قیمت جدیدترین نوع شیره انجیر درجه یک

شیره انجیر یکی از پرخاصیت ترین انواع شیره ها به شمار می آید که دارای ارزش غذایی بالایی است و با توجه به مصرف فراوان از فروش بالایی برخوردار بوده و با کیفیت و قیمت متفاوت تولید و عرضه می شود، قیمت جدیدترین نوع شیره انجیر درجه یک به دلیل تورمات کنونی و شرایط اقتصادی حاکم بر بازار با افزایش مواجه بوده است و ثابت نمی باشد همچنین روش تولید این محصول و نحوه خربد نیز بر قیمت شیره تأثیر دارد.

قیمت جدیدترین نوع شیره انجیر درجه یک

نحوه تولید انواع شیره انجیر

نحوه تولید انواع شیره انجیر امروزه انواع شیره انجیر به شیوه سنتی و یا صنعتی در کارگاه ها و کارخانه های تولید کننده با بهترین کیفیت‌ تولید می شود، برای تولید این شیره به انجیر های شیرین و مرغوب بدون هیچ گونه آفت زدگی و خرابی نیاز می باشد، ابتدا انجیر ها را به خوبی شسته و خشک کرده سپس آنها را داخل ظرف مناسبی ریخته و آب اضافه کنید و قابلمه را روی حرارت قرار داده تا انجیر ها به خوبی له شوند و حرارت را خاموش کرده و پس از سرد شدن آن را داخل آبکش ریخته و خوب به انجیر ها فشار آورده تا شیره آن خارج شود.

بعد شیره را روی حرارت قرار داده و مرتب هم بزنید تا ته نگیرد تا به غلظت مورد نظر برسد و یک بار دیگر از صافی عبور داده تا شیره ای شفاف به دست آید و پس از خنک شدن آن را در ظروف مناسب قرار دهید و بهتر است آن را در جای خنک و دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید تا دوام بهتری داشته باشد.

بازار فروش شیره انجیر درجه یک

بازار فروش شیره انجیر درجه یک انواع شیره انجیر درجه یک به دلیل مغذی بودن و سطح کیفی بالا بازار فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است و دارای متقاضیان بسیاری در داخل و خارج از کشور می باشد، شیره انجیر کیلویی و فله ای یا بهترین کیفیت و در حجم و وزن متنوع تولید می شود و خریداران عمده این محصول بسیاری از فروشگاه های بزرگ و یا تاجران و .. می باشند که این محصول را در حجم زیاد و با بهترین قیمت به صورت مستقیم از تولید کننده معتبر خریداری می کنند.

شیره انجیر بسته بندی باکیفیت دارای رنگی شفاف بوده و عاری از هرگونه ناخالصی می باشد و به صورت طبیعی‌ و ارگانیک تولید می شود همچنین در بسته های بهداشتی و مرغوب تولید و عرضه می شود، این محصول از طعم و غلظت بسیار خوبی برخوردار بوده و علاوه بر خوشمزه بودن برای تقویت بدن بسیار مفید است و حاوی انواع املاح معدنی و ویتامین های مفید و … می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما