فروشگاه مرکزی شیره خرما فله درجه یک

با شناسایی فروشگاه های معتبر عرضه شیره خرما فله، برترین تولیدات شیره خرما درجه یک شرکت های متعدد با برندهای نامی را می توان با روش های مختلف خریداری نمود. فروش شیره خرما کیلویی از طریق فروشگاه های اینترنتی همواره مورد استقبال مشتریان کثیری بوده است. لذا بیشتر کارخانجات و شرکت های تولیدی شیره خرما کیلویی محصول خود را از این روش در عرضه فروش قرار می نمایند. از همین جهت است که در حال حاظر بهترین انواع از برند های تولیدی شیره خرما از طریق فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسند.

فروشگاه مرکزی شیره خرما فله درجه یک

مزایای شیره خرما برای استحکام استخوان ها

مزایای شیره خرما برای استحکام استخوان ها شیره خرما یکی از گونه های شیره بسیار مقوی و سالم موجود در بازار می باشد. شیره خرما با داشتن ارزش غذایی بسیار مقوی و منحصربفرد در برابر بسیاری از بیماری ها، بهترین حالت دفاعی را برای بدن انجام می دهد.

شیره خرما همانند میوه خود (خرما) دارای خواص متعدد و ویژه ای است که یکی از بهترین ماده های خوراکی در زمینه های مختلف درمانی اعم از بهبود اعصاب، رفع کم خونی های ناشی از فقر آهن، بالابردن استحکام و مقاومت استخوان و بسیاری از موارد دیگر مفید می باشد.

امروزه نقش شیره خرما در استحکام و مقاومت سازی استخوان و مفاصل بدن بسیار مورد اهمیت است. کلسیم و منیزیم یکی از دو ماده معدنی بسیار ارزشمندی است که نقش مهمی در تقویت و استحکام استخوان های بدن دارند. امروزه بسیاری از افراد درگیر درد های مفصلی و التهابات و آرتروز می شوند. بهترین ماده غذایی برای درمان و پیشگیری از آن، مصرف روزانه و مرتب شیره خرما اصل می باشد. بر اساس تحقیقات خواص و مواد معدنی موجود در شیره خرما از اصلی ترین منابع غذایی در کاهش علائم بیماری های مفصلی و روماتیسمی است.

شیره خرما جایگزین طبیعی و بسیار مغذی در مقابل شیرین کننده های صنعتی است. مواد مغذی و مفید موجود در آن یک وعده غذایی بسیار مقوی برای صبحانه می باشد. کودکان و نوجوانان در سنین رشد و بیمارانی که در دوران نقاهت بیماری های مختلف به سر می برند برای تقویت بدن و تامین قوای از دست رفته خود با مصرف این ماده غذایی کمک بسیار موثری به سلامت بدن خود می نمایند.

طرز تهیه شیره خرما سنتی درجه یک

طرز تهیه شیره خرما سنتی درجه یک امروزه خواص متعدد و ویژه شیره خرما سبب تهیه آن به روش های مختلف خانگی، سنتی و صنعتی گردیده است. در تهیه شیره خرما سنتی درجه یک، ابتدا با جداسازی و انتخاب خرما های درجه یک و مرغوب باید آن‌ها را شست و سپس با نصف نمودن آن ها از وسط، هسته های خرما را جداسازی می‌نمایند.

سپس خرما های بدون هسته را در داخل قابلمه ای مناسب با میزان معینی از آب جوش می ریزند و به مدت نیم ساعت به آن ها زمان می دهند تا داخل آب جوش بمانند. بعد از این مدت، قابلمه حاوی خرما را روی حرارت گاز قرار می دهند تا به دمای جوش برسد پس از رسیدن به این دما باید شعله را کم نمودن و اجازه دهند تا ۵ دقیقه کامل بجوشد و بافت آن ها نرم شود.

بعداز اطمینان از بافت خرما که کاملا نرم شده باشد، قابلمه را از روی حرارت برمیدارند و تا نیم ساعت دیگر به همان حالت خرما ها را درون آب باقی می گذارند. بعد از این مدت زمان خرما ها را درون یک صافی می گذارند و با کمک فشار دست شیره خرما را از آن می گیرند البته این کار با حساسیت بالایی باید صورت پذیرد و توجه نمود که نباید گوشت و پوست خرما از صافی رد شود.

بعداز مرحله صافی، باید دوباره شیره خرما را روی حرارت ملایم قرار داد تا شیره بجوشد و غلیظ شود در این مرحله باید مدام شیره هم زده شود تا را ته گرفتن و سوختن آن جلوگیری شود. با غلیظ شدن مناسب شیره باید باید اجازه سرد شدن کامل به آن داده شود سپس آن را در بسته بندی های پلاستیکی می گذارند و می توانند در درون یخچال و حتی بیرون آن البته جای خشک و خنک و به دور از نور آفتاب نگهداری نمود.

پخش مستقیم شیره خرما فله درجه یک

پخش مستقیم شیره خرما فله درجه یک پخش مستقیم شیره خرما فله درجه یک از طریق فروشگاه ها و مراکز فروش وابسته به کارخانجات تولیدی انجام میگردد. این مراکز با هدف کاهش قیمت خرید محصول از طریق حذف واسطه ها، موجب رونق اقتصادی در بازار فروش اینگونه از محصولات گردیده اند.

خرید شیره خرما فله از طریق نمایندگی های اینترنتی کارخانجات تولید کننده، بهترین روش هم برای اطمینان از کیفیت محصول و هم از نظر اقتصادی و هزینه خرید می باشد. خریدارانی که قصد خرید این محصولات را به صورت فله و یا در بسته بندی های کیلویی دارند می توانند از طریق مرکز ما متناسب با نیاز خود بهترین کیفیت از این محصول را با هزینه‌های کمتری نسبت به بازار های دیگر تامین و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما