قیمت شیره انجیر نیم کیلویی + بسته بندی بهداشتی

یکی از چاشنی های بسیار خوشمزه و مقوی که در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، شیره انجیر بوده است که بسیار مفید می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بسته بندی شیره انجیر

شیره انجیر با قیمت و بسته بندی های گوناگون از جمله بسته بندی نیم کیلویی به شکل سنتی و صنعتی قابل تولید بوده است و خوشبختانه به خاطر وجود انجیر فراوان در ایران، امروزه زمینه تولید فرآورده های حاصل از آن نیز افزایش یافته است.

امکان خرید و تهیه کردن شیره انجیر به صورت کیلویی و فله هم وجود داشته ولی برای حفظ کیفیت و خواص درمانی آن، بهتر است همیشه نوع بسته بندی آن را خریداری کنید، البته بعضی از افراد هستند که خودشان به صورت خانگی اقدام به تولید شیره انجیر می کنند که حساب آن ها جدا است.

بسته بندی نیم کیلویی شیره انجیر از آن جهت که قیمت مناسبی دارد، امروزه در برندهای مختلفی تولید می شود که همواره این محصول به صورت ویژه توانسته مورد توجه خریداران قرار بگیرد.

کیفیت و درجه غلظت شیره انجیر از اصلی ترین عوامل در تعیین قیمت آن می باشد و همچنین نوع بسته بندی و روش خرید و حتی حجم خرید در قیمت نهایی آن بسیار موثر هستند.

شیره انجیر در بسته بندی های مختلف شیشه ای و پلاستیکی به صورت گرمی در حجم های کم و دبه ای در حجم های بالا عرضه می شود.

شیره انجیر تولید شده کارخانه ای در حجم انبوه موجود است که هر شخص بر اساس نوع نیاز خود می تواند آن را تهیه کند، این محصول خوشمزه به خاطر ترکیبات مفیدی که در خود جای داده است، توانسته در سلامتی بدن انسان نقش خوبی داشته باشد و با آگاهی یافتن مردم از خواص خوب آن، تقاضا برای خرید رو به افزایش رفته که حتی خیلی ها این فرآورده خوشمزه را به عنوان تنقلات شیرین به جای شکر و شهد بر روی کیک ها و دسرها استفاده می کنند.

طعم شیرین و خوشمزه شیره انجیر طبیعی دلیلی شده که مورد پسند خیلی ها واقع شود و در موارد مختلف آن را به کار بگیرند که نهایتا از خواص خوب موجود در آن بهره لازم را ببرند.

بسته بندی شیره انجیر

قیمت شیره انجیر

زمانی که شما برای خرید شیره انجیر به عنوان یکی از فرآورده های اصلی انجیر به مراکز فروش مراجعه می کنید متوجه می شوید که قیمت های گوناگونی برای بسته بندی آن ها در نظر گرفته شده است، قیمت این محصول بر حسب وزن آن هر ساله نرخ معینی دارد، همیشه قیمت این محصول با بسته بندی صنعتی نسبت به نوع فله گران تر بوده است.

چون نوسانات قیمت بر بازار داخلی کشور حاکم است و روش خرید کردن هم متفاوت است، پس نمی توان یک قیمت ثابت برای شیره انجیر در نظر گرفت شما برای مطلع شدن از وضعیت قیمت این محصول می توانید به صورت آنلاین اقدام نمایید.

هر چقدر شیره انجیر تولید شده فاقد مواد افزودنی و نگهدارنده باشد، ارزش غذایی بالاتری داشته است و در واقع به عنوان شیره انجیر ارگانیک محسوب می گردد که قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر آن دارد.

با توجه به حجم زیاد تولید این محصول توسط کارخانه های صنعتی، امروزه در زمینه تهیه و مصرف آن هیچ گونه مشکلی وجود نداشته است فقط مشتری و خریدار باید در صدد باشند که خرید خود را از مراکز اصلی فروش و تولیدکنندگان معتبر انجام دهند.

کیفیت شیره انجیر و تازه بودنش از عوامل مهم در هنگام خرید بوده و بعد از این توجه به قیمت حائز اهمیت است، هر چه کیفیت شیره انجیر بالاتر باشد قیمت آن هم بیشتر خواهد بود البته از نرخ سال آن بالاتر نمی رود.

برای اینکه بتوانید از تمام خواص و فواید موجود در شیره انجیر بهره لازم را ببرید سعی داشته باشید برندهای معروف و تازه آن را تهیه و مصرف کنید.

پخش مناسب شیره انجیر به شکل بسته بندی شده و به طور عمده در سراسر کشور دلیلی شده است که تمامی مشتریان و خریداران امروزه با قیمت مناسب و واقعی بتوانند این محصول را تهیه کنند، قیمت این محصول در مراکزی که خودشان منبع اصلی تولید آن هستند بسیار مناسب تر نسبت به مناطق دیگر می باشد چون هزینه حمل و نقل از روی آن حذف گردیده است و در فصل برداشت می توان این محصول را در نوع مرغوب با قیمت مناسب تر تهیه کرد.

قیمت تمام شده شیره انجیر برای کسانی که خرید عمده از کارخانه های تولیدی انجام می دهند مناسب تر نسبت به خرید جزئی است به همین خاطر بوده که اکثر مصرف کنندگان عمده سعی داشته اند برای مصارف خود، خرید عمده از تولید کنندگان اصلی داشته باشند چون علاوه بر حذف افزایش قیمت واسطه، امتیاز تخفیف خرید عمده را هم از تولید کننده می گیرند.

در صنعت تولید و بسته بندی شیره انجیر سعی شده که بیشتر از بسته بندی هایی با وزن کوچک استفاده شود که در حین مصرف زودتر تمام شوند و کیفیت خوب آن ها به خاطر بسته بندی بزرگ کاهش پیدا نکند، از این رو شیره انجیر نیم کیلویی بیشترین تقاضا را برای خرید داشته است.

تولید کنندگان برتر همچون مجموعه شهدینا با به کارگیری تمامی قوانین لازم در طی تولید، توانسته اند شیره انجیر مرغوب را با درجه کیفیت عالی تولید کنند که هم پاسخگوی مشتریان و مصرف کنندگان داخلی بوده و هم امکان تجارت و صادرات را ایجاد کرده اند.

در طی چند سال اخیر چون هدف حمایت از تولید داخلی کشور بوده است، تولید کنندگان شیره انجیر نیز تمام سعی خود را به کار گرفته اند که حجم تولیدات با کیفیت خود را افزایش دهند و در این راستا هم موفق شده اند و این باعث شده تجارت در این زمینه رونق بگیرد و افراد زیادی در این زمینه مشغول به کار و فعالیت شوند.

در این دوره از زندگی بیشتر خریدها به صورت اینترنتی و آنلاین شکل می گیرد چون یک روش خرید مطمئن و مستقیم می باشد به همین منظور تولید کنندگان اصلی هم به این روش محصولات خود را به فروش می رسانند.

سایت اینترنتی ما در امر تولید و فروش شیره انجیر با بسته بندی های مختلف از حجم کم گرفته تا حجم بالا فعالیت می کند و توانسته رضایت مشتریان را جلب کند چون خدمات فروش خوبی داشته و توانسته محصولی سالم و باکیفیت در اختیار مشتری قرار بدهد، مجموعه فروش ما یکی از اصلی ترین مجموعه های فروش در سطح کشور بوده که مشتریان ثابت زیادی دارد، شما نیز برای خرید از ما می توانید همین حالا با شماره درج شده تماس بگیرید.

قیمت شیره انجیر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما