شیره خرما دمباز بهداشتی بسته بندی ۴۵۰ گرمی صادراتی

شیره خرما دمباز را می توان به صورت کاملا بهداشتی در بسته بندی های ۴۵۰ گرمی از فروشگاه های سراسر کشور تهیه کرد. این برند تمامی استانداردهای لازم یک محصول سالم را دارا می باشد.

تولید و عرضه انواع شیره خرما در بازار به دلیل داشتن تقاضا خوب از سوی مصرف کننده ها مورد توجه شرکت های مختلفی است. این محصول به دلیل داشتن طعمی مطلوب و سازگار با ذائقه های مختلف سر سفره افراد زیادی حضور داشته و از آن بهره می گیرند. به همین دلیل معمولا نوع بهداشتی و درجه یک آن به صورت بسته بندی هایی با وزن مشخص ارائه می شوند. به این ترتیب بهره گیری از آنها برای افراد مختلف بسیار ساده و آسان است.

شیره خرما دمباز

شیره خرما بسته بندی ۴۵۰ گرمی

بسیاری از انواع بسته بندی را می توان با وزن ۴۵۰ گرمی در بازار دید. این بسته بندی ها به گونه ای ست که می توان برای مدت مشخص از شیره خرما به خوبی نگهداری نموده و از آن استفاده نمود. بعلاوه طراحی ظاهر بسته بندی ها به گونه ای ست که بتوان از شیره به راحتی استفاده کرد. از همین رو نوع ۴۵۰ گرمی آن در مراکز فروش مختلف در شهرهای ایران عرضه می شود.

شیره خرما دمباز

تولید شیره خرما دمباز

یکی از شرکت هایی که به صورت حرفه ای و با استانداردهای لازم شیره خرما را تولید و به بازار عرضه می دارد، دمباز می باشد. این شرکت که از بهترین خرما جنوب در تولید محصولات خود بهره می گیرد، انواع آنها را به صورت بسته بندی استاندارد ارائه می دهد. به همین دلیل در شهرهای مختلف کشور می توانیم نمایندگی های فعال رسمی را دید که محصول شرکت دمباز را به صورت مستقیم ارائه می دهند.

منبع: بازار شیره جات ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما