شیره توت غلیظ خوراکی برای صادرات عراق

شیره توت غلیظ مخصوص خوراکی یکی از بهترین گزینه ها برای صادرات به کشورهای مختلف مانند عراق است. زیرا مورد تایید مصرف کننده ها خواهد بود.

خوراکیجات از مهمترین محصولاتی بشمار می آیند که در زمینه صادرات آنها می توان فعالیت خوبی داشت. چرا که از اقلام ضروری بشمار آمده و تقاضا برای آن زیاد است. همین موضوع سبب شده تولید کننده های ایرانی به صورت ویژه بر روی تولید و صادرات خوراکی ها فعالیت کنند.

شیره های خوراکی که از میوه ها بدست آمده از جمله مهمترین محصولاتی بوده که می توان صادرات آن را به کشورهای مختلف دنیا داشت.

شیره توت غلیظ

شیره توت غلیظ خوراکی

در زمینه تولید شیره های خوراکی همیشه میوه هایی انتخاب و خریداری شده که شیره آن مفید فایده بوده و می تواند با ذائقه های مختلف سازگاری داشته باشد. توت یکی از این میوه ها بوده و شیره توت را افراد زیادی می پسندند. این محصول در کارخانه های تخصصی به صورت حرفه ای و با بهره گیری از روش های نوین گرفته شده که می توان شاهد بالا بودن کیفیت آن نیز بود.

شیره توت ایرانی از مزیت های زیر برخوردار است:

  • بهداشتی
  • استاندارد
  • کیفیت عالی
  • قیمت خوب

شیره توت غلیظ

صادرات شیره توت به عراق

کشورهای مختلفی را نیز می توان نام برد که متقاضی شیره توت ایرانی بوده و آن را سفارش می دهند. عراق یکی از این کشورها بوده و می توان خرید حجم زیادی از شیره توت را توسط شرکت های عراقی شاهد بود. این مسئله شرایط صادرات را برای تولید کننده های مختلف به خوبی فراهم کرده است.

منبع: بازار شیره جات ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما