قیمت خرید شیره توت شرکتی + تست کیفیت

شیره توت شرکتی با طعم بی نظیر یکی از بهترین انواع محصولات بوده که دارای خواص درمانی بسیار زیادی است و با بسته بندی های مختلف در سراسر کشور ارائه می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شیره توت شرکتی

شیره توت شرکتی یکی از انواع فرآورده های استفاده شده در کشور ما می باشد، آن ها با استفاده از مواد اولیه مرغوب و زیر نظر کارشناسان مجرب تولید می شوند، این محصولات با استفاده ازتوت های درجه یک تولید می‌ شوند و طی فرآیند تولید آن ها از دستگاه های مکانیزه کمک گرفته می‌ شود.

در این روش بعد از جمع آوری توت ها و شستن آن ها، اقدام به پخت توت ها در انواع دیگ های بزرگ می کنند و پس از این که توت ها له شدند، آن ها را کوبیده و از صافی عبور می دهند، فرآیند غلیظ کردن آب توت باعث می شود که بهترین انواع شیره های غلیظ شده به بازار عرضه شوند.

بسته بندی شیره توت در حجم های مختلفی صورت می گیرد و این حجم ها بر اساس قدرت خرید مصرف کننده ها صورت می گیرد، در این روش به راحتی می توان آن ها را در بسته بندی های کوچک، بزرگ و خیلی بزرگ انجام داد، هر کدام از این بسته بندی ها برای استفاده های خاصی در نظر گرفته می شوند.

برخی کارخانه ها برای دوام و ماندگاری شیره توت از انواع مواد نگهدارنده استفاده می کنند و باعث می شوند طول عمر آن ها بیشتر شود، اما در حالت کلی با نگهداری صحیح نیز می توان شیره توت را برای چندین ماه در یخچال نگهداری کرد، هنگام استفاده از این محصولات دقت کنید که از قاشق های خیس استفاده نکنید، چرا که استفاده از قاشق خیس باعث کپک زدن این ماده غذایی می شود.

شیره توت برای استفاده در انواع تنقلات و میان وعده های مختلف مانند پنکیک، بستنی، بیسکویت و غیره استفاده می شود، آن ها باعث خوشمزه تر شدن این محصولات خوراکی می گردند و دارای ارزش تغذیه بسیار بالایی هستند بنابراین می توان گفت استفاده از آن ها به جای شیرین کننده های مصنوعی و مضر همچون شکر سفید، بهترین روش برای تهیه انواع خوراکی های خوشمزه و تزئین آن ها می باشد.

شیره توت با مزه‌ ای شیرین به صورت شرکتی و خانگی عرضه می شود و هر کدام را برای غذای خاصی استفاده می کنند با استفاده از انواع شیره توت شیرین، بهترین کیکی ها و حلواها نیز تهیه می شوند.

شیره توت به صورت خانگی نیز تهیه می شود ولی این محصولات دارای تاریخ انقضای کمتری هستند و باید زود تر به مصرف برسند، نوع خانگی آنه ا نیز سالم بوده و به صورت کاملا بهداشتی و در منزل تهیه می شوند، خانم های خانه دار زیادی وجود دارند که از این راه کسب درآمد می کنند و هزینه های زندگی خود را با فروش آن ها تامین می کنند.

شیره توت شرکتی به عنوان ترکیب خوشمزه و قوی شناخته می شود، آن ها دارای طرفداران خاص خود هستند و در کشور ما کارخانه های زیادی وجود دارند که اقدام به تولید این محصولات می کنند همچون مجموعه شهدینا که یکی از برترین تولیدکنندگان ایرانی شناخته شده است.

شیره توت به مقابله با انواع سرطان ها پرداخته و باعث می شود که رادیکال های آزاد از بین بروند، یکی از خواص این ماده غذایی می توان به ملین بودن آن اشاره کرد، شیره توت ضد یبوست بوده و باعث سلامتی دستگاه گوارش می شود، آن ها تمامی فعل و انفعالات روده‌ ها را مورد تاثیر قرار می دهند.

شیره توت تمامی خواص توت را دارا بوده و جهت رفع کم خونی نیز مناسب است، آن ها باعث می شوند که گلبول های قرمز خون بیشتر شود و فقر آهن از بین برود، شیره توت با دارا بودن ویتامین های کامل باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود، ویتامین سی موجود در آن ها باعث می شود که سیستم ایمنی قدرت بیشتری پیدا کند و در مقابله با انواع بیماری ها عملکرد بالایی داشته باشد.

یکی دیگر از خواص مهم شیره توت رقیق کردن خون می باشد، آنه ا غلظت خون را از بین می برند و باعث می‌ شوند تا خون در شریان های بدن به خوبی گردش پیدا کند.

در نتیجه انواع لخته های خونی از بین رفته و خطر سکته های قلبی کاهش پیدا می کند و قلب در سلامتی کامل به سر خواهد برد، شیره توت تا حدودی لاغر کننده نیز می باشد، آن ها باعث حذف سلول های بدن می شوند و با فیبر زیادی که دارند باعث حس سیری می گردند، استفاده از شیره توت به عنوان چاشنی غذایی بسیار پر کاربرد بوده و باعث تغییر مزه خوراکی های مختلف می شود.

شیره توت شرکتی

قیمت خرید شیره توت باکیفیت

شیره توت با کیفیت مطلوبی که دارد نزد مصرف‌ کننده‌ ها حائز اهمیت می‌ باشد، آن ها با قیمت های مقرون به صرفه ای عرضه می گردند و برای خریداران برای خرید این محصولات به شیوه های مجازی و حضوری عمل می کنند.

خرید شیره توت به روش های مجازی بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و نسبت به زمان و هزینه صرفه جویی به عمل می‌ آید، صاحبان کارخانه‌ های تولید کننده به شیوه های مختلفی اجناس خود را معرفی می کنند، آن ها از طریق سایت های اینترنتی معرفی این محصولات خوراکی را انجام می دهند و عکس و فیلم آن ها را درون پیج های اینستاگرام و سایت هایی که دارند به اشتراک می گذارند و امکان خرید راحتی را فراهم می آورند.

بهترین شیره توت های تولید شده در بسته بندی های مناسب برای بازارهای داخلی و خارجی نیز ارسال می شود، خرید آن ها در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد و مصرف کننده ها می توانند برحسب اطلاعاتی که بر روی بسته بندی ها وجود دارد، خرید خود را انجام دهند.

شیره توت شرکتی تولید شده، دارای تاریخ تولید، تاریخ انقضا‌، نشان سیب سلامت و دیگر نشان های بهداشتی می باشد و صادرات آن ها از طریق گمرک های مرزی و توسط ترخیص کاران انجام می‌ شود.

شما خریداران عزیز می توانی برای خرید عمده این محصول و فروش آن در سراسر کشور از طریق همین سایت اقدام نمایید، همچنین می توانید برای صادرات انواع شیره توت به سایر کشورها با ما در تماس باشید.

قیمت خرید شیره توت باکیفیت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما