صادرات قند مایع خرما به عراق با کیفیت بالا و قیمت ارزان

از محصولات خوراکی مهم و دارای سود بالا در زمینه صادرات می توان به قند مایع خرما اشاره کرد که با کیفیت بالا و قیمت ارزان به عراق صادر می شود، البته بهتر است توجه کنید که با توجه به نرخ ارز و ارزش بالای پول کشورهای عربی، شرایطی در کشور ما ایجاد می شود که می توانیم این محصول را با سودی بالا به آن کشورها صادر کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

امروزه با تبلیغات مناسب در بازار کشور عراق می توانیم به خوبی در بازار بدرخشیم چرا که قند مایع خرما ایرانی با کیفیتی اعلا و با بسته بندی مخصوص و پلمپ گمرکی در کارخانجات ایرانی تولید می شود.

در سال های اخیر اکثر تولیدکنندگان قند مایع خرما در ایران دست به راه اندازی و افتتاح کارخانه های مختلف و انبارهای مجهز در کشور زده اند تا بتوانند به خوبی به غیر از رفع نیاز در کشور خود در کشور همسایه نیز رفع نیاز کنند.

صادرات قند مایع خرما به کشور عراق دارای ویژگی های منحصر به فردی است که امر صادرات به این کشور را راحت تر و آسوده تر می کند برای مثال، با حداقل هزینه بهترین شرایط تولید وجود دارد به صورتی که هم انرژی مصرفی کم هزینه تر بوده است و هم دستمزد کارگران به صرفه تر می باشد.

به دلیل بالا بودن ارزش پولی کشور عربستان می توانید سودی چشم گیر داشته باشید، همچنین برای صادر کردن قند مایع خرما دردسر راه ندارید زیرا ایران به عراق دارای راه های تجاری مختلفی است از جمله مرزهای زمینی، مرزهای دریایی و مرزهای هوایی که صادرات را برای شما ساده تر می کند.

برای صادرات قند مایع خرما به عراق، شما نیز معافیت مالیاتی دریافت می کنید که برای صادر کنندگان حرفه ایی گزینه ایی مناسب به شمار می رود و شاید مهم ترین عامل صادرات قند مایع خرما به عراق این است که عراق به ایران نزدیک بوده و به همین دلیل در وقت و زمان صادرات نیز می توانید به خوبی سرعت عمل داشته باشید.

البته خرید قند مایع خرما به صورت عمده و به منظور صادرات از جمله کارهایی است که بهتر است توسط کارشناسان و مشاوران مربوطه و با سابقه انجام شود زیرا آنان با در نظر گرفتن هرگونه شرایط موجود هم در کشور صادر کننده و هم در کشور تولید کننده بهترین گزینه را برای صادرات انتخاب می کنند.

کارشناسان می توانند راه ها و بازارچه های مرزی و چگونگی انجام اخذ گواهینامه های استاندارد و گمرکی و ترخیص قیمت نهایی قند مایع خرما را در کمترین زمان در اختیار شرکت ها بگذارند تا شرکت های تولید کننده بتوانند با توجه به نکات گفته شده قیمتی مناسب برای محصول صادراتی خود در نظر بگیرند.

صادرات قند مایع خرما

محصولی خوشمزه و پرخاصیت که طرفداران زیادی در صنعت شیرینی پزی دارد، قند مایع خرما است که به دلیل سود بالا از محصولات صادراتی کشور محسوب می شود، البته تمام محصولات صادراتی باید دارای ویژگی های خاصی باشند، بنابراین از جمله مشخصات قند مایع خرما صادراتی این است که این محصول از بهترین و درجه یک ترین خرماهای موجود برای تولید مورد استفاده قرار گرفته است.

قند مایع خرمای صادراتی در بسته بندی های شکیل تر و زیباتر با حساسیت های بیشتری طراحی و به تولید می رسد چرا که کشورهای همسایه که این محصول را متقاضی هستند از نوع بهترین و درجه یک ترین آن را سفارش می دهند و تمایل دارند که درجه یک ترین محصول در اختیار آن ها قرار گیرد.

خرمای انتخابی قند مایع خرمای صادراتی تمیز و بدون هیج لکه و ضایعات می باشد و از بهترین نوع خرماها برای تولید این محصول استفاده شده است همچنین باید از بسته بندی های درجه یک برای قند مایع خرما استفاده شود که تمامی این شرایط باید توسط تولید کننده به خوبی طراحی و تولید شود تا در هنگام صادرات مشکلی ایجاد نشود.

صادرات قند مایع خرما

فواید قند مایع خرما

ما به شما پیشنهاد می کنیم هنگام استفاده از قند مایع خرما بهتر است به فواید آن نیز توجه کنید، مواد مغذی که در این محصول موجود است در بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن نقش موثری دارد و همچنین این محصول به واسطه خرمایی که در تولید آن استفاده شده است، سرشار از آنتی اکسیدان های مفید می باشد که رادیکال های آزاد بدن را از بین برده و بدن را در برابر بیماری ها، ایمن می کند.

قند مایع خرمای اصل از لحاظ پروتئینی بسیار غنی بوده که به این سبب برای رشد و حفظ سلامت ماهیچه ها و کاهش چربی بدن بسیار مفید می باشد، همچنین می تواند از ابتلا به التهاب های پوستی جلوگیری کند و در تنظیم و متعادل ساختن فشار داخلی چشم نقش موثری دارد.

قند مایع خرما برای افراد دیابتی جایگزین سالم تری برای شکر معمولی است و کالری کمتری دارد که بدون مواد شیمیایی اضافه شده تولید می شود، همچنین از آنجایی که تصفیه نشده است، حاوی فواید سلامتی متعددی است و منبع خوبی از مس، روی، آهن، منگنز و پتاسیم می باشد.

در حالت کلی، این موارد فقط بخش کوچکی از فواید قند مایع خرمای اصل که فاقد هر گونه مواد افزودنی است، بوده اند اما افراد دیابتی بهتر است با پزشک خود مشورت کنند و یا در مصرف آن به حد کافی دقت نمایند.

امتیاز شاخص گلیسمی خرما 41 است که آن را برای افراد دیابتی نیز مناسب می کند با این حال، به دلیل داشتن قند بالا باید در حد اعتدال مصرف شود.

در این مجموعه در تلاش بوده ایم تا با جمع آوری و ارائه بهترین مطالب در مورد صادرات قند ممایع خرما به کشورهای دیگر شما را راهنمایی کرده باشیم تا اگر شما هم از صادر کنندگان این محصول هستید و یا در آینده قصد دارید که صادرات قند مایع خرما را انجام دهید با توجه به نکات گفته شده بتوانید به راحتی و با خیالی آسوده این کار را انجام دهید و سودی چشم گیر برای خود بدست آورید.

این مجموعه به عنوان تولید کننده و تامین کننده قند مایع خرما، در زمینه صادرات این محصول نیز سال ها است فعالیت دارد و شما خریداران عمده نیز می توانید برای ثبت سفارشات خود و کسب اطلاعات بیشتر از طریق پل های ارتباطی با ما در تماس باشید.

فواید قند مایع خرما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما