فروشنده برتر شیره توت سفید

شیره توت سفید اعلا را می توانید از مناطقی که در جوار باغات توت قرار دارد به صورت مستقیم خریداری نمایید. در بسیاری از نقاط کشور کشاورزان توت سفید را به صورت علمی و گسترده پرورش می دهند و محصولات بسیاری از آن تهیه می کنند. توت خشک و شیره توت سفید از انواع این محصولات می باشند. شیره توت سفید مرغوب در صنایع غذایی به صورت استاندارد و بسته بندی نیز عرضه می شود که می توان در تمامی فروشگا ه های مواد غذایی یافت. شیره توت سفید سنتی نیز در کارگاه های سنتی تولید و به سراسر کشور فرستاده می شود.

فروشنده برتر شیره توت سفید

خاصیت ضدسرطانی شیره توت

خاصیت ضدسرطانی شیره توت شیره توت سفید عصاره غلیظ شده توت سفید است که تمامی خواص توت را داراست. شیره توت سفید از نظر طب سنتی دارای طبعی گرم و تر می باشد. مهمترین خاصیت شیره توت سفید که سبب شده تا مورد توجه بسیار قرار گیرد، این است که منبع غنی از انتی اکسیدان ویژه ای به نام آنتو سیانید است. همانگونه که می دانید انی اکسیدان ها برای جلوگیری از ابتلا به انواع سرطان مفید می باشند. این آنتی اکسیدان خاص موجب تنظیم کلسترول خون بدن شده و جلوی بیماری های قلبی و عروقی را می گیرد.

انواع شیره توت داروی طبیعی و موثر برای مشکل گوارشی یبوست به شمار می آیند. برای درمان سر گیجه و سر درد داروی مناسبی هستند و در پزشکی سنتی و اصیل ایرانی برای افزایش رشد قد در کودکان و نوجوانان توصیه شده است. ویتامیتن آ به میزان زیاد در شیره توت وجود دارد که باعث بهبود وضعیت و زیاد شدن رشد مو و ناخن می گردد. ویتامین های گروه ب موجود در شیره توت سفید از کرختی و سستی بدن جلوگیری نموده و سبب افزایش نشاط و شادابی انسان می شود.

با وجود داشتن قند فراوان بیماران دیابتی بدون نگرانی می توانند از آن استفاده نموده و قند طبیعی موجود در آن ضررری نخواهد داشت. بهترین تصفیه کننده خون بوده و در بهبود عملکرد طحال موثر است . برای برطرف کردن ناراحتی های کلیه و تسهیل در ادرار نیز تجویز می شود.

تولیدکنندگان شیره توت سفید

تولیدکنندگان شیره توت سفید تولید شیره توت سفید به دو روش سنتی و صنعتی انجام می شود. ابتدا آب توت های سفید گرفته شده و با استفاده ازمخلوط آهک و دیگر مواد معدنی تصفیه می شود. تولید کنندگان شیره توت سفید آب توت تصفیه شده را تغلیظ کرده و در بسته بندی های مناسب به فروش می رسانند. در کارخانه های صنایع غذایی این مراحل توسط دستگاه های پیشرفته و با رعایت اصول و ضوابط یهداشتی انجام می شود. قیمت شیره توت در فصل برداشت کمتر و مناسب تر است. اما در تمامی فصول سال می توان از شیره توت سفید و خواص منحصر به فرد آن بهره برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما