قیمت شیره توت 1401 + خرید و فروش

شیره توت جز موادی است که به شکل های مختلف در منازل و کارخانه ها تولید می شود و به روش های گوناگون به مصرف می رسد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شیره توت اصل

امروزه تولید کنندگان با استفاده از توت محصولات مختلفی را تولید کرده و وارد بازار می کنند که شیره توت اصل جزء این محصولات است و برندهای مختلفی دارد که در این میان شهدینا یکی از برترین برندها می باشد.

افزودنی هایی مانند شیره توت برای پنکیک، وافل و دسرهای مختلف نه تنها آن را خوشمزه تر می کند بلکه آن را به یک محصولی بسیار مقوی و عالی تبدیل می کند چون شیره توت در کنار انواع دسرها طعمی دلپذیر را به وجود می آورد.

این نوع شیره گیاهی به جز استفاده در دسرها، کاربردهای دیگری نیز دارد از جمله استفاده از آن به جای شکر در تهیه بسیاری از بیسکویت که سرشار از خاصیت می باشد، شیره توت دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است که می‌ تواند فایده های دارویی بسیار زیادی برای انسان داشته باشد.

این ماده مفید باعث کاهش وزن، پایین آوردن کلسترول بد، بهبود سرفه های شدید، تقویت قلب و غیره می شود، بین انواع شیره ها، شیره توت قدیمی ترین شیره گیاهی ثبت شده در تاریخ است ولی بسیاری از افراد از خواص آن آگاه نیستند.

شیره توت یک محصول خوراکی مفید است چون برای کنترل بسیاری از بیماری ها به کار می رود، این محصول به خاطر محافظت از کبد، پایین آورنده چربی خون و آنتی اکسیدانی مورد توجه قرار گرفته است البته فواید شیره توت بسیار شبیه به خود توت است زیرا هر دو سرشار از ویتامی های گروه ب، پتاسیم، منیزیم، کلسیم، آهن و ویتامین ها و مواد معدنی دیگر هستند که مصرف آن باعث سلامت قلب و عروق، پایین آوردن احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ و کمک به افزایش عملکرد تولید مثل می شود.

مقدار زیاد پتاسیم و همچنین کلسیم موجود در آن باعث کمتر شدن گرفتگی عضلات رحم می شود به همین خاطر به بهبود گرفتگی های رحم کمک می کند و به دلیل این که سرشار از آهن و پتاسیم است برای درمان کم خونی نیز مفید است.

مصرف روزانه و منظم شیره توت باعث منظم شدن، پاک شدن و تقویت سیستم ایمنی در بدن می شود و همچنین در بهبود التهاب معده مؤثر است، علاوه بر این باعث درمان یبوست نیز می شود.

در طب سنتی از شیره توت برای کاهش التهاب پوست و همچنین سوختگی استفاده می شده است، مواد موجود در این نوع شیره خاصیت ضدعفونی کننده و قابض دارد که از عفونت و سوختگی جلوگیری می کند و باعث درمان التهاب ناشی از سوختگی می شود.

برای استفاده از این ماده پر خاصیت می توانید از آن به عنوان یک نوشیدنی استفاده کنید به این صورت که یک تا دو قاشق از آن را به شیر افزوده و صبح ناشتا و در آخر شب میل کنید، اگر تمایل به طعم شیرین تر دارید، می ‌توانید مقداری عسل نیز به آن اضافه کنید و میل نمایید.

شیره توت اصل

قیمت شیره توت سیاه + خرید و فروش

شیره توت سیاه جزء مواد گران قیمت نیست بلکه ماده ای مفید با قیمتی پایین است که در اندازه های مختلف و وزن های متفاوت از ۵۰۰ گرم به بالا در بازار موجود است و در  دسترس مشتریان قرار داده شده است.

برای خرید شیره توت باید به یک سری نکات توجه داشته باشید:

  1. اول اینکه در سطح آن موادی سفید یا کپک زدگی دیده نشود و کاملاً پاک و تمیز باشد.
  2. دوم اینکه رنگ تیره ای داشته باشد و شفاف و زلال نباشد.
  3. سوم اینکه از غلظت خوبی برخوردار باشد و زمانی که مقداری از آن را داخل ظرف مورد نظر میریزید، غلظت و  سنگینی آن را حس کنید.
  4. همچنین باید به برند این محصول و داشتن نشان استاندارد، تاریخ تولید و انقضا و نوع بسته بندی آن توجه کنید.

به موارد ذکر شده در بالا توجه کنید تا بتوانید شیره توتی مرغوب تر، سالم تر و مطمئن تری را با خود به منزل ببرید و به مصرف روزانه برسانید، البته نکات ریز تر و دقیق تر دیگری نیز در تولید شیره توت خوب و مرغوب موثر هستند مثل نوع توت و روش تهیه آن و اینکه آیا از توت های سالم و تازه در تهیه آن استفاده شده است یا توت های کهنه و کپک زده؟!

برخی افراد سودجو، توت های بی کیفیت را در تولید شیره توت دخالت داده اند تا برای خودشان هزینه کمتری را در بر داشته باشد و به سلامتی مردم کمترین اهمیت را می دهند به همین دلیل برای خرید محصولات خوراکی به برندهای معتبر و سایت های فروش مورد اعتماد مراجعه نمایید.

البته ناکفته نماند شرکت های تولیدی معتبر همچون مجموعه شهدینا، اقدام به چنین کاری نمی کند، در نتیجه باید گفت اینگونه محصولات بی کیفیت در بازار مشخص هستند چرا که بی نام و نشان می باشند و بدون بسته بندی مناسب هستند.

علاوه بر این شیره توت تقلبی و بی کیفیت بدون علامت استاندارد، بدون تاریخ تولید و انقضا و با قیمت خیلی ارزان تر در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد و این محصول دیگر مفید و پرخاصیت نیست بلکه وسیله ای برای مبتلا شدن به انواع بیماری ها است که مصرف کنندگان از خرید چنین کالاهایی باید اجتناب کنند چون نه تنها بدن بدنی سالم تر را به آن ها هدیه نمی ‌دهد بلکه سلامتی آن ها را کاملاً به خطر انداخته و آن ها را درگیر بیماری های مختلف می کند.

البته شرکت های معتبر همچون شهدینا بیشتر از  اینکه دنبال سود جویی خود باشند به دنبال ثابت کردن برند خود در بازار هستند و دور نمایی از آینده شرکت خود را میبینند، پس اقدام به چنین کاری نمی کنند.

شرکت هایی که برند معتبر تری دارند و در بین مردم پذیرفته تر هستند به کیفیت محصول خود اهمیت می دهند و هر روز سعی در بهتر کردن محصولات خود و بالا بردن سطح کیفیت آن ها می کنند همچنین هر روز بر مشتریانشان افزوده می شود از این رو مجموعه آن ها میزان فروش بالایی خواهد داشته باشد.

شما برای خرید شیره توت مرغوب با بهترین قیمت می ‌توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید و شیره توت مورد نظر را در حجم های مختلف و در بسته بندی های گوناگون خریداری کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده تماس بگیرید، توجه داشته باشید این راه راهی آسان برای خرید شما محسوب می شود.

قیمت شیره توت سیاه + خرید و فروش

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما