قیمت شیره خرما + طعم ‌دهنده پنکیک و دسر (500) گرمی

شیره خرما یکی از اختراعات آشپزی ایرانیان است و در انواع شیرینی ها، دسرها و پنکیک ها مزه های جدید را به ما هدیه می‌دهد.

مشخصات شیره خرما

رنگ و طعم شیره خرما با حرارت از بین نمی رود، بلکه پخت آن ها در دمای مناسب و با حرارت ملایم اتفاق می افتد که در این صورت ریزمغذی های طبیعی خرما حفظ می شود.

تولید شیره خرما توسط دستگاه های پیشرفته اتوماتیک و در محیطی کاملا بهداشتی، در بسته‌ بندی‌های استاندارد انجام می شود.

همچنین از مواد افزودنی که برای سلامتی مضر هستند در تولید شیره خرما استفاده نمی شود و شما با خیالی راحت بابت سلامتی خود، آن ها را می توانید استفاده کنید.

از شیره خرما به عنوان طعم دهنده مواد مختلف مانند پنکیک و تزئین بستنی استفاده شده و لعاب طعم آن ها را خوشمزه ‌تر می کند و مورد مصرف در پخت انواع شیرینی و بیسکویت های رژیمی و در قنادی ها می باشد.

خرماها به خصوص خرماهای شیره دار به دلیل ماندگاری کم و نبود آن ها در همه فصول، با حرارت و اضافه کردن کمی آب، به محصولی خوش طعم به نام شیره خرما تبدیل می شوند.

این محصول جذاب ( شیره خرما) در حجم های مختلف در وعده صبحانه و حتی به عنوان یک میان وعده پر کالری استفاده شده و نیز به صورت مواد میانی و اولیه در پخت انواع شیرینی ها و دسر ها به کار می رود.

همچنین افرادی که دچار زخم معده و مشکلات هضم گوارشی هستند و نمی توانند از میوه های خام استفاده کنند، می توانند از شیره خرما استفاده نمایند.

مشخصات شیره خرما

قیمت خرید شیره خرما 500 گرمی

در زمان خرید شیره خرما 500 گرمی، خوب است که موارد مهمی را در نظر داشته باشیم.

کیفیت بسته‌بندی شیره خرما یکی از مهمترین گزینه های قابل توجه می باشد زیرا در صورت بسته بندی که مناسب نباشد میکروب ها به روی شیره خرما تجمع کرده و باعث شکرک می شوند.

همچنین جهت تامین سلامتی، توجه به تاریخ تولید و انقضا شیره خرما، مدت زمان نگه داری آن را برای ما مشخص می کند.

کیفیت شیره خرما، به انتخاب خرماهای مرغوب بستگی دارد که از خرماهای کرم خورده و آسیب دیده در تولید آن استفاده نشده باشد که در این صورت از خرید خودداری کنید.

برای تهیه شیره خرمای تولید شده در مجموعه شهدینا، با بالاترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب از طریق راه های ارتباطی و شماره تماس های ذکر شده، با کارشناسان ما در سایت ارتباط برقرار نمایید، آن ها شما را در انتخاب و خرید محصول راهنمایی می کنند.

قیمت خرید شیره خرما 500 گرمی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما