فروش مستقیم شیره انگور فله ای

شیره انگور فله ای از آب انگور تهیه می‌شود. آب انگور را به روش های سنتی و صنعتی خاصی غلیظ می‌کنند و شیره بسیار خوشمزه و خوش طعم که بسیار مقوی است از آن بدست می آید.

شیره انگور یک وعده غذایی کاملا مغذی است که بیشتر در وعده صبحانه و عصرانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این شیره علاوه بر اینکه یک وعده غذایی خوشمزه است. در طب سنتی برای درمان برخی از بیماری ها نیز استفاده می‌شود.

فروش مستقیم شیره انگور فله ای

نحوه تولید انواع شیره انگور

نحوه تولید انواع شیره انگور قیمت شیره انگور بسته به کیفیت و نوع انگوری که شیره از آن تهیه شده و غلظت شیره متفاوت است.

شیره انگور از دو روش سنتی و صنعتی تهیه و تولید می‌شود. در تهیه شیره انگور معمولا از انگورهای شیرین استفاده می‌شود. طرز تهیه سنتی و یا دستی شیره انگور بسیاز سخت و زمان بر است.

در روش سنتی پس از شستشو خوب انگور، انگور را دانه دانه میکنیم سپس آنرا به خوبی له میکنیم در روش سنتی اینکار معمولا توسط چکمه های پلاستیکی و یک لگن بزرگ یا یک کیسه که انگورها در آن ریخته می‌شود استفاده می‌شود.

انگورها را به خوبی له کرده و سپس آب آنرا توسط صافی که معمولا برای اینکار از یک پارچه تمیز استفاده می‌شود. آب انگور را به خوبی گرفته و تفاله ها را جدا می‌کنند.

سپس آب انگور را درون دیگ یا قابلمه ریخته و روی حرارت کم قرار می‌دهند. زمانی که هنوز شیره جوش نیامده و حباب های ریز در اطراف دیگ یا قابلمه تشکیل می‌شود خاک شیره یا همان خاک سفید که مخصوص تهیه شیره انگور است را به طور منظم در سطح آب انگور می‌ریزند و با کفگیر هم میزنند.

بعد کف هایی که در اثر اضافه‌شدن خاک شیره بعد از هم زدن بوجود می آید را کاملا از آب انگور جدا میکنیم سپس زیر اجاق را خاموش میکنیم و مایع را حدود ده الی پانزده ساعت می‌گذاریم تا خاک سفید یا همان خاک شیره کاملا ته نشین شود.

سپس آب انگور را به آرامی برمی‌داریم و از خاک ته نشین شده جدا میکنیم سپس آنرا روی اجاق قرار می‌دهیم تا به آرامی بپزد و به غلظت دلخواه برسد سپس مایع غلیظ را سرد میکنیم. اینگونه شیره انگور داریم.

در روش صنعتی این کارها جهت سرعت گرفتن کار با دستگاه‌های مدرن و پیشرفته انجام می‌شود و شیره انگور در مقدار زیادی با روش صنعتی تهیه و تولید میکنیم.

قیمت کلی شیره انگور فله ای

قیمت کلی شیره انگور فله ای شیره انگور عمده با کیفیت مناسب و غلظت بالا جهت ارائه به توزیع کنندگان محترم آماده تحویل می‌باشد.

امروزه شما میتوانید از طریق اینترنت و سایت‌های معتبر که در این زمینه فعالیت دارند. این محصول را با حذف واسطه و به صورت‌ مستقیم با قیمتی پایین و مرقون به صرفه سفارش بدهید.

جهت سفارش نیاز به مراجعه حضوری نیست و شما عزیزان میتوانید این محصول را به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش و درب محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما