صادر کننده شیره انگور زرد صادراتی به عراق

آیا می دانید هر صادر کننده شیره انگور زرد چگونه فعالیت خود را در کشورهای مختلف دنبال می کند؟ آیا عراق از جمله بازارهای مطمئن فروش شیره انگور است؟

همانطور که می دانید تولید شیره انگور در ایران به دلیل برداشت حجم زیادی از انواع انگور به خوبی دیده می شود. به طوری که شرکت های تخصصی زیادی به این موضوع توجه داشته و شیره را به صورت حرفه ای و با کیفیت عالی به بازار عرضه می دارند.

این محصول نه تنها در بازار داخلی، بلکه از سوی دیگر کشورها نیز مورد توجه بوده و مصرف کننده های مختلف آن را مورد تقاضا قرار می دهند.

صادر کننده شیره انگور

صادر کننده شیره انگور زرد

همانطور که می دانید صادر کننده های محصولات خوراکی می توانند از بازار دیگر کشورها بیشترین استفاده را برده و فروش خود را بهبود دهند. لذا شیره انگور را به صورت ویژه به آنها پیشنهاد داد و سعی در تامین نیاز متقاضیان خارجی دارند.

شیره انگور در انواع زرد و قرمز تولید شده که هر یک از آنها طرفداران خود را داشته و می توان برای فروش آنها در دیگر کشورها به صورت مستقیم فعالیت داشت.

شیره انگور سفید

شیره انگور در عراق

با توجه به اینکه عراق در همسایگی ایران وجود داشته و همیشه حجم زیادی از شیره انگور را تقاضا می کند، تولید کننده های ایرانی توجه ویژه به آن داشته و محصولات خود را در آن ارائه می دهند. از مهمترین دلایلی که شیره انگور ایرانی محبوبیت داشته می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیفیت عالی میوه
  • شرایط مطلوب فراوری
  • قیمت مناسب
  • همکاری خود صادر کننده ها
  • صد در صد طبیعی بودن

منبع: بازار شیره جات ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما