فروشگاه مرکزی شیره انجیر تازه ارگانیک

شیره انجیر تازه از انجیرهای تازه تولید می شود و دارای رنگ عسلی مایل به قهوه ای می باشند تولید این محصول به صورت کارخانه ای و سنتی صورت می گیرد که نوع صنعتی آن بهتر می باشد به خاطر اینکه دو بار تصفیه می شود و تمام نکات بهداشتی در آن رعایت می شود.

در داخل شهر های بزرگ نمایندگی های انواع شیره ارگانیک وجود دارد که این محصول را صورت عمده در بازار فروش عرضه می کند همچنین از طریق سایت های اینترنتی معتبر و شناخته شده و در حال حاضر فروش این محصولات صورت می گیرد.

فروشگاه مرکزی شیره انجیر تازه ارگانیک

درباره شیره انجیر تازه ارگانیک بیشتر بدانیم.

درباره شیره انجیر تازه ارگانیک بیشتر بدانیم. شیره انجیر ارگانیک به دو صوت صنعتی و سنتی تولید می شود ابتدا انجیرها را سور می کنند کوچک و بزرگ را از هم جدا کرده سپس انجیره را خوب می شویند و می گذارند تا آب آن به صورت کامل گرفته شود تا بعد از تولید کپک نزند.

اگر خواسته باشیم از انجیر شیره بگیریم چون این محصول مانند خرما دارای آب نمی باشد هم وزن انجیرها به آن آب اضافه می کنید و آن ها را در روی حرارت قرار می دهید تا که ماده ای غلیظ تهیه شود این ماده غلیظ را در کارخانه ها در دو مرحله تصفیه می کنند تا عاری از هر گونه مواد انجیری مثل دانه و پوسته شود و در صورت سنتی آن را از صافی عبور می دهند.

سپس اگر مواد دارای غلظت استاندارد باشد نیازی به حرارت بعد از تصفیه ندارد ولی اگر دارای غلظت کم می باشد که این در مورد شیره سنتی صدق می کند دوباره آن را حرارت می دهید تا به غلظت کافی برسد سپس آن را در بسته بندی های مختلف قرار می دهند.برای تهیه شیره ارگانیک از هیچ گونه مواد شیمیای استفاده نمی شود حتی تهیه شیره به صورت صنعتی حرارت به صورت مستقیم صورت نمی گیرد که بهتر است و شیره دارای کیفیت بالا تر می باشد.

بهترین نوع شیره انجیر تازه ارگانیک چه مشخصاتی دارد؟

بهترین نوع شیره انجیر تازه ارگانیک چه مشخصاتی دارد؟ شیره انجیر ارگانیک از انجیر ارگانیک تولید می شود میوه درختانی که برای تولید آن از هیچ گونه مواد شیمیای و سموم استفاده نمی شود را ارگانیک می گویند و شیره ارگانیک به شیره ای گفته می شود که برای تولید آن از هیچ گونه مواد شیمیای استفاده نمی شود بهترین شیره ارگانیک باید دارای:

1- رنگ قهوه ای روشن باشد شیره های انجیر بدون کیفیت و نامرغوب دارای رنگ کدر مانند می باشند.

2- شیره اجیر ارگانیک باید مزه میوه انجیر تازه را داشته باشد و اگر ترش و یا تلخ باشد شیره دارای کیفیت نمی باشد.

3- دارای شیرینی متعادل باشد نه زیاد شیرین باشد و نه زیاد کم شیرینی باشد.

4- شکرک نزند در هر نوع هوایی که نگهداری شود عاری از شکرک باشد اگر شکرک بزند احتمال استفاده کردن از شکر در تولید آن امکان دارد.

5- این شیره را اگر دارای استاندارد های تولید شیره باشد و دارای غلظت می باشد می توان برای مدت زمان طولانی در جای سرد غیر از یخچال نگهداری کنید.

6- فروش شیره انجیر به صورت بسته بندی و فله ای صورت می گیرد که در کیفیت آن فرقی نمی گذارد.

7-بعضی از شیره های انجیر دارای مزه ترش می باشند و این به خاطر این است که ممکن است از مواد انجیری مثل پوست و دانه داشته باشد که باعث ترشیدگی شیره انجیر شده است و این در مورد تولید شیره انجیر سنتی می باشد.

توزیع بهترین شیره انجیر تازه ارگانیک

توزیع بهترین شیره انجیر تازه ارگانیک برای تولید بهترین شیره انجیر تازه ارگانیک در شهرهایی که به صورت عمده تولید کننده انجیر می باشند صورت می گیرد آن ها این محصول را به صورت عمده در اختیار شرکت های تولید شیره انجیر قرار می دهند.

این شرکت ها به صورت استاندارد و ارگانیک از این میوه شیره با کیفیت تولید و به صورت عمده در بازار فروش عرضه می کنند توزیع و عرضه شیره انجیر از شرکت های تولید کننده آن با برند های مختلف صورت می گیرد بهترین شیره را شرکت های معتبر و شناخته شده تولید می کنند فروش این محصولات از طریق سایت های اینترنتی معتبر و در حال حاضر نیز صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما