فروش عمده شیره انجیر ارگانیک اعلا

تولید شیره انجیر ارگانیک، به علت این که بسیار خوشمزه و خوش طعم است و تقاضا برای خرید آن افزایش پیدا کرده است روز به روز ارتقا پیدا می کند، شیره انجیر طبیعی به صورت عمده از طریق فروشگاه های سراسر کشور به فروش می رسد علاوه بر آن برای اینکه شما عزیزان یک خرید راحت داشته باشید می توانید از طریق وب سایت های اینترنتی معتبر خرید خود را انجام دهید.

فروش عمده شیره انجیر ارگانیک  اعلا

بهترین نوع شیره انجیر ارگانیک چه مشخصاتی دارد؟

بهترین نوع شیره انجیر ارگانیک چه مشخصاتی دارد؟

  • شیره انجیر همانطور که سرشار از خاصیت می باشد اگر از نوع بی کیفیت و ناخالص آن استفاده کنید ممکن است ضرر ببینید، پس باید مشخصات اصلی یک شیره انجیر اصل را بدانید تا بتوانید یک خرید با کیفیت انجام دهیم در اینجا به چند مورد از مشخصه های اصلی آن اشاره خواهیم کرد:
  • شیره انجیر از طعم خالص انجیر برخوردار است و اصلاً طعم‌ شکر را حس نخواهید کرد، اگر طعم شکر را حس کردید مطمئن باشید که این شیر اصلی می باشد و پر از ضرر است.رنگ شیره انجیر قهوه ای خوشرنگ می باشد.
  • بوی شیره انجیر تازه و ارگانیک بوی ترشیدگی نخواهد داد، و ظاهری شفاف برخوردار است که می‌توان داخل آن را نگاه کنید بدون اینکه هیچ ماده اضافی درون آن باشد.
  • به علت اینکه شیره انجیر ارگانیک خالص است خوردن آن برای افراد دیابتی من این نخواهد داشت.
  • خوردن روزانه چند قاشق شیره انجیر به بالا بردن سطح دفاعی بدن کمک می‌کند.

بهترین روش برای تولید شیره انجیر ارگانیک

بهترین روش برای تولید شیره انجیر ارگانیک

  • شیره انجیر به صورت صنعتی و سنتی قابل تهیه می باشد که در اینجا به شما آموزش می دهیم که برای تولید شیره انجیر کدام روش مناسب تر است:
  • ابتدا انجیر هایی را که تمیز شسته اید را را بگذارید تا خشک شود سپس در یک ظرف مناسب بریزید و دوبرابر مقدار انجیر ها آب جوش روی آن بریزید.
  • سپس ظرف را روی حرارت بگذارید و کمی صبر کنید تا انجیر حاله شود بعد از له شدن به حال خود رها کنید تا به مرور زمان سرد شود.
  • حالا وقت آن است که انجیر های له شده را درون صافی بریزید و زیر آن را یک صافی قرار دهید تا شیره انجیر درون آن ظرف ریخته شود بهتر است در این مرحله با قاشق و یا ملاقه انجیر ها را له کنید و فشار دهید تا کاملا شیره آن از تفاله انجیر جدا شود، باید توجه داشته باشید که طوری شما کاملاً از سوراخ های ریزی برخوردار باشد تا دانه ها و خود انجیر با شیر مخلوط نشود.
  • بعد از این که شیره جدا شد آن را روی حرارت بگذارید تا کمی بجوشد و به غلظت لازم برسد، بعد از آنکه شیر در حال به جوش آمدن بود و مرتب آن را هم بزنید تا ته نگیرد و در آخر دوباره شیره را از روی صافی عبور دهید تا خالص تر شود.
  • مرحله آخر بسیار مهم است زیرا اگر شیر به اندازه کافی نجوشد ممکن است به غلظت کافی نرسد و زود کیفیت خود را از دست بدهد و کپک بزند.
  • اگر می‌خواهید که شیره انجیر که خریداری می‌کنید اصل باشد بهتر از خودتان با توجه به روشی که گفته شد اقدام به تهیه آن کنید اما افرادی که وقت این کار را ندارند می‌توانند به ما اطمینان کند و یک شیره انجیر کاملا خالص را خریداری کنند.

پخش مستقیم شیره انجیر ارگانیک اعلا

پخش مستقیم شیره انجیر ارگانیک  اعلا شیره انجیر عمده، با بهترین کیفیت در وب سایت ما به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسد که به علت حذف واسطه ها و قیمت بسیار مناسب شده است اگر از ما خرید کنید از تخفیفات ویژه بهره مند خواهید شد ثبت سفارش باید توسط شما انجام شود و ارسال مطمئن محصول وظیفه ما می باشد که در مدت زمان کوتاه به دست شما عزیزان در تمامی نقاط ایران خواهیم رساند.

برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد کیفیت و یا قیمت شیره انجیر می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید پل‌های ارتباطی شماره تلفن های موجود است که از این طریق با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان قبل از خرید دریافت کنید شما می توانید به صورت عمده یا بسته بندی شده شیره انجیر خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما