قیمت شیره انگور کشمشی + خرید و فروش

همواره استفاده از چاشنی برای سرو یا پخت دسرهای سنتی و مدرن یک امر فوق العاده مهم و حیاتی است که در این میان می توان به شیره انگور کشمشی اشاره نمود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شیره انگور امسال

عموما مواد اولیه ای که برای تهیه شیره انگور به کار می رود بسیار محدود است که اصلی ترین آن، میوه انگور می باشد و از آنجایی که انگور دارای گونه هی مختلفی است، می توان گفت استفاده از هر انگوری منجر به تفاوت طعم شیره ها بایکدیگر خواهد شد.

عموما در برخی موارد استفاده از شکر برای تولید این محصول ضمن طعم دهی به محصول، باعث می شود تا رنگ آن نیز روشن تر شود از این رو هر یک از اقلام به کار رفته در محصول در ایجاد طعم خاص شیره انگور امسال نقش بسزایی دارند.

امروزه شیرینی پزهای حرفه ای و درجه یک به سلامت محصولات خود اهمیت می دهند لذا به جای شکر از شیره های طبیعی همچون شیره انگور برای دسرها و کیک های خود استفاده می کنند.

این محصول یک چاشنی سرو فوق العاده لذیذ می باشد که بیشتر افراد از طعم آن و خواص مفیدی که برای بدن دارد، رضایت بالای خود را ابزار نموده اند.

شیره انگور امسال ضمن داشتن ترکیبات سالم و مغدی در مواد اولیه خود، به عنوان یک محصول مستقل اعلام حضور نموده و صرفا در سرو دسرها و انواع نان ها قابلیت استفاده دارد از این رو طعم خاص و منحصر به فرد این محصول، توانسته در کنار سایر چاشنی های شیرین پرطرفدار، از تقاضای بالایی برخوردار باشد.

امروزه حجم های کوچک این محصول با میزان 300 گرم تا 800 گرم به تولید می رسد که صرفا برای مصرف خانوار در نظر گرفته شده اند، این امر در مراکز عرضه دسرهای مدرن و سنتی یک موضوع با اهميت بوده که ضمن ارائه خدمات بهداشتی برای مشتری، صرفه اقتصادی عالی را نیز برای مرکز خدمات ایجاد می نماید.

عموما استفاده از بسته بندی شیشه ای متناسب با حجم مربوطه برای این محصول در مراحل پایانی تولید انجام می پذیرد که روی بسته بندی تمامی اطلاعات مهم نظیر جدول ارزش غذایی، آدرس کارخانه تولیدی، نام برند و نوع شیره و همچنین تاريخ تولید و انقضا درج گردیده است که از سوی سازمان غذا و دارو یک دستورالعمل الزامی می باشد.

شیره انگور صنعتی که در کارخانجات با مواد نگهدارنده تولید می شود، دارای مواد اولیه خاصی است که صرفا تمامی مواد مذکور روی بسته بندی ذکر می گردد تا اقلام به کار رفته برای خریدار عیان گردد و در صورت داشتن حساسیت های غذایی از مصرف محصول موردنظر پرهیز نماید.

شیره انگور امسال

قیمت شیره انگور کشمشی

برای خوش طعم تر کردن انواع نان ها، کیک ها، کلوچه ها، بیسکویت ها و غیره استفاده از شره انگور کشمشی موردی است که بدون در نظر گرفتن قیمت یا کیفیت، به ذائقه مصرف کننده مرتبط است.

شیره انگور طعمی مابین میوه انگور و مربای آن را دارد به گونه ای که بیشتر علاقه مندان این محصول در صورت در دسترس نداشتن محصول مزبور، ترکیب دو این دو را برای به دست آوردن شیره انگور به انجام می رسانند ولی عموما طعم ترکیبی آن ها تفاوتی را با طعم اصلی خواهد داشت لذا این امر به علت ترکیبات مهمی است که در مراحل تهیه بدان افزوده گشته است.

در بازار فروش، این محصول در حجم های کیلویی تا گرمی عرضه می گردد لذا برندهای مختلف تولیدکننده شیره انگور نیز همواره در خط تولید خود، ارائه این محصول را دارا هستند با این حال طبق فرمول های تولید هر یک از برندها، طبعا قیمت های گوناگونی را نیز در مراحل نهایی تعمیم می دهند که ممکن است با دیگر برندهای عرضه کننده تفاوت فاحشی را داشته باشند ولی در کل رنج قیمتی این محصولات در بازار مشخص بوده و تمامی برندهای مذکور در آن رده، توليدات خود را عرضه می دارند.

حجم های بالای این شیره انگور در بسته بندی های شیشه ای و پلاستيکی عرضه شده است به گونه ای که حجم چهارصد گرمی تا دو کیلویی در بسته بندی های مذکور انجام گرفته و به عنوان یک محصول خانوادگی مورد مصرف قرار می گیرد.

بسته بندی شیشه ای برای برندهای خاصی محقق می شود به عبارتی استفاده از جنس شیشه برای ظروف بسته بندی با داشتن ریسک بالا جهت شکستن در حین حمل و نقل و غیره، توسط برندهای خاص و انگشت شمار مورد استفاده قرار می گیرد.

حجم بالای شیشه طبیعتا در وزن گیری محصول کسر می شود در واقع حجمی که روی بسته بندی ذکر گردیده است حجم کامل شیره انگور مورد نظر است و حجم شیشه در وزن گیری به حساب نمی آید از این رو خریداران می توانند انتخاب راحتی را داشته باشند.

ظروف پلاستیکی این محصول، از بهترین و قابل حمل ترین بسته بندی برای شیره انگور کشمشی بوده که اشکال و مدل های متفاوتی را دارا هستند که هر کدام استفاده راحتی را دارند، این امر باعث کاهش قیمت محصول نیز می گردد چون هزینه تولید ظروف پلاستیکی کمتر از شیشه بوده و همواره در کاهش قیمت تمام شده محصول تاثیرگذار خواهد بود.

بر روی بسته بندی های شیره انگور، محلی برای باز کردن راحت و مورد مصرف قرار دادن آن تعبیه شده است که افراد می توانند به راحتی استفاده لازم‌ را داشته باشند، طبیعتا قیمت روی نوع صادراتی این محصول قید نمی گردد و در بیشتر مواقع برندهای تولیدکننده، این حجم از محصول را با قیمتی بسیار ارزان تر در دسترس خریداران عمده و قدیمی خود قرار می دهند.

خریداران عمده و تاجران بزرگ، نیازمند یافتن مراکز فروش اصل هستند تا بتوانند ضمن داشتن قیمت مناسب، تاریخ انقضای بالایی را دارا باشند چون این مراکز سعی دارند حجم عمده ای از شیره انگور موردنظر را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

در مجموعه ما خرید حجم عمده انواع مشتقات میوه های مختلف همچون شیره انگور کشمشی با حجم بالا امری مرسوم بوده که ضمن ارائه کیفیت عالی و بالا می تواند برای خریدار صرفه اقتصادی منحصر به فردی را ایجاد نماید، لذا برای تهیه حجم بالا در وهله اول بهتر است با مشاوران فروش ما تماس تلفنی حاصل نمایند و از شرایط موجود اطلاع لازم را دریافت کنند.

قیمت شیره انگور کشمشی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما