فروشگاه مرکزی شیره انجیر طبیعی اعلا

فروشگاه مرکزی شیره انجیر طبیعی در واقع مرکز بزرگ و قابل اطمینان است که انواع مختلف این محصول را در بالا ترین سطح درجه کیفی و در بسته بندی های متنوع با مناسب ترین قیمت به روش های مختلف عرضه می کند این فروشگاه در راستای حذف حضور واسطه ها و تسهیل روند خرید و فروش شیره انجیر درجه یک، اقدام به طراحی سایت های اینترنتی معتبر نموده است تا خریداران بدون محدودیت و با پرداخت هزینه های اندک امکان ثبت سفارشات خود را داشته باشند.

فروشگاه مرکزی شیره انجیر طبیعی اعلا

آشنایی با انجیر مناسب برای شیره گیری

آشنایی با انجیر مناسب برای شیره گیری در بسیاری از مناطق ایران مراسم شیره گیری انجیر در فصول برداشت آن که معمولا شهریور و مهر ماه است، با شیوه های مختلفی انجام می شود شاید مهم ترین بخش درست کردن شیره، انتخاب انجیر مناسب باشد چرا که با برگزیدن بهترین انجیر، شیره حاصله کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی دارد و می توان آن را در زمره محصولات صادراتی نیز قرار داد.

برای فرآیند شیره گیری انجیری مناسب است که کاملا سالم، درشت و آبدار باشد سطح پوست آن کاملا صاف، فاقد آلودگی و شفاف باشد هم چنین هیچ گونه لکه یا اثری از کپک زدگی درون دانه های آن مشاهده نگردد به هیچ وجه انجیر کال و خراب را با انجیر های رسیده وسالم ترکیب نکنید چرا که طعم و عطر مطلوب شیره انجیر را از بین می برند.

بهتر است بدانید انجیر در انواع مختلفی وجود دارد که بهترین نوع انجیر برای شیره گیری، انجیر سفید رنگ می باشد چرا که شیره به دست آمده از آن هم غلظت بالایی دارد و هم رنگ آن مناسب و چشم نواز است بهترین انجیر مناسب شیره گیری را می توان در شهر های استهبان، فارس، جهرم، کازرون، فیروز آباد یافت چرا که این مناطق جهت برداشت انجیر مستعد بهترین شرایط می باشد.

بررسی مشخصات ظاهری شیره انجیر طبیعی

بررسی مشخصات ظاهری شیره انجیر طبیعی یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع شیره های موجود در سطح بازار، شیره انجیر طبیعی می باشد که به دلیل داشتن انواع ترکیبات غذایی خاص طرفداران زیادی دارد این شیره در اکثر فروشگاه های سراسر کشور وجود دارد ولی تشخیص نوع اصل از تقلبی نیاز به دانستن مشخصات آن دارد پس با ما همراه باشید.

شیره انجیر طبیعی دارای رنگ بسیار شفاف و درخشان است که فاقد هر گونه ناخالصی می باشد و در اثر گذشت زمان دچار شکرک زدگی نمی گردد اگر شیره انجیر شما کدر رنگ باشد دریابید که بی کیفیت است در مورد طعم بی نظیر آن باید بگوییم که شیرینی مطلوبی دارد و در صورت مصرف، گلو را نمی سوزاند اگر مقداری از آن را بو بکشید هیچ گونه بوی سوختگی و ترشیدگی نمی دهد.

غلظت شیره انگور از نکاتی است که باید توجه کرد برخی افراد برای برداشت حجم زیادی شیره آن را رقیق تولید می کنند که این نشان از بی کیفیت بودن محصول دارد در واقع غلظت شیره باید در حد متعادل باشد لازم به ذکر است شیره انجیر اصل هیچ گونه ماده افزودنی و شکر داخل خود ندارد و زیر دندان دانه های شکر احساس نمی شود.

توزیع عمده شیره انجیر طبیعی اعلا

توزیع عمده شیره انجیر طبیعی اعلا توزیع عمده شیره انجیر طبیعی که معمولا توسط نمایندگی‌های فروش صورت می‌گیرد سبب می شود تا بازار با کمبود آن مواجه نشود و قیمت آن هم چنان ثابت باقی بماند در واقع توزیع عمده از همه نظر کاملا به صرفه است زیرا تولید کننده به دلیل ایجاد حس اعتماد در مشتری و کسب اعتبار زیاد در سطح بازار، محصول مورد نظر را با ارائه تخفیف های ویژه عرضه می کند با این کار مشتری ترغیب به خرید مجدد می‌شود.

خریداران عمده ای که قصد خرید شیره انجیر را دارند بهتر است برای خرید ایمن و بی دردسر به فروشگاه آنلاین ما مراجعه کنند زیرا دیگر نیاز به حضور فیزیکی در بازار و پرداخت هزینه های جانبی نیست و آنان می توانند با دریافت مشاوره های رایگان و اطمینان از کیفیت، شیره انجیر عمده را با قیمت استثنایی سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما