قیمت شیره انجیر خانگی + سیاه 2 نوع صنعتی خانگی 800 گرم

شیره انجیر خانگی دارای قیمت های مختلفی است که در این مقاله قصد داریم تا به عوامل تاثیر گذار بر روی آن بپردازیم.

شیره انجیر خانگی

شیره انجیر جز فراورده هایی است که از انجیر تازه و سالم گرفته می شود که معمولا به عنوان صبحانه در کنار چای، شیر و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

شیره انجیر به صورت صنعتی و با روش های خانگی نیز تولید می شود و به دلیل فرایند آسانی که دارد، تهیه خانگی آن راحت می باشد.

این نوع فراورده سالم یعنی شیره انجیر خانگی را می توان در بسته بندی های مختلف از مراکز عمده خریداری نمود و بر اساس وزن و نوع بسته بندی ای که دارند طبقه بندی می شوند.

شیره انجیر خانگی

مشخصات شیره انجیر خانگی

همان طور که گفتیم، شیره انجیر خانگی را در بسته بندی های گوناگون به بازار های مختلف در سراسر کشور ارائه می دهند اما نکته ای که در مورد این محصولات مطرح است، کیفیت بالای آن ها می باشد.

شیره انجیرهای سیاه صنعتی و خانگی را معمولا در بسته بندی های 300 و 800 گرمی تولید می کنند اما توزیع آن ها می تواند استثنائاتی نیز داشته باشد.

شیره انجیر صنعتی همواره دارای رنگ سیاه و کیفیت مشخصی است و ترکیبات آن نیز بر روی بسته بندی ذکر شده است.

این نوع شیره انجیر دارای لعاب مناسبی می باشد و در صورت خشک بودن بیش از حد و یا آبکی بودن آن، نباید آن را مصرف کرد.

مشخصات شیره انجیر خانگی

خرید شیره انجیر خانگی

برای خرید انواع شیره انجیر خانگی باید همواره از کیفیت محصول خریداری شده ی خود مطلع باشید.

شیره انجیر با کیفیت را می توان از ظاهر آن تشخیص داد پس در هنگام خرید باید به تاریخ انقضای محصول دقت داشته باشید.

بعضی از شیره انجیرهایی که در شرایط نامناسب در فروشگاه ها عرضه می شوند، دچار شکرک زدگی می شوند که به این مورد نیز باید دقت کافی داشته باشید.

پیش از خرید هر نوع شیره خوراکی باید به ذائقه و سلیقه خود نیز توجه داشته باشید زیرا بسیاری از افراد با مواد خوراکی شیرین از جمله شیره هایی که دارای شکر هستند، مشکل دارند.

خرید شیره انجیر خانگی

قیمت شیره انجیر خانگی + خرید و فروش

قیمت شیره انجیر خانگی می تواند بر اساس معیار های مختلفی سنجیده شود اما نوع محصول و بسته بندی آن می تواند تاثیر بسیار زیادی در این تعیین قیمت ها داشته باشد.

شما عزیزان به منظور داشتن خریدی بهتر، می توانید با شماره های زیر که پل ارتباطی شما با کارشناسان مجموعه ما می باشد، تماس بگیرید و شیره انجیر خانگی را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

قیمت شیره انجیر خانگی + خرید و فروش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما