فروشگاه مرکزی شیره خرما صنعتی عمده

در حال حاضر ما با انواع بسیار زیادی از خرما مواجه هستیم که می‌توان از هر یک از آنها شیره خرما با کیفیت را تهیه نمود. فروشگاه مرکزی شیره خرما صنعتی عمده بهترین و با کیفیت ترین این سری از محصولات را در قالب بسته‌ بندی های ویژه ای در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد و در مواردی به عمده آن ها می‌ پردازد، شما می توانید با تهیه عمده این سری از محصولات خریدی به صرفه داشته باشید و دست واسطه را از معامله حذف نمایید.

فروشگاه مرکزی شیره خرما صنعتی عمده

بررسی کیفیت شیره خرما صنعتی درجه یک

بررسی کیفیت شیره خرما صنعتی درجه یک

انواع شیره خرما مناسب برای تمامی مزاج ها می باشد و از خواص درمانی کثیری برخوردار می باشد و شما می توانید در مواقعی که نیاز به انرژی زیادی دارید، می توانید از این محصول بهره ببرید.

منبعی غنی از فسفر و آهن بوده و مصرف آن در صبحانه می‌ تواند باعث فعال شدن سلول های عصبی شود، علاوه بر این از ایجاد کم‌ خونی جلوگیری خواهد کرد و دردهای روماتیسمی و امراض شریانی را به خوبی از بین می برد.

در این قسمت به ارائه ویژگی های مهم شیره خرما خواهیم پرداخت:

  • در بسیاری از مناطق کشور، شیره خرما تهیه می شود.
  • می توان از شیره خرمای برای تهیه غذاهایی همچون شیربرنج با شیره، برف با شیره، شیر با شیره و ارده با شیره استفاده کرد، چرا که طعم و مزه آن عالی می باشد.
  • رنگ شیره خرما شفاف بوده و تحت شرایط طبیعی و سالمی به دست می آید.
  • از آن برای تهیه حلوا به وفور استفاده می شود، چرا که شیرینی طبیعی دارد.

اما همانطور که اشاره شد شیره خرما از خواص درمانی کثیری برخوردار می باشد، اسیدیته موجود در آن در حد مجاز 3/1 تا 5/0 است و طعم و بویی طبیعی دارد، همچنین این شیره در برابر شکرک زدگی از خود مقاومت بالایی نشان می دهد.

شیره خرمای طبیعی منبعی غنی از آنتی اکسیدان می باشد، آنتی اکسیدان ها می توانند رادیکال های آزاد موجود در بدن را که عامل اصلی ابتلا به سرطان اند، از بین ببرند. رادیکال های آزاد می توانند باعث ایجاد چین و چروک در پوست صورت شما شوند، بنابراین می‌ توانید با مصرف این محصول پوستی زیبا و باطراوت داشته باشید.

شیره خرما در بسته بندی های متنوعی به بازار ارائه می شوند و از خوشمزه ترین فرآورده های خرمایی به حساب می آیند.

از خوشمزه ترین انواع شیره خرما می توانیم به شیره خرمای بریمی اشاره داشته باشیم. خرما بریمی علاوه بر استان بوشهر، در مناطق استان خوزستان هم کشت می شود. رنگ خارک نخل بریمی از زرد شروع شده و تا صورتی ادامه می یابد.

خرمای خضراوی؛ یکی از انواع خرما است که دارای بافت نرمی می باشد و از رطوبت بالایی برخوردار است. به دلیل ویژگی خوب این خرما، شیره خرمای خضراوی از طرفداران بالایی برخوردار است و افراد می توانند این مدل از شیره را به صورت عمده و با هزینه بسیار کم تری تهیه نمایند.

شیره خرما نخیلات هم یکی دیگر از انواع شیرهای خرما بوده که از فواید درمانی بسیار زیادی برخوردار است. برای تهیه شیره خرما نخیلات از مواد اولیه مرغوب و تازه ای استفاده می شود و تحت شرایط استاندارد و رعایت نکات بهداشتی توسط دستگاه های مجهز به بهره برداری می رسد.

شیره خرمای نخیلات در کارخانه های معتبری تهیه می‌ شود که آن ها را در بسته بندی های ویژه ای و در ظرف هایی مناسب قرار می دهند. برای تهیه شیره خرما نخیلات از روش سنتی و یا شرکتی استفاده می شود که هر یک از آن ها روش های خاص خود را دارند و کیفیت و مرغوبیت نهایی محصول با یکدیگر متفاوت است.

مراحل تولید شیره خرما صنعتی درجه یک

مراحل تولید شیره خرما صنعتی درجه یک برای تولید شیره خرما درجه یک از دو روش صنعتی و سنتی استفاده می شود. در تهیه شیره طلایی به روش سنتی از سه طریق جوشاندن، تهیه در حوضچه های سیمانی و حصیر استفاده می شود.

برای تهیه آن به صورت صنعتی از آب و اعمال حرارت استفاده می شود، اما در روش سنتی خرماها را بر روی هم قرار می دهند و آن ها را تحت فشار قرار داده و شیره را از آن ها خارج می کنند.

اهمیت شیره خرما در سلامت انسان بسیار بالا است و غنی از کربوهیدرات ها، مواد معدنی، فیبر، ویتامین ها، اسیدهای چرب، اسیدهای آمینه و پروتئین است.

امروزه مصرف خرمای فرآوری شده به سرعت و به طور مداوم در حال رشد است. برای تشخیص شیره خرمای مرغوب باید به مواردی همچون؛ تركيبات شيميايي موجود در آن، ويژگي هاي فيزيكي مثل رنگ شیره، مواد معدني موجود در آن و طعم و بوی آن دقت داشته باشیم.

این مدل از شیره حاوی مقادیر زیادی سدیم، پتاسیم، کلسیم، فسفر و منیزیم است. معمولا به این شیره اسیدهای آسکوربیک در سطح 1٪ می زنند که باعث افزایش نسبی خاصیت اسیدیته موجود در آن می شود.

شیره خرما منبع مهمی از مواد غنی است. این ماده حاوی مقدار زیادی قند است که باعث تحرک بسیار و در نتیجه تولید انرژی گرمایی زیادی در بدن می شود. شیره خرما از نظر انواع ویتامین ها، فیبر، چربی، پروتئین و مواد معدنی مانند سدیم، پتاسیم، کلسیم، منیزیم، فسفر و آهن بسیار غنی است.

شیره خرما حاوی مقدار زیادی قند است که آن را به عنوان غذایی نامطلوب برای دیابتی ها تبدیل می کند. از طرفی هم حاوی فروکتوز، ساکارز و گلوکز است که شیره را به طور طبیعی شیرین می کنند. از طرفی هم شیره خرما حاوی ویتامین A، تیامین و کمپلکس ویتامین B، فولات، ویتامین C، ویتامین E و ویتامین K است.

همانطور که گفته شد شیره خرما سرشار از منیزیم است که این ماده استخوان ها را قوی تر کرده و به سوخت و ساز بدن کمک می کند. همچنین دارای خاصیت ملین ملایم است، بنابراین مصرف شیره خرما می تواند به بهبود یبوست و سیستم هضم غذا نیز کمک کند.

شیره خرما همچنین برای تقویت دیواره های رحمی موثر است و به همین دلیل به زنان در بارداری کمک می کند. همچنین می تواند به مادران در بهبود شیردهی فرزندان ضمن تقویت سلامت و ایمنی بدن آن ها کمک کند.

شرکت عرضه شیره خرما صنعتی عمده

شرکت عرضه شیره خرما صنعتی عمده

با توجه به مواد مغذی شیره خرما و طعم و مزه منحصر به فرد آن استقبال از خرید این سری از محصولات بسیار داغ می باشد و افراد در اقصی نقاط کشور نسبت به خرید آن ها رغبت نشان می‌ دهند.

در این زمینه مرکز عرضه و فروش شیره خرما بهترین و با کیفیت‌ترین این سری از محصولات را به صورت عمده در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد، شما می توانید با تهیه عمده خریدی به صرفه داشته باشید و مستقیماً با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام دهید و دست واسطه را از معامله حذف نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما