فروشگاه مرکزی شیره انجیر سنتی اعلا

شیره انجیر یکی از بهترین نوع شیره به حساب می آید که ارزش غذایی بالایی دارد. شیره انجیر به صورت سنتی و صنعتی به دست می آید و سرشار از مواد مغذی می باشد. این فرآورده خوشمزه قند طبیعی دارد که برای تندرستی و سلامت بدن بسیار مفید است این شیره طبع گرمی به همراه دارد. این شیره انجیر به وسیله فروشگاه مرکزی با قیمت بسیار باور نکردنی بدست می آید این فروشگاه مرکزی شیره انجیر سنتی اعلا را به روش های مختلفی ارائه می دهد.

فروشگاه مرکزی شیره انجیر سنتی اعلا

طرز تهیه شیره انجیر سنتی در کوتاه ترین زمان

طرز تهیه شیره انجیر سنتی  در کوتاه ترین زمان همانطور که میدانید امروزه به روش های مختلفی شیره انجیر را درست می کنند و مورد استفاده فراوان قرار می دهند یکی از بهترین فرآورده‌ هایی می باشد که افراد همواره از آن برای درمان بیماری های مختلف استفاده و بهره می برند.

افراد زیادی هستند که از طرز تهیه و تولید شیره انجیر آگاهی لازمی ندارند. در ادامه طرز تهیه شیره انجیر سنتی در کوتاه ترین زمان را برایتان شرح می دهیم. اولین کاری که باید در تهیه شیره انجیر انجام دهید این است که ابتدا انجیر را خوب بشورید و داخل قابلمه بزرگ و مناسب بریزید و بر روی آن آب جوش بریزید

پس از این کار قابلمه را بر روی حرارت بسیار ملایم قرار دهید و زیر قابلمه را کم کنید تا انجیر کاملا له شود زیر قابلمه را خاموش کرده اید کمی صبر کنید و تا از زیر ها به خوبی سرد شوند و اگر آن را با گوشت کوب برقی و یا دستی دارید آن را کاملاً له کنید با این کار می توانید به راحتی شیره را تهیه کنید سپس از انجیر له شده را در یک کیسه و یا پارچه بسیار نازک قرار دهید

و آن روی آبکشی که زیر قابلمه گذاشته شده است قرار دهید و با فشار دست شیره انجیر ها را به خوبی خارج کنید در هنگام شیره گیری حتماً از پارچه بسیار نازک استفاده کنید که تفاله انجیر داخله آب انجیر نریزد سپس آب گرفته شده را بر روی حرارت قرار دهید و هر چند ساعت یکبار آن را هم بزنید اگر تفاله داخل شیره بود بعد از پخت شیره انجیر آن را جدا کنید سعی کنید شیره را به خوبی بجوشانید و به غلظت مناسب برسد و اگر این غلظت کم باشد و شیره آبکی باشد ممکن است کپک بزند.

بررسی ویژگی های شیره انجیر سنتی اعلا

بررسی ویژگی های شیره انجیر سنتی اعلا همانطور که میدانید شیر انجیر سنتی به دلیل این که خالص و ارگانیک است افراد زیادی آن را مصرف می‌کنند و از فواید و ویژگی های زیادی که دارد استفاده لازم را می‌برند شیره انجیر سنتی ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. در ادامه به بررسی ویژگی های شیره انجیر سنتیاعلا می پردازیم که شامل موارد زیر است.

  • از مهمترین ویژگی این فرآورده دارد این است که کاملاً سالم و بهداشتی می باشد و هیچ گونه مواد افزودنی درون آن نیست به همین خاطر بیشتر افراد می‌توانند از خواص درمانی این شیره استفاده لازم را ببرند.
  • از دیگر ویژگی این شیره این است که سرشار از آنتی اکسیدان می باشد که موجب تقویت سیستم ایمنی، دفاعی و عصبی افراد می گردد و بیشتر افراد برای درمان بیماری‌های عصبی خود از این نوع شیره استفاده می کنند.
  • شیره سرشار از منیزیم، روی و مس می باشد به همین خاطر برای درمان بیماری‌های استخوانی بسیار مفید بوده و دردهای عضلانی را کاملاً از بین می‌برد و همچنین موجب تقویت رماتیسم می گردد.
  • این فرآورده مغذی و مفید به دلیل داشتن آهن فراوان و همچنین پروتئین بسیار بالایی که دارد را از برای خون رسانی به مغز و قلب بسیار مفید بوده و موجب جریان بهتره خون نیز می شود و کم خونی را کاملاً درمان می کند

تولید کننده بهترین شیره انجیر سنتی اعلا

تولید کننده بهترین شیره انجیر سنتی اعلا تولید کننده بهترین شیره انجیر سنتی اعلا در بیشتر شهرهای ایران دارای نمایندگی های پخش و توزیع می باشد که به روش‌های مختلفی این فرآورده بسیار مغذی را ارائه می‌دهد از آنجا که این شیره جزء بهترین نوع شیره به حساب می‌آید. افراد زیادی خواهان خرید می باشند و به همین خاطر می توانند به صورت مستقیم از تولید کننده شیره انجیر را تهیه کنند.

همچنین فروش شیره انجیر به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر نباشد. چون به صورت حضوری و غیرحضوری به فروش می رسد خریداران می توانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند و از خواص و فواید بی نظیر آن را لازم را ببرند همچنین این شیره به صورت عمده و در بسته بندی های مختلف نیز ارائه داده می‌شود که قیمت بسیار استثنایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما