قیمت شیره انگور طبیعی در بازار و چند روش تهیه آن

امروزه با کشف خواص شگفت انگیز شیره های طبیعی، افراد بسیاری در پی خرید این شیره ها با قیمت مناسب و به صرفه و اقتصادی هستند، شیره های طبیعی انواع مختلفی دارند همچون شیره انگور طبیعی که در ادامه به چند روش تهیه آن ها اشاره شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انواع شیره انگور طبیعی خاصی های قابل توجهی دارند، آن ها پر کالری اند و از کلسیم، پروتئین و ویتامین های مناسبی برخوردارند که در ادامه خواص چند مورد از آن ها را بررسی می کنیم.

شیره انگور را از آب انگور رسیده درست می کنند و انواعی از ویتامین هایی همچون آ، ب، سی، ک را برای بدن تأمین می کند.

به دلیل طبع گرمی که دارد موجب بهبودی خلق و خو شده و غم و غصه و ناراحتی را که از سردی مزاج هستند، از بین می برد و به همین دلیل توصیه می شود در فصول سرد سال همچون پاییز و زمستان استفاده و صرف شود.

اگر می خواهید پوستی شفاف و جوان داشته باشید و از شر لک، کک و مک پوستی خود خلاص شوید، همچنین اگر مشکلات گوارشی دارید و از آن رنج می برید همچنین اگر دچار صرع هستید، شیره ی انگور به عنوان یک داروی پوستی، پاک کننده قوی روده و معده و کاهنده حملات تشنجی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما و افراد خانواده تان باشد، زیرا با کالری بسیار و طعم دلپذیرش، همچنین یک تغذیه سالم و مفید و مقوی برای کودکان و همه رده سنی می باشد.

در حالت کلی شیره انگور با حرارت دادن و سپس غلظت یافتن آن درست می شود، زمانی که شما یک قاشق شیره انگور مصرف کنید، انگار که دو سه لیوان خود میوه انگور را مصرف کرده اید و این یعنی همه خاصیت های مقدار زیادی انگور به شکل فشرده در اختیار شما می ‌باشد.

از آنجایی که نگهداری انگور برای استفاده از خاصیت های آن کار دشواری می باشد، خرید شیره آن بهترین راه حل است.

شیره انگور دارای انواع ویتامین هایی از جمله ویتامین های گروه ب و ویتامین های گروه آ می باشد و به دلیل طبع گرمی که دارد و موجود بودن انواع ویتامین ها در آن باعث رفع استرس، ترس، اظطراب، عصبانیت و هیجان می شود.

در متن بالا به خواص شیره انگور اشاره شد اما در ادامه درباره قیمت شیره انگور اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت پس با ما همراه باشید.

قیمت شیره انگور 1401

علاوه بر کیفیت، طعم و خواص مواد خوراکی که اهمیت ویژه ای دارند، قیمت این محصول در سال 1401 نیز مهم است بنابراین امروزه انواع شیره انگور طبیعی با کیفیت های مختلف، قیمت های گوناگون و حتی طعم های متفاوت عرضه می شوند.

شیره انگور نیز مانند سایر شیره های طبیعی به دو روش سنتی (خانگی) و صنعتی (کارخانه ای یا شرکتی) تهیه و تولید می شود که به دلیل زمان بر بودن روش های سنتی و طبیعی، بیشتر باغداران تنها سالی یک بار به روش سنتی آن را تولید می کنند و همچنین تولید آن به روش سنتی به مقدار زیاد برای تولید کننده در منزل صرفه اقتصادی ندارد.

همچنین تولید شیره انگور 3 روش دیگر از جمله روش گرم، روش سرد و روش حصیر دارد که بسیار رایج نیست.

امروزه تولیدکنندگان و تامین کنندگان شیره انگور، این محصول را مستقیما از تولید به مصرف می رسانند و همانطور که می دانید خرید مستقیم و بی واسطه همیشه مزیت منحصر به فرد خودش را دارد.

شما در خرید بی واسطه یا همان خرید مستقیم از مرکز تولید کننده شیره انگور، آن را تهیه می نمایید و طبیعتا از نوع ایده آل آن از لحاظ کیفیت بهره مند خواهید شد علاوه بر این مازاد بر یک خرید با کیفیت، از لحاظ قیمتی نیز به دلیل حذف واسطه ها برای شما فوق العاده مقرون به صرفه خواهد بود.

قیمت شیره انگور 1401

شیره انگور طبیعی

توجه داشته باشید برای نگهداری شیره انگور طبیعی نیازی به یخچال ندارید و می توانید آن را در مکانی خشک و خنک نگهداری کنید، زیرا شیره های خوراکی موجود در بازار غلظت بالایی دارند و غنی از مواد قندی می باشند.

این نکته حائز اهمیت است که اگر شیره انگور شما پس از مدتی دچار کپک زدگی شد یعنی غلظت پایین داشته و آبکی بوده است.

از خواص دیگر شیره انگور طبیعی می توان گفت: تقویت چشم و رشد ناخن ها به دلیل ویتامین آ موجود در آن، پیشگیری از فقر آهن و کم خونی و تصفیه خون، موثر در حفظ سلامتی طحال و کبد و رفع خواب رفتگی دست ها و پاها می باشد.

در این مقاله در مورد انواع شیره انگور طبیعی و خواص شگفت انگیز آن، روش تولید و نگهداری محصول صحبت کردیم.

در اقصی نقاط کشور، بهترین شیره انگور این مجموعه با کمترین قیمت به فروش می رسد، به طوری که خریداران زیادی ترغیب به تهیه عمده این محصول خوراکی از عرضه کنندگان اصلی آن شده اند، حتی برای صادرات به سایر کشورها نیز مجموعه ما سال های زیادی است که فعالیت دارد.

یکی از عواملی که باعث تفاوت قیمت بین عرضه کننده های این محصول می شود، نوع تامین این محصول است، بدین صورت که محصولی که عرضه می کنند تولید داخلی است و یا محصول وارداتی و خارجی است که در صورت وارداتی بودن آن قیمت تمام شده محصول برای فروشنده بالاتر است و مجبور است آن را با قیمت بالاتری عرضه کند.

بنابراین برای خرید عمده شیره انگور درجه یک و مرغوب که دارای قیمت مناسب تر و برای خریدار و عرضه کننده مقرون به صرفه تر باشد، بهترین راه تهیه از تامین کننده اصلی آن در داخل کشور است که به مراتب شرایط بهتری را نسبت به محصولات وارداتی دارد.

فروش عمده شیره انگور طبیعی توسط این مجموعه صورت می گیرد، توجه داشته باشید فروش این محصول فقط به صورت عمده انجام می شود.

اگر شما هم به فکر سلامت خود و خانواده خود هستید و می خواهید این شیره انگور لذیذ و مقوی را وارد چرخه غذایی خود کنید، می توانید با اطمینان خاطر وارد سایت ما شده و از طریق پل های ارتباطی و ارتباط گرفتن با مشاوران ما، در هر زمان و مکانی که هستید، با خیالی آسوده خریدی مطمئن و با کیفیت داشته باشید.

شیره انگور طبیعی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما