طرز تهیه قند مایع خرما به روشی آسان

یکی از چاشنی های شیرین و بسیار مهمی است که امروزه از آن به جای شکر بسیار استفاده می کنند و در تهیه دسرهای متنوع توانسته است نقش بسیار مهمی داشته باشد، قند مایع خرما است.

قیمت قند مایع خرما

قیمت قد مایع خرما در بازار تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد که از جمله آن می توانیم به نوسانات بازار ارز اشاره داشته باشیم، همچنین میزان حجم تولیدات منطقه ‌ای نیز می ‌تواند بر قیمت آن تاثیر گذار باشد، اگر در یک منطقه میزان خرما کاشته شده زیاد باشد قیمت آن پایین می باشد و در نتیجه قند مایع حاصل از آن نیز قیمت های کمتری خواهد داشت.

قند مایع خرما به عنوان چاشنی مهمی برای دسرهای شیرین و خوشمزه محسوب می ‌شود که می ‌توان با استفاده از آن طعم لذیذی در دسرها، کیک ها، کلوچه ها و غیره ایجاد کرد.

قند مایع خرما علاوه بر آنکه به عنوان یک نوع طعم دهنده شیرین در صنعت شیرینی پزی استفاده می شود، دارای خواص شگفت انگیزی برای سلامتی می باشد به همین خاطر مشاهده می ‌کنیم که این محصول در بازار از تقاضای خوبی برخوردار شده است و حجم زیادی از این محصولات هر سال تولید شده و مورد مصرف قرار می گیرد.

بهتر است بدانید قند مایع خرما خواص درمانی زیادی دارد و مصرف آن فواید زیادی برای بدن خواهد داشت، پزشکان زیادی توصیه می کنند که قند مایع خرما به عنوان چاشنی و جایگزین شکر در دسر استفاده شود تا بتوانند از خواص آن بهره لازم را داشته باشند.

میوه خرما دارای آنتی اکسیدان های بسیار زیادی است، بنابراین آنتی اکسیدان های موجود در قند مایع خرما ارگانیک خواص درمانی بسیار زیادی دارند و بدن را در برابر آسیب های مختلف در امان نگه می دارند.

در بدن مقادیر بسیار زیادی رادیکال های آزاد وجود دارد، آنتی اکسیدان های موجود در قند مایع خرما می تواند با این رادیکال های آزاد مبارزه کرده و آن ها را خنثی نمایند.

در قند مایع خرما مقادیر زیادی فیبر وجود دارد که مصرف آن باعث می‌شود فرد به صورت طولانی مدت احساس سیری داشته باشد و میل به غذا خوردن پیدا نکند به همین خاطر بسیاری از افرادی که رژیم های لاغری که دارند از شکر استفاده نمی کنند و به جای آن از شیرین کننده های طبیعی مانند قند مایع خرما و یا شیره خرما اصل و طبیعی استفاده می کنند.

قند مایع خرما با خاصیت های سرشاری که دارد می تواند بدن را در برابر بسیاری از بیماری ها ایمن نماید به همین خاطر برای بدن فواید بسیار زیادی را به دنبال خواهد داشت.

در قند مایع خرما مقادیر بسیار بالایی ویتامین وجود دارد که از جمله آن ها می توانیم به ویتامین c اشاره کنیم، ویتامین های موجود در این محصول خوشمزه و مفید برای بدن مورد نیاز هستند و باعث تامین نیازهای بدن شده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند در نتیجه موجب می ‌شوند بدن عملکرد بهتری داشته باشد.

در زمان های گذشته شیرین کننده های طبیعی را به صورت سنتی تهیه می کردند اما امروزه با روی کار آمدن کارخانجات و تجهیزات پیشرفته، تهیه قند مایع خرما به صورت صنعتی انجام شده است و سالانه حجم زیادی از این محصول تولید شده و در بسته بندی های مختلف به دست مصرف کنندگان می رسد.

به طور کلی قند مایع خرما سنتی که در منزل تهیه می شود، دارای طعم متفاوتی نسبت به نوع صنعتی آن است و طعم بهتری دارد اما برخی از افرادی که امکان تهیه قند مایع خرما سنتی را ندارند و به حجم عمده آن برای صادرات نیاز دارند، می توانند آن ها را به صورت صنعتی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.

محصول تولید شده در بازار در بسته بندی های مختلفی به فروش می رسد و هر کسی بر حسب نیاز خود می تواند آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهد.

شیرین کننده های طبیعی و مصنوعی در بازار در انواع مختلف وجود دارد و فاکتورهای متفاوتی بر قیمت این محصولات همچون قند مایع خرما در بازار تاثیر می گذارد، قیمت نوع سنتی این محصول شیرین بیشتر از قیمت نوع صنعتی آن است و دلیل آن به خاطر روش های پخت متفاوت آن ها است.

روش های مختلفی برای تولید قند مایع خرما وجود دارد که انجام این امر نیازمند به کارگیری مهارت های خاصی است، برای تهیه کردن قند مایع در خانه در ابتدا شما باید خرماهای مرغوب و با کیفیت در اختیار داشته باشید، آن ها را به خوبی شستشو داده، بخش های خراب و آسیب دیده را از آن جدا کرده و خشک کنید و بعد از آن که خرماها را شسته و خشک کردید آن ها را با روش های مختلف له کنید که در اینجا هر کسی روش های خاص خود را دارد.

بعد از آن، آب خرما را از صافی رد می کنند تا آب کاملاً صافی ایجاد شود بعد از آن مرحله، آن ها را در دیگ های بزرگی می ریزند و بر روی شعله قرار می ‌دهند که حرارت را به خود بگیرد، آب تبخیر شده و آن چیزی که باقی می مانند عصاره غلیظ شده و شفاف است که به آن قند مایع خرما گفته می شود.

پختن قند مایع خرما بسیار خاص است و اصول خود را دارد که می ‌توان آن را به صورت شیرین شده با شکر و یا بدون شکر تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد، بسیاری از افراد در خانه های خود آن را به شیوه سنتی تهیه کرده و مورد استفاده قرار می دهند اما برای صادرات در حجم عمده باید نوع صنعتی آن را تهیه نمایید.

قیمت قند مایع خرما

بهترین برند تولید کننده قند مایع خرما

برندهای مختلفی در زمینه تهیه و تولید قند مایع از خرما فعالیت دارند و این محصولات را در حجم های مختلفی تولید کرده و به دست مصرف کنندگان و تاجران می رسانند، از جمله مراکز مهمی که در زمینه تولید و عرضه این محصولات توانسته است عملکرد خوبی داشته باشد این مجموعه با برند شهدینا است.

محصولات شهدینا دارای یک سری ویژگی هایی است که توانسته نسبت به رقبا پیشی داشته باشد و به همین خاطر تقاضای خوبی در بازار دارد، می توانید به راحتی با مراجعه کردن به وبسایت این شرکت، محصولات مورد نظر خود را در هر حجمی که لازم دارید سفارش داده و خریداری نمایید.

محصولات تولید شده توسط این شرکت ضمن داشتن قیمت مناسب و ارزان، کیفیت بسیار بالایی دارند و برای خرید عمده و صادرات می توانند گزینه بسیار مناسبی باشند، برای خرید و ثبت سفارشات خود با شماره تماس تولید کننده قند مایع خرما که در سایت موجود است، تماس حاصل نمایید.

بهترین برند تولید کننده قند مایع خرما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما