فروشنده بهترین شیره انجیر صنعتی 500 گرمی

شیره انجیر صنعتی محصولی خوراکی است که به دلیل پشت سر گذاشتن مراحل مختلف شستشو، ضد عفونی کردن و پاستوریزاسیون، کاملا بهداشتی و استاندارد به دست مشتری می رسد. فروشنده بهترین شیره انجیر صنعتی 500 گرمی، این محصول را از کارخانه های مطرح و خوشنام در حوزه مواد غذایی تهیه و در دسترس مشتریان قرار می دهد.

فروشنده بهترین شیره انجیر صنعتی 500 گرمی

بررسی مشخصات شیره انجیر صنعتی 500 گرمی

بررسی مشخصات شیره انجیر صنعتی 500 گرمی از جمله شیره های پرخاصیت و خوشمزه که تمامی افراد در هر رده سنی می توانند از آن استفاده کنند، شیره انجیر می باشد. انجیر عموما در فصل بهار برداشت می شود و از جمله میوه های شیرین و پرخاصیتی است که نمی توان آن را برای مدت طولانی انبار کرد. به همین دلیل تهیه شیره از آن بهترین راهکار برای نگهداری بهینه انجیر خواهد بود.

شیره انجیر را هم به شیوه سنتی و در خانه تهیه می کنند و هم به شکل صنعتی در کارخانه های بزرگ صنایع غذایی. در تولید صنعتی شیره انجیر، مراحل کار از انتخاب انجیرهای تازه و مرغوب گرفته تا شستشو، ضدعفونی، گرفتن عصاره، تصفیه صحیح شیره به دست آمده، تغلیظ و در نهایت پاستوریزاسیون شیره، همگی توسط تجهیزات مکانیزه انجام می شود.

شیوه بسته بندی در کارخانه های تهیه و تولید شیره انجیر کاملا استاندارد و دقیق بوده بطوریکه شیره را در ظروف با حجم های مختلف ریخته و با پلمپ درب ظرف شرایط ماندگاری بیشتر آن فراهم می شود. شیره انجیر نیم کیلویی یکی از پرفروش ترین حجم های این محصول است که بیشتر مصرف خانگی داشته و مناسب استفاده خانواده ها است.

در تولید شیره انجیر صنعتی تمامی موارد بهداشتی مورد توجه قرار گرفته و به دلیل نظارت های دوره ای بازرسان سازمان بهداشت و سلامت موادغذایی، می توان از کیفیت و خلوص آن اطمینان کامل حاصل کرد. این محصول نیازی به نگهداری در یخچال نداشته و تا زمانیکه درب ظرف باز نشده باشد، ماندگاری بالایی دارد.

پس از باز شدن درب ظرف، باز هم می توان شیره انجیر را خارج از یخچال و در دمای محیط نگهداری کرد. البته این محصول هم مانند دیگر اقلام خوراکی باید از حرارت و تابش مستقیم آفتاب به دور باشد.

آشنایی با مواد مغذی موجود در شیره انجیر صنعتی

آشنایی با مواد مغذی موجود در شیره انجیر صنعتی شیره انجیر همانند میوه اصلی آن دارای فیبر فراوان، انواع ویتامین و مواد معدنی است که هرکدام برای سلامت بدن بسیار مفید و ضروری می باشند. شیره انجیر صنعتی به دلیل روش استاندارد و اصولی که طی فرآیند تولید بکار گرفته می شود، تا حد زیادی خواص اولیه انجیر را حفظ کرده و به دلیل پاستوریزه بودن، اطمینان کاملی درباره مصرف آن وجود دارد.

فیبر زیادی که در انجیر وجود دارد یک ملین طبیعی بوده و با مصرف مداوم آن می توان از مشکلات و مصائب یبوست و بیماری های مربوط به سیستم گوارش در امان بود. فیبر به هضم بهتر غذا کمک کرده و عمل دفع با سهولت بیشتری انجام می شود. شیره انجیر هم دارای همین خاصیت بوده و با میوه تازه آن تفاوتی ندارد.

مصرف شیره انجیر به پاکسازی کبد کمک می کند و ایمنی بدن را بالا می برد. برای پیشگیری از بروز مشکلات بینایی در سنین سالمندی مانند آب مروارید، مصرف منظم شیره انجیر توصیه می شود. به دلیل وجود آنتی اکسیدان در شیره انجیر، این ماده خوراکی خوشمزه و شیرین به ایمنی بالاتر بدن، پیشگیری از فشار خون، ناراحتی های قلبی و عروقی هم کمک می کند.

توزیع بهترین شیره انجیر صنعتی 500 گرمی

توزیع بهترین شیره انجیر صنعتی 500 گرمی فروش شیره انجیر صنعتی در بسته بندی 500 گرمی از سوی توزیع کنندگان عمده محصولات غذایی انجام می گیرد. می توان با خرید مستقیم از شرکت های پخش کننده معتبر، شیره انجیر اصل و درجه یک را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی دریافت کرد.

پخش کنندگان در شهرهای مختلف کشور دارای دفاتر نمایندگی هستند که به کار توزیع شیره انجیر مشغول بوده و امکان دسترسی عادلانه و یکسان این محصول را برای تمام مشتریان فراهم کرده اند. قیمت شیره ان جیر با توجه به فصل برداشت میوه آن و نوسانات موجود در بازار متغییر خواهد بود.

در هر حال تولیدکننده تلاش می کند محصول را با کیفیتی بالا و قیمتی منصفانه به دست مصرف کننده برساند تا تمام افراد قادر به تهیه و مصرف آن باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما