قیمت شیره انجیر ارگانیک اصل + راهنمای خرید

یک نوع چاشنی بسیار خوشمزه و پر خاصیت که شیره انجیر نام دارد در بسیاری از دسرهای ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد که نوع ارگانیک و اصل آن محبوبیت بالایی دارد.

قیمت شیره انجیر اصل

همانطور که می دانید هر چیزی که طبیعی، اصل و ارگانیک باشد طرفدار زیادی دارد، شیره انجیر نیز از آن دسته مواد غذایی است که می توان ان را به صورت اصل و ارگانیک تهیه کرد بنابراین قیمت آن با نمونه های شرکتی و صنعتی تفاوت دارد و این تفاوت قیمت در کیفیت محصول می باشد.

به شیره انجیری که از انجیر درجه یک و به صورت ارگانیک بدون هیچ گونه مواد شیمیایی رشد می کند و تمام مواد معدنی خود را از آب چشمه و خاک حاصلخیز آن منطقه دریافت می کند، انجیر مرغوب و ارگانیک گفته می شود که از این رو کاملا طبیعی می باشد و از آنجای که مقدار زیادی انجیر برای پخت یک کیلو شیره انجیر مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت آن نیز بر حسب قیمت انجیر محاسبه می شود.

برخی استان های کشور مانند استهبان مرکز کاشت انجیر هستند معمولا در این استان می توان شیره انجیر ارگانیک و مرغوب پیدا کرد، قیمت آن در این مکان نسبت به دیگر استان های کشور مناسب تر خواهد بود زیرا فراوانی انجیر در این استان باعث شده است تا قیمت شیره بدست آمده از آن در آنجا پایین تر باشد.

به طور حتم  دیده اید وقتی به این استان سفر می کنیم در بین راه ایستگاه هایی می بینیم که محصولات این شهر را به فروش می رسانند، شیره انجیر هم یکی از این محصولات می باشد که قیمت آن در هر سال بستگی به قیمت انجیر دارد.

برخی سال ها به خاطر شرایط آب و هوایی ممکن است محصولات کشاورزان کم باشند و این کمبود محصول باعث بالا رفتن تقاضا و افزایش قیمت انجیر می شود، از این رو قیمت شیره انجیر نیز به طبع افزایش پیدا می کند.

شیره انجیر دارای مواد معدنی مهم از جمله فسفر، پتاسیم و پلی فنول است که در تنظیم کلسترول خون نقش بسیار تاثیر گذاری دارد، خوردن شیره انجیر برای افرادی که فشار خون دارند توصیه می شود.

شیره انجیر بسیار خوشمزه است و بسیاری افراد آن را به تنهایی استفاده می کنند و از طعم آن لذت می برند، این محصول شیرین و مقوی باعث باز شدن اشتهای کودکان می شود بنابراین کودکانی که به خوردن خوراکی های شیرین علاقه دارند، می توانید این محصول را به جای شیرینی و شکلات به کودکان بدهید تا بخورند.

شیره انجیر سرشار از مواد معدنی و ویتامین است که باعث هضم بهتر غذا می شود و می تواند برای لاغری نیز مناسب باشد، برخی افراد که غذای سنگینی می خورند با مصرف شیره انجیر به هضم غذای خود کمک می کنند.

شیره انجیر باعث تصفیه خون می شود و از این رو برای قلب افراد بسیار خوب است، بسیاری از افراد به دلیل کمبود ویتامین ‌B دچار مشکل آفت دهان می شوند، به این افراد توصیه می شود در این مواقع از شیره انجیر برای رفع این مشکل استفاده کنند چرا که این روش به دفعات زیاد توسط افراد امتحان شده و جواب داده است.

شیره انجیر در درمان استرس و افسردگی نیز موثر است پس با قرار دادن این محصول در رژیم غذایی خود می توانید به سلامت عمومی بدن کمک کنید همچنین این فرآورده بهترین دارو برای زنان بارداری است که حالت تهوع دارند، البته باید توجه داشت که مصرف زیاد آن پیشنهاد نمی شود.

قیمت شیره انجیر اصل

راهنمای خرید شیره انجیر  

شیره انجیر دارای مزه ای شیرین است که در هنگام خرید باید به چند نکته توجه کنید تا بتوانید نوع مرغوب آن را تهیه نمایید، به همین دلیل در ادامه راهنمای خرید آن بیان شده است:

  1. شیره انجیر باید خالص باشد، رنگ نوع ارگانیک آن باید خیلی سیاه نباشد و کمی به رنگ عسلی بزند، افرادی که شیره انجیر را می‌شناسند از بوی آن می توانند به اصل بودن آن پی ببرند یا اینکه بفهمند دیگر مواد شیمیایی در داخل آن استفاده شده است یا نه!
  2. شیره انجیر اگر خیلی سیاه باشد نشانه جوشیدن زیاد آن است، هر ماده غذایی بیش از حد پخته شود خواص خود را از دست می دهد.
  3. غلظت شیره انجیر ارگانیک نه باید خیلی زیاد باشد که بافت آن سفت گردد همچنین نباید آنقدر شل باشد که نتوان با قاشق آن را برداشت و استفاده کرد.
  4. اگر شیره انجیر به اندازه بجوشد هم رنگ و هم عطر و غلظت خود را حفظ می کند و بهترین نوع شیره می شود.

اگر غلظت شیره انجیر به اندازه باشد، می توان چند سال در یخچال نگهداری کرد همچنین می توان آن را برای انواع پنکیک ها، کیک ها، نان ها، بستنی ها، دسرها و حتی بیسکویت ها به عنوان مواد اولیه و حتی برای تزئین استفاده کرد.

برخی مواقع در آشپزی می توانید از یک ماده شیرین بجای شکر سفید استفاده کنید که شیره انجیر یک گزینه بسیار مناسب است، اگر ارگانیک هم باشد سلامت غذای شما را چند برابر می کند.

شکر برای بسیاری از افراد مضر است اما دوست دارند دسری که می‌ خورند دارای مزه خوب باشد پس می توانند با استفاده یک قاشق شیره انجیر ارگانیک و اصل که فاقد شکر است در برای مزه دار کردن دسرها استفاده نمایید.

شیره انجیر اصل را باید از مکان معتبر خریداری کرد، اگر از شیره انجیر خانگی استفاده می کنید با تحقیق و با آگاهی کامل از فروشنده اقدام به خرید کنید یا شما می توانید برای خرید شیره انجیر با کیفیت به سایت ما مراجعه کنید و بهترین نوع آن را از ما تهیه کنید.

شیره انجیر شرکت ما با بسته بندی بهداشتی دارد و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و بدون دخالت دست تهیه شده است، محصول سایت ما بر گرفته از بهترین نوع انجیر می باشد بنابراین شما می توانید انواع مرغوب آن را انتخاب کنید و آن را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

خریدار می تواند به سایت مراجعه کند و انواع شیره انجیر دلخواه خود را همراه با قیمت و وزن دلخواه ملاحظه کند و بعد از آن اقدام به ثبت سفارش کند، برای خرید عمده نیز شما می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید پس همین حالا با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید شیره انجیر  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما