عمده فروشان شیره انجیر سنتی غلیظ

شیره انجیر در دونوع سنتی و صنعتی در بازار عرضه می شود برای تولید شیره انجیر غلیظ باید تمام فن و فنون تولید آن را یاد داشته باشید.عمده فروشان شیره انجیر سنتی در استان هایی که این میوه به وفور است دیده می شوند آن ها این محصول را جمع آوری و از آن شیره های باکیفیت به صورت سنتی تولید می کنند بیشتر تولید کنندگان این محصول به صورت سنتی خانم های خانه دار می باشند.

عمده فروشان شیره انجیر سنتی غلیظ

بایدها و نبایدهای خرید شیره انجیر سنتی اعلا

بایدها و نبایدهای خرید شیره انجیر سنتی اعلا یکی از میوه های خوشمزه و فصلی که در فصل مشخصی می توان آن را استفاده کرد انجیر می باشد برای این که در سایر فصول که از مزایای این میوه بهرمند باشید و از خواص این میوه استفاده کنید آن را خشک و یا به صورت شیره انجیر اعلاء استفاده می کنند.

این شیره دارای طبع گرم می باشد مصرف آن در زمستان خالی از لطف نیست و باعث می شود در روزهای زمستانی فرد احساس گرما کند و بسیار مقوی می باشد شیره انجیر را به صورت سنتی ابتدا انجیرها را می شویند و سپس آب آن ها را خوب می گیرند تا کاملا خشک شوند برای این که اگر دارای آب باشد ممکن است شیره انجیر کپک بزند.

سپس آن ها را از وسط نصف کنید و به اندازه وزن انجیرها به آن آب اضافه کنید چون که انجیر مثل انگور آب ندارد و سپس آن را روی حرارت قرار می دهید تا ماده غلیظی به دست آید سپس این ماده غلیظ را از صافی عبور می دهید تا کاملا شیره آن خارج شود.

وقتی که شیره را صاف کردید اگر دارای غلظت کافی نبود آن را دوباره حرارت می دهید تا به غلظت عسل برسد سپس از روی حرارت بر می دارید و وقتی خنک شد در ظروف مخصوص میریزید خیلی از افراد هستند هنگام درست کردن این شیره به آن شکر اضافه می کنند و این کار درست نیست مصرف شیره ای که به آن شکر اضافه شده برای افراد دیابتی مناسب نمی باشد.هنگام خرید شیره انجیر باید رنگ و مزه ی آن را چک کنید باید دارای طعمی شبیه طعم انجیر و رنگ قهوه ای روشن باشد.

بررسی کیفیت بهترین شیره انجیر سنتی

بررسی کیفیت بهترین شیره انجیر سنتی حال که می دانید شیره انجیر به صورت سنتی چطور تهیه می شود می توانید آن را با مقدار کم در خانه درست کنید یک شیره انجیر خوب باید:

1- دارای رنگ عسلی مایل به قهوه ای باشد اگر تیره تر و قهوه ای تیره باشد ممکن است تلخ باشد و یا از انجیرهای رنگی درست شده باشد.

2- دارای طعمی خوشمزه شبیه طعم انجیر تازه باشد و دارای طعم های ترش نباشد.

3- همچنین این شیره خالص و ارگانیک باشد از وجود هرگونه ناخالصی مثل دانه های انجیر و یا برگ و پوست انجیر نباشد چون اگر از این ناخالصی ها داشته باشد زمینه برای خراب شدن شیره انجیر محیا می شود.

4- دارای غلظت کافی باشد که اگر این محصول دارای غلظت نباشد زود کپک می زند ولی اگر دارای غلظت مناسب در حد عسل و شیره خرما باشد برای مدت طولانی می توان آن را نگهداری کرد.

5- شیره انجیر سنتی خانگی باید عاری از شکر باشد خیلی از افراد به آن شکر اضافه می کنند که باعث شکرک زدن آن می شود.

6- این شیره به صورت طبیعی و ارگانیک بدون اضافه کردن مواد شیمیای تهیه می شود بهتر است آن را در ظروف درب دار استفاده کنید و بعد از هر بار استفاده درب آن را ببندید که میکروب در آن داخل نشود.

توزیع انبوه شیره انجیر سنتی اعلا

توزیع انبوه شیره انجیر سنتی اعلا فروشنده شیره انجیر سنتی اعلاء بیشتر تولید کنندگان عمده انجیر می باشند آن ها انجیر های ریزتر را که برای خشک کردن مناسب نمی باشند را به صورت سنتی شیره درست می کنند این محصول هرچند دربین مردم جا نیفتاده ولی دارای خواص زیادی برای بدن می باشد.

توزیع انبوه این محصول توسط همین تولید کنندگان در بازار فروش صورت می گیرد آن ها محصول آماده را در فروشگاه های بزرگ شهر به صورت بسته بندی های بهداشتی و یا به صوررت فله در اختیار خریداران قرار می دهند همچنین این محصول را می توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر در حال حاضر به صورت عمده خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما