فروشنده انواع شیره خرما طبیعی بسته بندی

فروش مستقیم شیره خرما طبیعی خرما فله ای باعث حذف واسطه ها و دلالان از این محصول خوشمزه و لذیذ شده است که همین امر سبب شده این محصول بازار فروش خوبی داشته باشد و حتی به کشورهای دیگر نیز صادر شود ،فروش مستقیم شیره خرما باعث کاهش هزینه ها نیز شده است و برای خریدار بسیار به صرفه می باشد و به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته است و آن را به عنوان یک صبحانه بسیار مفید می دانند.

فروشنده انواع شیره خرما طبیعی بسته بندی

آشنایی با انواع شیره خرما طبیعی بسته بندی

آشنایی با انواع شیره خرما طبیعی بسته بندی شیرخرما فله ای از جمله خوراکی های پرطرفدار محسوب می شود از این نوع شیره خرما بسته بندی در تهیه کیک ،شیرینی و دسر های مختلف شیره خرما سفارشی می شود، شیره خرما فله ای بخاطر قیمت پایین تری که نسبت به بسته بندی دارد مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است که قنادی ها آن را به صورت عمده خریداری می کنند و شیرینی های خوشمزه ای را تهیه می کنند.

شیره خرما فله از انواع خرما تهیه می شود که بسیار مغذی و مقوی می باشد که تمام خصوصیت ها و مواد مغذی خرما را دارد که در درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات به بهترین شکل عمل می کند ،و حتی در طب سنتی به استفاده از آن بسیار توصیه شده است.

رنگ شیره خرما درجه یک خرمای فله بستگی به خرمای استفاده شده دارد، همچنین غلظت آن بسیار مناسب است بطوریکه هنگامی یک قطره از شیره خرما از ظرف چکیده می شود زود به پایین سرازیر نمی شود، شیره خرما فله مرغوب است و شکرک ندارد ، اگر متوجه شکرک در آن شدید یعنی خرمای استفاده شده برای این شیره کیفیت لازم را نداشته است.

عطر و طعم این شیره فوق العادس که هنگام خرید باید به این نکته توجه کرد، شیرخرما فله نباید طعم ترشیدگی و سوختگی داشته باشد ،این خوراکی باید طعمی مشابه با خرما داشته باشد، طعم شیره و دلچسبی دارد که شیرینی ملایم است.

عوامل موثر بر کیفیت شیره خرما طبیعی بسته بندی

عوامل موثر بر کیفیت شیره خرما طبیعی بسته بندی همانطور که گفته شد شیره خرما دارای ارزش بسیار زیادی می باشد و یکی از بهترین خوراکی هایی است که انواع ویتامین ها و مواد معدنی را دارا می باشد ،که انواع شیره خرما به روش های مختلفی تولید می شود و به دو دسته سنتی و صنعتی تقسیم می شوند:

  • نوع سنتی شیره خرما در منزل با استفاده از امکانات و تجهیزات معمولی و وسایل در دسترس و با حرارت مستقیم تولید می شود ،که حرارت بیشتری میگیرد و رنگ پر رنگ تری دارد و غلظت آن نیز بیشتر است ،این نوع شیره خرما می تواند قیمت پایین تری نیز داشته باشد چراکه هزینه های تولید آن کمتر است و درنتیجه محبوبیت بیشتری نیز دارد و بعضی افراد علاقه دارند که خود در خانه شیره خرما را تهیه کنند.
  • نوع صنعتی شیره خرما که در کارخانه ها با استفاده از حرارت غیر مستقیم تولید می شود که غلظت کمتری دارد و طعم شیرینی ملایمی نیز دارد ،این نوع شیره خرما میزان تولید بالایی دارد درنتیجه می تواند نیاز خریداران عمده را به راحتی تامین کند که عمده فروشان و مغازه دارن از این نوع فروش شیره خرما استقبال بیشتری می کنند، این نوع شیره از نظر بهداشتی مطمئن تر است چراکه بدون دخالت دست و با دستگاه تهیه می شود.

تولید عمده شیره خرما طبیعی بسته بندی

تولید عمده شیره خرما طبیعی بسته بندی

از نکاتی که در هنگام خرید شیره خرما صنعتی باید مورد توجه خریداران قرار گیرد، دارا بودن نشان استاندارد محصول می باشد، خرید شیره خرما مرغوب را می توان از روی رنگ نیز تشخیص داد، رنگ شیره خرما تیره اما شفاف می باشد، از مشخصه های دیگری که می توان در هنگام خرید به آن توجه کرد بوی شیره خرما می باشد.

شیره خرما با کیفیت بدون بوی ماندگی و همچنین ترشیدگی می باشد، علاوه بر این موارد دور بودن از بوی سوختگی نیز یکی دیگر از نشانه های تشخیص مرغوب بودن شیره خرما صنعتی می باشد، از دیگر خصوصیات دیگر صاف و زلال بودن شیره خرما است، از دیگر نکاتی که یک شیره خرمای مرغوب دارد می توان به دارا بودن مواد معدنی و مفید مورد نیاز بدن اشاره نمود.

تمیز بودن و زلال بودن شیره خرما، بدون پوسته و هسته بودن و مواد اضافی در شیره خرما از نکاتی می باشد که خریدار با مشاهده ی ظاهری این محصول می تواند مرغوبیت آن را تشخیص دهد، میزان غلظت شیره خرما نیز جزو نکاتی می باشد که باید به آن توجه نمود، استفاده نکردن از افزودنی های دیگری مانند شکر جزو نکات مهمی می باشد که در هنگام تولید باید مد نظر تولید کننده قرار گیرد.

شیره خرما به افراد ورزشکار، بانوان باردار و کودکان در سن رشد کمک می کند تا انرژی و کالری خوبی را با مصرف این محصول به دست آورند، زیرا شیره خرما دارای اسید فولیک، پتاسیم، آهن، کلسیم و ویتامین های مورد نیاز بدن می باشد، مصرف شیره خرما می تواند به داشتن قلبی سالم به شما کمک نماید، پایین آوردن کلسترول بد خون نیز جزو ویژگی های شیره خرما مرغوب می باشد.

سفارش فروش شیره خرما طبیعی بسته بندی

سفارش فروش شیره خرما طبیعی بسته بندی شیره خرما یکی از خوراکی های بسیار مفید و ارزشمند محسوب می شود که خواص بسیار زیادی برای بدن دارد ، طبع شیره خرما گرم است و بهترین خوراکی برای افرادی که سیستم ایمنی ضعیف دارند و کودکانی که در سن رشد هستند محسوب می شود ،این خوراکی خوشمزه انرژی مورد نیاز بدن را به راحتی تامین می کند و بهترین خوراکی برای همه افراد و در هر سنینی است.

شیره خرما فله ای دارای آهن فراوانی می باشد ،افرادی که دچار کمخونی هستند و یا خانم هایی که در دوران قاعدگی به سر می برند حتما شیره خرما را در برنامه غذایی خود وارد کنند تا آهن مورد نیاز بونشان را فراهم کنند، این خوراکی ارزشمند بسیار خونساز است و در درمان بیماری کمخونی بسیار مفید است.

شیره خرما دارای آنتی اکسیدان زیادی می باشد که به حفظ سلامت بدن کمک می کند، آتنی اکسیدان از بروز انواع سرطان ها جلوگیری می کند و همچنین باعث جلوگیری از چین و چروک پوست صورت می شود، همچنین چین و چروک های پوست را برطرف می کند.

این خوراکی ارزشمند و پرخاصیت میلین می باشد که دارای فیبر زیادی است ،برای سیستم گوارشی بسیار مفید بوده است و افرادی که از یبوست رنج می برند این خوراکی را به برنامه غذایی خود وارد کنند تا برای همیشه از شر این بیماری در امان باشند، شیره خرما باعث حفظ سلامت دستگاه گوارش می شود و از بسیاری از بیماری های گوارشی جلوگیری می کند.

1

  1. Good day! I could have sworn I’ve visited your blog before but after looking at some of the articles I realized it’s new to me. Regardless, I’m certainly pleased I came across it and I’ll be bookmarking it and checking back regularly!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما