فروش شیره انگور صادراتی با قیمت مناسب

شیره انگور محصولی مقوی و خوشمزه است که که امروزه به روش های مختلفی نمونه های صادراتی آن ها توسط تولیدکنندگان به فروش می رسد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش شیره انگور

با سرد شدن هوا فروش شیره انگور افزایش داشته است که علت آن طبع گرم این محصول و خواص مهم آن می باشد، اما یکی از دلایلی که ممکن است شیره انگور در بازار با تفاوت قیمت عرضه شود، کیفیت آن است.

انگورهایی که درشت، شیرین و گوشتی هستند معمولا از قیمت بالاتری برخوردارند، معمولا انگورهای موجود در بازار را از نظر کیفی به سه دسته درشت سایز، متوسط و ریز تقسیم می شوند که همین تقسیم بندی سبب متغیر بودن قیمت می شود.

از طرف دیگر میوه انگور در شهرهای مختلف ایران به عمل می آید اما آن نوع انگوری که در قطب تولید آن بدست می آید درشت تر بوده و به دلیل صادراتی بودن قیمت بالاتری دارد.

نحوه فروش نیز مهم است، شیره انگور اگر صادراتی باشد به صورت بسته بندی شده عرضه می شود که هزینه های بسته بندی با توجه به نوع بسته بندی که معمولا گالنی یا سطلی است فرق می کند اما در هر حال ارزان قیمت تر از محصولاتی است که به صورت بسته بندش شیشه ای فروخته می شود.

فروش عمده هم عامل مهمی در کاهش قیمت شیره انگور می باشد، زمانی که حجم انبوهی از انواع شیره انگور تولیدی به صورت یکجا عرضه می شود، قیمت ها شکسته شده و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه کمتر خرید بهتر و بیشتری داشته باشند.

تا همین چند سال قبل فروش کاملا به روش سنتی انجام می گرفت یعنی شیره انگور پس از تولید به صورت حضوری توسط خریداران بزرگ به صورت یکجا خریداری و پس از حمل و بسته بندی به بازار عرضه می شد، اما با پیشرفت های خوبی که در حوزه فضای مجازی و دسترسی عموم مردم به اینترنت صورت گرفت، بسیاری از افراد به جای فروش به واسطه خود اقدام به عرضه محصول به مشتری به صورت اینترنتی کردند.

با این روش هم خریدار راحت تر می تواند نیازش را تامین کند و هم تولید کننده شیره انگور، محصولش را بی واسطه عرضه کند و سود حاصل از فروش به جیب آن ها برمی گردد.

این روش در سال های اخیر گسترش روزافزون پیدا کرده و بسیاری از تولیدکنندگان در شهرهای بزرگ تولیدکننده شیره انگور محصول خود را پس از تولید مستقیما به بازار عرضه می کنند.

در فروش آنلاین محدودیت عرضه و تقاضا وجود ندارد ضمن آن که تنوع محصولاتی همجون شیره های گیاهی و فرآورده های حاصل از میوه ها بیشتر است، حتی امروزه محصولات جانبی که از میوه های مختلف تولید می شود مانند شیره انگور، شیره خرما، شیره توت و غیره هم قابل عرضه هستند و اتفاقا مشتری هم از آن استقبال می کند.

ایران به عنوان یکی از کشورهای بزرگ در حوزه تولید شیره های گیاهی شناخته شده و انواع شیره انگور درجه یک را به کشورهای دیگر صادر می کند، کیفیت بالا که به دلیل ارگانیک بودن محصولات تولیدی می باشد و همچنین قیمت مناسب آن ها، دو عامل بسیار مهمی هستند که سبب جلب نظر خریداران خارجی از کشورهای مختلف شده اند.

فروش شیره انگور

شیره انگور صادراتی

یکی از خوشم طعم ترین انواع فرآورده های انگور که در بازار موجود است، شیره انگور صادراتی می باشد که در بین مردم داخل و خارج از کشور بسیار معروف است چرا که از بهترین نوع انگورهای تولید شده در ایران به عمل می آید.

برای نگهداری این محصول باید دمای هوا کاملا خنک باشد در غیر این صورت زود ترش و خراب می شود، بهترین نوع شیره انگور دارای رنگ تیره، مزه انگور، غلظت مناسب و بسته بندی بهداشتی می باشد.

شیره انگور صادراتی یکی از انواع مرغوب ترین فرآورده های انگور است که به کشورهای دیگر صادر می شود، این محصول به خصوص در بین کشورهای حاشیه خلیج فارس و در بین اعراب طرفداران زیادی دارد به همین دلیل بسیاری از شیره های تولید شده در ایران از نوع مرغوب صادراتی می باشند.

در کنار طعم بسیار خوبی که شیره انگور صادراتی دارد نباید از فواید بی نظیرش غافل شد، انگور میوه ای است که در قرآن از آن نام برده شده و در روایات نیز به مصرف آن تاکید شده است.

هم در طب سنتی و هم طب نوین مصرف شیره انگور به عنوان کامل ترین و مغذی ترین مواد غذایی شناخته شده است که در آن انواع مختلفی از ویتامین ها و مواد معدنی را می توانید پیدا کنید.

یکی از بهترین مواد غذایی برای تقویت دستگاه گوارش شیره انگور است، این محصول می تواند هضم غذا را هم تسریع کند و به دلیل طبع گرمی که دارد معده را گرم نگه می دارد به همین دلیل است که در علم تغذیه توصیه شده به همراه غذاهای سرد مانند عدس از خوراکی های گرم استفاده شود.

شیره انگور سرشار از پتاسیم است و همانطور که می دانید در افرادی که به فشارخون بالا مبتلا هستند مصرف مواد غذایی پتاسیم دار جهت تنظیم فشار به شدت پیشنهاد می شود و در این میان شیره انگور می تواند یک گزینه ایده آل محسوب شود، از طرفی بسیاری از ورزشکاران به خصوص کسانی که در رشته بدن سازی فعالیت دارند می توانند با مصرف شیره انگور، جلوی انقباض ناگهانی عضلات خود را بگیرند.

شیره انگور برای افراد دیابتی هم مناسب است چرا که قند انگور از نوع طبیعی بوده و به سرعت جذب بدن می شود به همین دلیل می تواند بهترین جایگزین شیرینی های مصنوعی مانند قند و شکر باشد.

شیره انگور همچنین به تقویت سیستم عصبی بدن کمک می کند، قوای جنسی را به خصوص در مردان تقویت می کند، برای زنان باردار و مادران شیرده مناسب بوده و در یک جمع بندی کلی می توان گفت بهترین میان وعده برای تمام افراد به خصوص کودکان شمرده می شود.

اگر تا الان شیره انگور نمی خوردید یا به مصرف روزانه آن اهمیت نمی دادید حتما آن را در برنامه غذایی خود قرار دهید، خرید شیره انگور صادراتی درجه یک و مرغوب کار آسانی است، شما می توانید به صورت اینترنتی و بدون اتلاف وقت آن را به صورت آنلاین از سایت ما سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید، برای خرید با ما تماس بگیرید.

شیره انگور صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما