فروشگاه انواع شیره توت صادراتی

فروشگاه انواع شیره توت صادراتی از تامین کنندگان مهم در این عرصه است که با شناخت و تجربه ای که در این عرصه و مشتریان دارد به ارائه انواع این محصول پرداخته و به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع می کند، مشتری نیز می تواند این محصول را در کیفیت های اعلا تهیه نموده و با کاهش هزینه های اولیه بر سود خود خواهد افزود بنابراین خریدی رضایت بخشی خواهد داشت.

فروشگاه انواع شیره توت صادراتی

افزایش سیستم ایمنی با شیره توت

افزایش سیستم ایمنی با شیره توت شیره توت دارای ویتامین ث و آنتی اکسیدان بوده بنابراین سیستم ایمنی را تقویت نموده در نتیجه توانایی بدن برای مبارزه با بیماری ها بالا می رود و فرد دچار بیماری های عفونی مانند سرماخوردگی نخواهد شد، همچنین آنتی اکسیدان موجود در آن نیز با از بین بردن رادیکال های آزاد با انواع سرطان ها مبارزه می کند.

شیره توت سیاه و سفید دارای آهن بالایی است که برای افراد کم خون مفید می باشد و ویتامین ث موجود در آن نیز به جذب آهن کمک می کند که به دلیل داشتن ویتامین کا نیز به ترمیم زخم و لخته شدن خون کمک می کند، همچنین این ویتامین استخوان ها را استحکام بخشیده و ویتامین آ موجود در آن علاوه بر تقویت بینایی از شب کوری پیشگیری خواهد نمود.

شیره توت دارای آنتوسیانید است که با کاهش تری گلیسرید و کلسترول بد سلامت قلب و عروق را به همراه داشته و قند آن نیز برای دیابتی مضر نمی باشد، با وجود داشتن ویتامین ب به نوعی آرامبخش بوده و در پاکسازی خون و سم زدایی کبد نقش بسزایی دارد که پتاسیم موجود در آن فشار خون را کنترل می کند.

قیمت عمده شیره توت صادراتی

قیمت عمده شیره توت صادراتی قیمت شیره توت سفید و سیاه در بازار بسته به نوسانات بازار متفاوت بوده و کیفیت و هزینه های تولیدی نیز در نرخ گذاری آن تاثیر بسزایی دارد، این شیره دارای تازگی و خلوص بالایی است که کاملا طبیعی و بهداشتی تولید شده و دارای محبوبیت بالایی است.

شیره توت از انواع میوه های توت تولید شده و جهت تولید آن توت را با آب حرارت می دهند تا زمانی که توت ها له شده و عصاره و مواد آن وارد آب شود و بعد آنها را از صافی عبور داده و مایع را جدا می کنند، مایع جدا شده را نیز بر روی حرارت قرار می دهند تا به غلظت کافی برسد.

شیره توت باید حتما با حرارت ملایم تولید شود تا دچار سوختگی نشود در غیر اینصورت رنگ آن تیره شده و طعمش تلخ می شود علاوه بر آن بر خاصیتش نیز کاسته خواهد شد، این خوراکی دارای رنگ قهوه ای بوده و طعم شیرین را دارد که تنها از توت و بدون دیگر افزودنی ها تولید شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما