قیمت شیره انگور درجه یک بدون واسطه

امروزه تولید کنندگان با استفاده از انگورهای مرغوب، اقدام به تولید انواع شیره انگور درجه یک می کنند که نحوه تولید آن ها در کارخانه ها با روش سنتی متفاوت است، همچنین از نظر قیمت نیز تفاوت هایی دارند و اگر بدون واسطه از تولید کنندگان خریداری شوند، دارای قیمت خرید مناسبی خواهند بود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شایان ذکر است که شیره انگور را می توان از انواع انگور تازه تهیه کرد، بنابراین کارخانه های تولیدی شیره انگور درجه یک، بهترین انگورهای ایرانی را برای تولید شیره انتخاب می کنند و سپس در بازار خارجی و برای صادرات ارائه می نمایند.

قیمت شیره انگور کیلویی

لازم است بدانید امروزه تولیدکنندگان شیره انگور کیلویی در کشور توانسته اند با استفاده از دستگاه های مدرن، روزانه مقادیر زیادی شیره انگور را برای تامین بازار داخلی و صادرات به سایر کشورها تولید کنند، از این رو بهترین و با کیفیت ترین شیره انگور را با نازلترین قیمت به خریداران ارائه می دهند.

قیمت شیره انگور کیلویی توسط پارامترهای مختلفی تعیین می شود، از جمله:

  • شرکت تولید کننده
  • نوع فروش محصول
  • درجه کیفیت شیره انگور
  • میزان فروش

با بررسی همه این عوامل قیمت شیره انگور محاسبه می شود و پس از آن، کلیه مراکز خرید و فروشندگان محصولات خود را با قیمت مشخص به فروش می رسانند، اخیراً تولید و توزیع این محصول در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس، عراق، ژاپن و غیره بسیار افزایش یافته است.

برای برخی از خریداران ابتدا این سوال پیش می آید که شیره انگور صنعتی بهتر است یا شیره انگور خانگی؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که امروزه انواع شیره انگور درجه یک سنتی و صنعتی در بازار موجود است که هر کدام دارای خصوصیات خاص خود می باشند.

اما به طور کلی می توان بیان کرد که شیره انگور صنعتی به دلیل رعایت اصول بهداشتی در تولید آن، طرفداران بیشتری را در بازار بین المللی مجذوب خود کرده است.

محصولات تولید شده صنعتی زیر نظر وزارت بهداشت با رعایت تمام اصول بهداشتی تولید می شوند که این یکی از مهم ترین ویژگی های شیره انگور درجه یک صنعتی می باشد.

اما لازم است بدانید باید این محصول را به صورت غلیظ خریداری نمایید، زیرا شیره های انگور رقیق یا آبکی معمولاً زود کپک می زنند و دیگر قابل استفاده نیستند.

توجه داشته باشید شیره های تولید شده در کارخانه ها دارای غلظت مناسبی هستند و دیگر لازم نیست نگران کپک زدن آن ها باشید، همچنین شیره انگور صنعتی دارای قیمت های مناسب تری می باشند.

انتخاب مرکز خرید شیره انگور یکی از مهم ترین پارامترهایی است که امروزه خریداران به دنبال آن هستند، تولیدکنندگان با توجه به بسیاری از عوامل به تعیین و استعلام قیمت این محصول پرداخته اند.

علاوه بر کیفیت و نوع فروش، مرکز خریدی که می خواهید خرید خود را از آنجا انجام دهید، تاثیر ویژه ای در قیمت خرید شیره انگور دارد.

همچنین هزینه هایی که هنگام تولید برای شرکت تولیدی ایجاد می شود می تواند از دیگر عوامل مهم در مشخص شدن قیمت شیره انگور باشد.

برخی از مراکز خرید برای سود بیشتر، این محصول را دو الی سه برابر قیمت اصلی آن به فروش می رسانند، به همین دلیل پیشنهاد ما به شما خرید از مراکز معتبر و با سابقه مانند این مرکز می باشد.

به طور کلی تمام محصولاتی که توسط تولید کنندگان به بازار فروش وارد می شوند در همان شرکت تولیدی قیمت گذاری می گردند بنابراین، شما خریداران می توانید باکیفیت ترین شیره انگور سیاه و سفید را با ارزان ترین قیمت از این مرکز خرید تهیه نمایید.

قیمت شیره انگور کیلویی

خرید شیره انگور عمده

ابتدا لازم به ذکر است بدانید خرید شیره انگور عمده بدون واسطه سود بالایی دارد، همچنین اگر این محصول فاقد شکر، مواد افزودنی و غیره باشد، یکی از انواع مقوی ترین شیره های خوراکی در جهان محسوب می شود که مصرف آن فواید شگفت انگیزی در سلامتی بدن دارد، از جمله:

  • این شیره برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی بسیار مفید می باشد و مصرف آن برای افرادی که از بیماری های استخوانی رنج می برند توصیه می شود.
  • شیره انگور به علت داشتن ویتامین D و کلسیم براى درمان انواع دردها از جمله شکستگی و نرمی استخوان ها موثر است.
  • معمولا از شیره انگور برای درمان بیماری هایی مانند سوء هاضمه و مشکلات دستگاه گوارشی استفاده های زیادی می شود، همچنین این شیره برای کودکانی که بی اشتهایی دارند بسیار مفید می باشد چرا که اشتها آور است و باعث رشد آن ها می شود.
  • برخی از پزشکان معتقدند مصرف شیره انگور و حتی مالیدن شیره بر روی زخم می تواند به تسکین درد کمک نماید و باعث تسریع در روند بهبودی افراد بیمار می شود.
  • متاسفانه برخی از کودکان و یا بزرگسالان از مشکل یبوست رنج می برند که خوشبختانه می شود با استفاده از مواد خوراکی طبیعی این مشکل را درمان کرد، درمان یبوست با شیره انگور جواب دهی عالی دارد بنابراین اگر برای مدتی مصرف نمایید می توانید از مشکل یبوست رهایی پیدا کنید.

خصوصیات انواع شیره انگور درجه یک در ادامه گفته شده است:

  1. عطر خوش: شیره انگور درجه یک رایحه‌ ای عالی دارد، اما در شیره انگورهایی که به آن افزودنی‌های مختلف اضافه شده خبری از عطر خوب نیست، این در حالی‌ است که با باز کردن در شیره طبیعی رایحه غلیظ و تند شیره انگور به مشام شما خواهد رسید.
  2. طعم انگور: برای بررسی شیره انگور درجه یک، طعم شیره تاثیر زیادی دارد، شیره انگور مرغوب شیرین است و ذاتاً طعم انگور می‌ دهد.
  3. شفافیت: شیره انگور درجه دارای رنگ شفاف می باشد البته ناگفته نماند رنگ محصول بسته به نوع انگور مورد استفاده متفاوت است اما شفافیت شیره برای تمام آن ها امری ضروری است.

تولیدکنندگان و فروشندگان با ایجاد شبکه فروش مجازی توانسته اند محصولات خود را با کیفیت و قیمت مطلوب به مشتری نهایی ارائه دهند، البته این نکته نیز مهم است: اکثر تولیدکنندگان شیره انگور نمی خواهند محصولات خود را به صورت جزئی بفروشند و فقط در زمینه فروش عمده برای صادرات فعالیت دارند.

امروزه فروش اینترنتی و خریدهای آنلاین محصولات با کیفیت و درجه یک از بزرگترین تولیدکنندگان، عرضه این محصول را به بازارهای داخلی و خارجی راحت تر و ساده تر کرده است.

در صورت تمایل به خرید آنلاین و عمده از این مرکز، می توانید از طریق مشاوران فروش ما اطلاعات و راهنمایی های لازم را کسب نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارشات خود کنید.

خرید شیره انگور عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما