قیمت شیره خرما در بازار + خرید و فروش

با مصرف انواع مواد خوراکی های سالم می توان انواع ریز مغذی ها را دریافت کرد که در این میان شیره خرما نیز نمونه ای عالی در بازار سراسر کشور به شمار می رود.

قیمت شیره خرما اعلا

با شروع فصل سرد سال تمایل انسان به سمت مصرف خوراکی های شیرین با طبع گرم بیشتر می شود و شیره خرما نمونه ای از این محصولات با طعم شیرین و طبع گرم است که از قیمت بسیار مناسب و ارزانی برخوردار است.

با تهیه این محصول (شیره خرما) می توان در تمام طول سال از این شیرین کننده مقوی و پر خاصیت جهت تامین نیازهای بدن استفاده کرد.

این محصول (شیره خرما) همچون خرمای تازه از انواع ویتامین و کالری در میزان بالا و مقداری پروتئین عالی گیاهی و از فیبر و مس، کلسیم، منیزیم برخوردار است و با مصرف روزانه از این خوراکی عالی با طبع و طبیعت گرم می توان از تمام این خواص برخوردار شد.

شیره خرما شیرین و طعمی لذت بخش و دوست داشتنی دارد و برای سلامت و استحکام استخوانهای بدن می توان از این محصول استفاده کرد، این محصول سبب پالایش دستگاه گوارش می شود و می تواند تاثیر مستقیم بر سلامت قلب داشته باشد که با تمام این خصوصیات از قیمتی بسیار مناسب برخوردار است.

برای مصرف در خانه می توان نمونه های بسته بندی شده شیره خرما را با توجه به میزان مصرف و نیاز خود و در حد و اندازه مشخص خریداری نمایید اما باید بدانید که اگر شیره خرما را در مقدار بیشتر نیز خریداری کنید به دلیل ماندگاری بالا و زمان مصرف طولانی حتی در دمای محیط نیز می توانید شیره خرما را با اطمینان از سلامت استفاده نمایید.

تولید کننده با استفاده از خرمای مرغوب اقدام به تولید نمونه ای از مواد شیرین کننده طبیعی کرده و این محصول پر کالری و انرژی زا یعنی شیره خرما را در بسته بندی شیشه ای بسیار مناسب با ماندگاری بالا و قیمت مناسب در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است.

شیره خرما درجه یک را می توان بجای مربا در وعده صبحانه و همراه با کره و یا حتی در کنار ارده استفاده نمود، همچنین در صنعت نیز به عنوان شیرین کننده ای طبیعی می توان از این محصول عالی استفاده کرد، بنابراین برای حفظ سلامت خود و خانواده خود از این محصول عالی و درجه یک خریداری و در مدت زمانی طولانی از آن استفاده و نیاز بدن خود به تولید کالری و انرژی و انواع ویتامین را تامین نمایید، البته می توان با خرید عمده و کلان در صورت نیاز این محصول عالی را با نرخی بسیار مناسب تر خریداری کرد.

قیمت شیره خرما اعلا

شیره خرما مشهد و نحوه خرید غیرحضوری

شیره خرما مشهد در واقع یکی از مشتقات سالمی است که از خرما استحصال می شود و به دلیل این که کاملا طبیعی است از تمام خواص و ویژگیهای موجود در خرما برخوردار است.

این محصول (شیره خرما) با استفاده از بهترین نمونه از خرما تولید شده در نخلستانهای کشور تولید می شود و می توان آن را در بسته بندی بسیار شیک و زیبا در وزنهای مختلف در بازار و با قیمت مناسب پیدا کرد.

تولید کننده تلاش کرده تا با حذف فیزیکی پوست، هسته و کلاهک روی خرما از گوشت و شهد خرما، شیره خرمای مرغوب را بدون هیچ افزودنی تولید و به صورت بسته بندی شده در اختیار مشتریان قرار دهد.

این محصول (شیره خرما) دقیقا طعم و عطر خرما و تمام  ویتامین و ریز مغذیهای خرما را دارد و با مصرف آن می توان از تمام آن ویژگیها استفاده کرد، این محصول طبیعی دارای طعمی بسیار عالی است و می توان در تمام وعده های صبحگاهی و یا در میان وعده های دیگر همراه با نان مصرف نمود و یا در صنایع مختلف مانند تولید کیک و شیرینی و غیره به عنوان یک شیرین کننده طبیعی سودمند آن را جایگزین مواد مضر کرد.

با استفاده از انواع مواد خوراکی مانند خرما می توان محصولاتی مشابه را با همان خصوصیات تولید نمود و شیره خرما مشهد یک نمونه از این محصولات است که با مارک و برندهای معروف مستقیما از خرما و بدون استفاده از رنگ یا طعم دهنده و به صورت کاملا پاستوریزه تولید و در بسته های مختلف با انواع وزن بسته بندی و با قیمت بسیار مناسب در جهت‌ سلامت مصرف کنندگان و در اختیار ایشان قرار داده شده است.

این محصول (شیره خرما) در بسته بندی مناسب قرار دارد و تمام مشخصات محصول و مواد تشکیل دهنده و حتی تاریخ تولید و انقضاء روی لیبلی که روی بسته است درج شده است، بنابراین برای خرید ابتدا تمام این خصوصیات را مطالعه و سپس تازه ترین تاریخ تولید را خریداری کنید تا بتوانید در مدت زمانی طولانی تر از شیره خرما استفاده کنید، البته پاستوریزه بودن و این که محصول طبیعی است سبب ماندگاری بالای کالا شده است و حتی بدون نیاز به یخچال و در دمای محیط می توان از این محصول و در مدت طولانی با حفظ کیفیت، طعم و انواع ویتامین استفاده نمود.

شیره خرما محصولی طبیعی است که با تدبیر تولید کننده و با جدا کردن پوست و هسته خرما در طی مراحل حرارت دیدن تولید و در اختیار مصرف کنندگان است، از این محصول برای تمام افرادی که به انرژی بسیار زیاد در طول روز نیاز دارند مانند تمام ورزشکاران، بانوان باردار و کودکان استفاده نمود و به سادگی میزان انرژی مورد نیاز بدن را تامین کرد.

امروزه می توان محصولاتی مانند سرکه خرما، شیره خرما یا خمیر خرما و غیره را از خرمای تازه تولید نمود که ممکن است ظاهرا این مواد خصوصا در طعم با هم متفاوت باشند اما همگی از انواع خواص خرما برخوردار می باشند، شیره خرما در مقدار کلان تولید می شود و می توان این محصول را به فراوانی در بازار مشاهده نمود.

اگر شما نیز از متقاضیان انواع این محصولات در حد کلان برای انجام امر مهم تجارت هستید بهتر است تا ابتدا در این سایت با مشاوران ما مشورت و در نهایت بهترین تصمیم برای خرید خوب را اتخاذ نمایید.

امروزه بسیاری از تولید کنندگان برتر انواع شیره خرما درجه یک، بهترین نمونه از محصولات خود را با قیمت بسیار ارزان و به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار متقاضیان قرار می دهند پس، شما نیز می توانید از طریق تماس با شماره موبایل درج شده از مجموعه ما خریدی ارزان و آسان را تجربه نمایید.

شیره خرما مشهد و نحوه خرید غیرحضوری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما