فروش قند مایع خرما درجه یک و خرید مستقیم از کارخانه

امروزه شیرین کننده های طبیعی و مصنوعی زیادی برای خرید یافت می شوند که یکی از محبوب ترین آن ها قند مایع خرما درجه یک می باشد، قیمت فروش این محصول برای تاجران اهمیت بالایی دارد و هرساله حجم بالایی از محصول را بصورت مستقیم از کارخانه خریداری می کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای آشنایی بیشتر با قند مایع خرما ابتدا لازم به ذکر است بدانید این محصول از تلغیظ عصاره خرما تهیه می شود که دارای رنگ شفاف و طعم شیرینی است و آن برای پخت و پز شیرینی، کیک، بیسکویت، دسر و سایر محصولات خوراکی مشابه نیز استفاده می شود.

با استفاده از قند مایع خرمای ارگانیک می توان خوراکی های درجه یک را تولید نمود که این عصاره برای استفاده در محصولات خوراکی مختلفی همچون کلوچه، شربت، سایر نوشیدنی ها و حتی برای مصارف خانگی نیز بسیار مناسب است به علاوه، فرآیند تولید قند مایع خرما فقط به دو “مواد تشکیل دهنده” و یک روش فوق العاده ساده نیاز دارد!

قبل از اینکه شرکت های تجاری شروع به تولید قند مایع خرما کنند، بسیاری از مردم آن را در خانه درست می‌ کردند اما قابل ذکر است بدانید امروزه در حجم عمده می توانید این محصول را از کارخانه های تولید کننده خریداری نمایید.

عطر و طعم فوق العاده بی نظیر خرما در قند مایع خرما، این محصول را به یک عنصر برجسته در دسرها و شیرین های سراسر جهان تبدیل کرده است به عنوان مثال از این محصول خوراکی در پودینگ ها، نان ها و کلوچه‌ ها معمولاً استفاده می شود که همراه با نوشیدنی هایی مانند شیر و قهوه بسیار خوش طعم و دلنشین هستند.

نکته مهم درباره انواع محصولات خوراکی از جمله قند مایع خرما، غلظت آن ها می باشد بدین صورت که این محصول مانند عسل بسیار غلیظ است، بنابراین به ندرت پیش می آید که برای هر دستور غذایی به بیش از 1 قاشق چایخوری (5 میلی لیتر) از آن نیاز باشد.

تولیدکنندگانی که در زمینه تولید محصولاتی همچون کیک و کلوچه سنتی و خانگی فعال هستند، اغلب از قند مایع خرمای خالص در تولیدات خود استفاده می‌ کنند، همچنین تولید کنندگان ادعا می کنند که قند مایع خرما دارای خواص زیادی است و سلامت بدن را تضمین می کند.

شیرینیجاتی که از قند مایع خرماو یا سایر شیرین کننده های طبیعی تولید می شوند قرن ها است که برای سلامت انسان مورد استفاده قرار می گیرند علاوه بر این افزودن اسانس های شیمیایی به این محصولات، تنها طعم و ماندگاری آن ها را ازفزایش داده و هیچ گونه فوایدی برای سلامتی به همراه ندارد.

در خصوص نحوه نگهداری قند مایع خرما باید گفت درست مانند عصاره خرما و شیره خرما، این محصول را می توان در دمای اتاق، در یک کمد تاریک نگهداری کرد.

از دیگر کاربردهای قند مایع خرما می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تهیه دسرهایی مانند باقلوا، حلوا و غیره
  • تهیه انواع بستنی های میوه ای و شربت ها
  • افزودن به انواع صبحانه های کلاسیک به همراه نان تست
  • استفاده بر روی پنکیک، کیک، کلوچه و بیسکویت
  • برای طعم دهی به انواع خامه شیرین و خامه قنادی

از دیگر مواردی که در رابطه با قند مایع خرما باید بدانید این است که امروزه علاوه بر داشتن نوع سنتی آن، کارخانجات بزرگ و کارگاه های تولیدی اقدام به تولید این محصول به روش صنعتی نموده اند، بنابراین قند مایع خرما به مقدار کافی برای تامین نیاز مردم و حتی برای صادرات نیز موجود می باشد.

برای خرید نوع اصل قند مایع خرما تنها از طریق مراکز اصلی باید اقدام کرد، چرا که برخی از محصولات از کیفیت کافی برخوردار نیستند و یا آنکه از نوع مرغوب و سالم نمی باشند.

امروزه امکان کاشت خرما در نقاط گوناگونی کشور نیز وجود دارد و بیشتر این محصولات در ایام گرم سال تولید می شوند، بنابراین همیشه امکان استفاده از تازه ترین نوع خرما و یا فرآورده ی آن همچون قند مایع خرما برای شما وجود خواهد داشت.

قیمت قند مایع خرما

در متن بالا به کاربردهای گسترده انواع قند مایع خرما اشاره شد، اما در خصوص قیمت این مایع شیرین کننده باید گفت این محصول اگر بصورت 100% خالص تهیه شود دارای قیمت بالاتری است چرا که امروزه تولیدکنندگان برای سود بیشتر از سایر افزودنی ها در تولید این محصول استفاده می کنند به همین دلیل برای تهیه قند مایع خرمای اصل باید مراکز تولید کننده معتبر مانند این سایت را برای خرید خود انتخاب نمایید.

شما خریداران و تاجران عزیز با خرید مستقیم قند مایع خرما از کارخانه، می توانید از سود بالایی بهره مند شوید اما اگر محصول خریداری شده شما اصل و خالص باشد، این سود چند برابر می شود بنابراین می توانید سفارشات عمده خود را به ما بسپارید.

با خرید قند مایع درجه یک از این مجموعه می توانید با حذف واسطه گران از قیمت های مناسب ما برخوردار شوید چرا که محصولات این سایت بصورت مستقیم به دست خریداران می رسد و دیگر درگیر واسطه گران و افزایش قیمت محصولات نخواهید بود.

قیمت قند مایع خرما

فروش قند مایع خرما

مجموعه ما برای تولید قند مایع خرما مرغوب و باکیفیت از بهترین خرماهای ایرانی استفاده می کند تا بتواند محصولی قابل قبول به خریداران ارائه دهد و رضایت آنان را جلب کند بنابراین فروش قند مایع خرما در این سایت حجم بالایی دارد چرا که خریداران قدیمی این مجموعه از کیفیت محصولات ما رضایت داشته و از مشتریان دائمی ما هستند که سفارشات خود را در حجم های بالا ثبت می کنند.

با توجه به توضیحات ذکر شده در متن بالا می توان نتیجه گرفت خرید قند مایع خرما برای خریدارانی که در زمینه فروش مواد غذایی فعالیت دارند و یا در زمینه تجارت مشغول به کار هستند اهمیت زیادی دارد.

این مجموعه برای رفاه حال شما عزیزان، فروش آنلاین خود را راه اندازه کرده که بصورت مستقیم و بدون واسطه می توانید خریدی امن و راحت داشته باشید و قند مایع خرمای اصل را با مناسبترین قیمت ها خریداری نمایید.

برای خرید قند مایع خرما و ثبت سفارشات خود فقط کافی است از راه های ارتباطی که در سایت ثبت شده است اقدام نمایید و با مشاوران ما که بصورت 24 ساعته فعالیت دارند، ارتباط برقرار کرده و هر گونه ابهام و سوالی در خصوص نحوه خرید و فروش و قیمت ها دارید بپرسید تا پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

فروش قند مایع خرما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما