان غذا و دارو و تاییدیه سلامت از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شده است.

اولین مورد در تعیین قیمت شیره انگور، قیمت انگور و وضعیت بازار است زیرا انگور لازم برای تهیه شیره انگور عمدتا از سراسر کشور تامین می ‌شود، طبق آمار بیش از نیمی از انگور مصرفی کشور را انگور تاکستان تشکیل می ‌دهد.

یکی دیگر از موارد مهم تأثیرگذار بر قیمت شیره انگور، بالا رفتن میزان تقاضای این محصول در بین مردم است، این امر سبب زیاد شدن تعداد تولیدکنندگان این محصول شده است.

در این بین بعضی از شرکت ‌ها که قدیمی ‌تر هستند و یا فرمول خاصی برای تولید شیره انگور دارند، به برند تبدیل شده و قیمت بیشتری نیز دارند.

علاوه بر موارد گفته شده، مسائلی چون نحوه بسته بندی، نحوه تهیه و کیفیت انگور استفاده شده نیز بر تعیین قیمت نهایی شیره انگور بسیار تأثیرگذار هستند.

مجموعه ما خرید عمده شیره انگور که راهی بسیار اقتصادی‌تر محسوب می ‌شود را به شما خریداران عزیز پیشنهاد می ‌کند، همچنین ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که هرچه انگور اولیه که در تهیه شیره انگور به کار رفته، بهتر و با کیفیت ‌تر بوده باشد، کیفیت شیره انگور درست شده نیز بهتر و بالاتر خواهد بود.

بالا بودن کیفیت محصول (شیره انگور) نیز یک مورد مهم در تعیین قیمت آن به حساب می ‌آید، شما عزیزان می‌ توانید برای اطلاع از قیمت شیره انگور و خرید بدون واسطه آن با همکاران مجموعه ما در واحد فروش تماس بگیرید.

خرید و فروش شیره انگور عمده با در نظر گرفتن بازار داغ انواع فراورده های انگور به عنوان محصولی پرطرفدار، بسیاری از فعالان و توزیع‌کنندگان مواد غذایی به عرضه و خرید و فروش شیره انگور عمده، روی آورده‌اند.

هم‌اکنون عرضه شیره انگور در بازار هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی انجام می‌شود، با توجه به افزایش قابل توجه قیمت انگور در سال‌ های اخیر و همچنین بالا رفتن چشمگیر میزان تقاضای مردم برای خرید شیره انگور، خرید و فروش این محصول به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می‌باشد.

در این چند سال اخیر دلالان زیادی اقدام به خرید و فروش شیره انگور کرده‌اند و این امر موجب بالا رفتن قیمت نهایی محصول مفید و مقوی شیره انگور درجه یک شده است اما ما در اینجا با حذف این واسطه‌ ها و همچنین ایجاد امکان خرید و فروش عمده شیره انگور تلاش می‌کنیم تا شرایط مناسبی را، مخصوصا از لحاظ اقتصادی، برای شما مشتریان عزیزمان فراهم نماییم، از این رو می توانید بدون واسطه و به صورت مستقیم از مجموعه تولیدی شهدینا، شیره انگور مورد نیاز خود را خریداری کنید، برای خرید با ما تماس بگیرید.

خرید شیره انگور با قیمت ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما