قیمت ارزان شیره انجیر طبیعی

قیمت شیره انجیر طبیعی در بازار بسته به کیفیت و تازگی آن متفاوت است و امروزه به دلیل نوساناتی که در بازار وجود دارد نرخ ثابتی بر آن تعیین نشده است و هزینه های تولیدی نیز که وابسته به نوسانات بازار است در قیمت این محصول تاثیر دارد، همچنین مشتری می تواند شیره را بدون واسطه و عمده تهیه نموده و ضمن بهره مندی از کیفیت های بالا از قیمت های باصرفه آن نیز سود ببرد.

قیمت ارزان شیره انجیر طبیعی

نحوه شیره گیری از انجیر

نحوه شیره گیری از انجیر جهت تولید شیره انجیر ابتدا انجیرها را شستشو داده و در ظرفی که در آن دو برابر انجیرها آب ریخته شده می ریزیم و آن را بر روی شعله قرار داده و می گذاریم با حرارت ملایم بجوشد تا میوه کاملا پخته و له شود، در مرحله بعد آن را از صافی عبور داده و می گذارند تا تفاله ها جدا شود و بعد این مایع را بر روی حرارت قرار می دهند تا به غلظت کافی برسد.

شیره انجیر خالص کبد را پاکسازی نموده و به دلیل داشتن فیبر بالا یک نوع ملین طبیعی بوده و درمان کننده یبوست است و آنتی اکسیدان موجود در آن نیز کاهش دهنده فشار خون و بیماری قلب و عروق می باشد.همچنین قوای جنسی را تقویت نموده و به دلیل داشتن موکلیاژ تسکین دهنده گلودرد است که با مصرف آن بدن می تواند با بیماری آب مروارید مبارزه کند.

شیره انجیر به دلیل داشتن قند و کربوهیدرات انرژی بدن را افزایش داده و تریپتوفان اسید آمینه آن نیز خواب راحت را به همراه دارد و دارای پتاسیم و منگنز است که بر خاصیت ضد باکتریایی آن افزوده شده است، همچنین با تقویت سیستم ایمنی با بسیاری از بیماری ها مبارزه می کند و به سبب داشتن آهن نیز برای افراد کم خون مفید می باشد.

بازار فروش شیره انجیر طبیعی

بازار فروش شیره انجیر طبیعی در بازار فروش شیره انجیر این محصول کاملا طبیعی و با اصالت بالایی ارائه می شود که خلوص صد درصد و کیفیت های ممتاز آن مورد توجه مشتریان قرار گرفته است، همچنین به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه ارائه می شود خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

شیره انجیر از فرآورده های انجیر است که از میوه های رسیده و شیرین انجیر تهیه شده و در تولید آن از هیچ گونه افزودنی استفاده نشده بنابراین طعم و شیرینی طبیعی دارد، همچنین به عنوان وعده صبحانه خوراکی مقوی و انرژی زا محسوب شده که اکثرا همراه با ارده میل می شود در اینصورت انرژی بدن را در طول روز تامین خواهد نمود.

شیره انجیر دارای طبع گرمی بوده که برای زمستان بسیار مفید است و گرما بخش بدن می باشد و توصیه می شود افرادی که دارای طبع سردی هستند آن را در وعده های صبحانه یا عصرانه میل کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما