صادرات انواع شیره سیب درختی سبز اصل

خواص بی نظیری که در انواع شیره سیب درختی سبز و قرمز وجود دارد، شرایط را برای صادر کننده های ایرانی فراهم کرده و توانسته اند محصول زیادی را صادرات کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در ایران فرآوری محصولات طبیعی مورد توجه شرکت های مختلف بوده و با دسترسی به انواع مختلفی از میوه ها توانسته اند محصول قابل توجهی را برای فروش فرآوری کنند. از آنجا که ایران شرایط اقلیمی متفاوتی داشته و در آن میوه های مختلف تولید می شوند، هر شرکت می تواند بهترین میوه هایی که برای شیره مناسب بوده را انتخاب و تهیه کنند.

سیب از جمله میوه هایی ست که در بخش های مختلفی از کشور کشت شده و به بازار عرضه می شود. به همین دلیل تولیدی های شیره می توانند انواع مختلفی از سیب قرمز و سبز را تهیه کرده و برای تولید محصول مد نظر بکار گیرند.

شیره سیب درختی سبز

یکی از گونه های سیب که بسیار خوشمزه بوده و در خود فواید مختلفی دارد، سیب سبز است. با توجه به اینکه می توان از این سیب فرآورده های مختلفی بدست آورد، قطعا تولیدی ها توجه ویژه ای به آن داشته و آن را برای تولیدات خود بکار می گیرند.

شیره سیب از جمله محصولاتی ست که در آن از سیب سبز بهره مند می شوند. این نوع شیره که بیشتر برای مصارف صبحانه و عصرانه کاربرد دارد، به دلیل داشتن خواص مطلوب افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

شیره سیب درختی سبز

صادرات شیره سیب

شرکت های ایرانی که در زمینه تولید انواع مختلفی از شیره میوه ها فعالیت داشته و هدف خود را بازار کشورهای مختلف قرار داده اند، شیره سیب را به صورت ویژه تولید و ارائه می دهند. این شیره که بسیار مقوی و ارگانیک است، از سوی کشورهایی مانند عراق، ترکیه و روسیه با استقبال خوبی همراه بوده و افراد زیادی آنها را از شرکت های ایرانی تهیه می کنند. لذا صادرات آن مورد توجه بوده و سود آوری تولیدی های داخلی از این محصول مطلوب است.

منبع: بازار شیرجات ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما