فروش مستقیم شیره خرما طبیعی درجه یک

شیره خرما طبیعی محصولی دارای ارزش غذایی فراوان است که برای تمامی گروه های سنی به ویژه کودکان در حال رشد و جوانان با فعالیت بدنی بالا بسیار مفید می باشد. فروش مستقیم شیره خرما درجه یک از سوی تولیدکنندگان اصلی و یا شرکت های معتبر پخش کننده انجام می شود.

فروش مستقیم شیره خرما طبیعی درجه یک

شیره خرما طبیعی چه غلظتی دارد؟

شیره خرما طبیعی چه غلظتی دارد؟ در استان های جنوبی کشور ما خرما درجه یک و باکیفیت در حجم گسترده ای برداشت می شود و به شکل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. شیره خرما یکی از ده ها فرآورده جانبی خرما است که به دلیل آهن بالایی که دارد و برای رفع کم خونی مورد استفاده قرار می گیرد، از شهرت زیادی برخوردار است.

برای تهیه شیره خرما می توان از روش های سنتی و یا کارخانه ای استفاده کرد. امروزه با توسعه کارخانه های صنایع غذایی و بهره مندی آنها از دستگاه های پیشرفته و مدرن، بیشتر شیره خرمای موجود در بازار به شیوه صنعتی تولید می شوند. باید توجه داشت برای تولید شیره خرما مرغوب از خرمای دارای شهد استفاده می شود و خرمای خشک برای این منظور مناسب نیست.

اگر غلظت شیره خرما تولید شده کم باشد، ماندگاری آن کم شده و زود کپک می زند. در تولید کارخانه ای این محصول تمامی اندازه گیری ها با دقت بالا انجام شده و حجم خرمای استفاده شده با آب اضافه شده به آن و میزان حرارت دادن، کاملا ظبق استانداردهای از پیش تعیین شده انجام می شود و به ندرت محصولات کارخانه ای رقیق می شوند.

اما اگر در خانه قصد تهیه شیره خرما را داشته باشید باید بدانید هم وزن با خرماهای هسته و پوست گرفته به آب نیاز خواهید داشت. اگر حجم خرما کم باشد نباید با اضافه کردن آب تلاش شود به حجم بیشتری از شیره خرما دست یافت. این کار کاملا بیهوده است و موجب خراب شدن کل محصول می شود.

غلظت مناسب شیره خرما به شکلی است که وقتی قاشق در آن زده می شود و قاشق را بلند می کنید باید شبیه به عسل بخشی از شیره به قاشق چسبیده و ادامه آن با کششی مناسب از قاشق به پایین سرازیر باشد اما شره کردن شیره خرما به کندی صورت بگیرد. شیره خرما غلیظ بهترین ماندگاری را درون ظروف در بسته دارند.

عوامل موثر بر کیفیت شیره خرما طبیعی درجه یک

عوامل موثر بر کیفیت شیره خرما طبیعی درجه یک برای تولید شیره خرما طبیعی درجه یک باید از خرمای مناسب برای این کار استفاده شود. خرمای باکیفیت و مرغوبی که دارای شهد کافی بوده و به درستی پوست گیری شده باشد. نباید برای افزایش ماندگاری بیشتر شیره خرما به آن نگهدارنده های شیمیایی اضافه شود زیرا در اینصورت حتی در دمای محیط هم شکرک می زند.

بیشتر بخوانید: قیمت شیره توت

اگر از خرمای مرغوب برای این منظور استفاده شده باشد، رنگ شیره تیره و شفاف خواهد بود. در روش های پخت خانگی باوجود کیفیت بالای محصول، اما به دلیل امکان ورود برخی آلاینده ها و یا ناخالصی ها به دیگ پخت ممکن است شیره از سلامت و بهداشت بالایی برخوردار نباشد.

همچنین در روش های تولید کارخانه ای، محصول در ظروف در دار به شیوه ای کاملا استاندارد و بهداشتی بسته بندی می شوند و پیش از بسته شدن در، ظرف بطور کامل هواگیری خواهد شد. درصورتیکه این موارد به درستی رعایت شوند، کیفیت شیره خرما در سطح عالی و مرغوب خواهد بود.

توزیع بهترین شیره خرما طبیعی درجه یک

توزیع بهترین شیره خرما طبیعی درجه یک توزیع بهترین شیره خرما طبیعی درجه یک از سوی تولیدکنندگان اصلی این محصول و یا پخش کنندگان عمده فعال در حوزه مواد خوراکی انجام می شود. با خرید عمده می توان محصول را با قیمتی ارزان تر نسبت به فروشگاه های سطح شهر تهیه کرد. به دلیل حذف هزینه بسته بندی، همواره خریدهای عمده مقرون به صرفه تر خواهند بود.

بیتششر بخوانید: خرید شیره انجیر

یکی از راه های مرسوم توزیع شیره خرما درجه یک، استفاده از سایت های اینترنتی است. در این سایت ها ضمن تبلیغات گسترده و معرفی کامل محصول به مشتریان، امکان خرید آنلاین بطور مستقیم از تولیدکننده فراهم شده است. خریدار با توجه به بی نیاز بودن این شیوه از حضور فیزیکی در محل فروش و صرفه جویی در زمان و انرژی، استقبال خوبی از فروش های اینترنتی می کند.

انواع بسته بندی و حجم های مختلف شیره خرما بر روی سایت همراه با قیمت روز آن قرار داده شده تا خریدار به راحتی بتواند کالای مورد نظر خود را انتخاب کند.

8

  1. شیره خرما دارای خواص و مزایای بسیاری است و ارزش غذایی بالای دارد، شیره خرما یک مواد غذای مقوی خوشمزه که به سلامتی و درمان بعضی بیماری ها کمک میکند مانند، کم خونی، رشد موی و غیره. من شخصا همیشه شیره خرمای که استفاده میکنم از این سایت خریداری می نمایم واقعا راضی هستم.

  2. سلام من ازشیره خرما زیادشنیدم ولی دراینترنت خودم نگاه کردم ومشاوره گرفتم وبرای نیازخانه ک واجب هست خریدم تشکر

  3. باسلام وارادت خدمت کسانی ک شب وروزخودرا برای کیفیت وب ثمررسیدن خرما تلاش می کنندگفتنی هست ایا ب روش خانگی میتوان شیره خرما ب کیفیت وزیبایی کارخانه تولید کرد

  4. سلام برادرم ازبیماری کم خونی رنج میبرد ک توسط دکترسنتی خرما ودیگر چیزهای مقوی برای اون تجویز کرد الان شکرخدا عالیه

  5. سلام بنده ساکن بندرعباس هستم ازتون صادرات شیره خرما داشتم واقع آن تایم بودید و محصولاتتون با کیفیت. واقعا سپاسگزارم خداقوت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما