قیمت کلی شیره خرما فله ای

شیره خرما فله ای در واقع به شیرخ های خرمایی گفته می‌ شود که به صورت عمده توزیع می‌ شوند. قیمت کلی شیره خرما عمده یا شیره خرما فله ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و معمولاً این قیمت توسط مراکز تولید کننده این محصولات تعیین می‌ شود و به مشتریان اصلی این محصول ابلاغ می گردد. قیمت کلی شیره خرما با توجه به نوع مواد مصرفی و هزینه های ناشی از سود واسطه‌ ها محاسبه می شود.

قیمت کلی شیره خرما فله ای

خواص درمانی شیره خرما برای کودکان

خواص درمانی شیره خرما برای کودکان کودکان به دلیل این که در سن رشد قرار دارند باید تغذیه سالمی داشته باشند اکثر پزشکان تغذیه پیشنهاد می‌‌ کنند که مادران شیره خرما را در رژیم غذایی کودکان خود قرار دهند. چرا که شیره خرما حاوی تمام مواد و عناصر مورد نیاز برای بهبود رشد کودکان است.

خواص درمانی شیره خرما به اثبات رسیده است با بررسی ترکیبات موجود در شیره خرما پی می‌ بریم که این محصول غذایی حاوی مقدار قابل توجهی کلسیم و منیزیم است. کلسیم و منیزیم دو عنصر مهم در فرآیند رشد کودکان هستند و کودکان با مصرف این محصول با فقر کلسیم و منیزیوم مواجه نمی شوند به مشکلات متعددی دچار نمی‌ شوند.

در واقع اگر کودکان شیره خرما را به طور مرتب مصرف کنند از استخوان‌ های همواره سالم و محکم برخوردار می شوند و فرآیند قد کشیدن و رشد آن ها سریع تر می شود. در واقع با مصرف شیره خرما کلسیم مورد نیاز برای رشد استخوان ها به میزان قابل توجهی جذب بدن می شود.

همان طور که می دانید تمام کودکان با توجه به مقدار سنی که دارند پر جنب و جوش و پر انرژی هستند و نیز برای فعالیت هایی که در طی روز انجام می دهند به یک منبع برای تامین انرژی احتیاج دارند. شیره خرما بهترین گزینه برای تامین انرژی مورد نیاز کودکان به حساب می آید. چرا که کالری بالایی در ساختار این عصاره شیرین وجود دارد که انرژی قابل توجهی به کودکان می‌بخشد و ضعف جسمانی آن ها را از بین می‌ برد.

تولید عمده شیره خرما فله ای

تولید عمده شیره خرما فله ای خرما به دو صورت بسته بندی شده و یا فله ای تولید می‌ شود که معمولاً قیمت نمونه‌ های فله ای شیره خرما بسته بندی شده مناسب تر است. به همین جهت کسانی که به شیره خرما در حجم بالا احتیاج دارند نمونه های فله ای را به نمونه های بسته بندی شده ترجیح می‌ دهند.

تولید عمده شیره خرما فله ای به صورت کاملاً بهداشتی و مکانیزه شده توسط صنایع غذایی ایران انجام می‌ شود و تا جای ممکن سعی می‌ شود که این شیره کاملاً طبیعی و ارگانیک تولید شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما