مراکز پخش شیره خرما صادراتی عمده

خرما که نام دیگر ان رطب است میوه ی درخت نخل است که دارای هسته ای سخت، گوشته ای نرم و شیربن و پوستی نازک است خرما فواید زیادی دارد که از ان فر اورده های زیادی تهیه می شود.

شیره خرما صادراتی یکی از انواع فر اورده های تهیه شده از این میوه ی شگفت انگیز می باشد که در مراکز فروش و چخش مواد غذایی و شیره ی خرما به صورت عمده توزیع می شود.

مراکز پخش شیره خرما صادراتی عمده

آشنایی با خواص شیره خرما برای درمان سرماخوردگی

آشنایی با خواص شیره خرما برای درمان سرماخوردگی شیره ی خرما خواص بسیاری برای بدن و سلامتی ما دارد مثلا در زمان سرما خوردگی با نفوذ ویروس در بدن سیستم ایمنی ضعیف می شود و توان مقابله با ویروس کاهش پیدا می کند.

شیره ی خرما که طبع گرمی دارد با افزایش انرژی بدن در دوران سرما خوردگی سیستم ایمنی را تقویت و توان مقابله با ویروس را در بدن افزایش می دهد.

این ماده ی غذایی ارزشمند حاوی مواد معدنی زیادی است که برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید می باسد از جمله پروتئین فسفر، آهن، پتاسیم، کلسیم، منیزیم و انواع ویتامین های A, B, C.

علاوه بر این شیره ی خرما خواص بسیار زیاد دیگری برای بدن و سلامتی دارد که از جمله ی آن عبارت است از شیره ی خرما سرشار از فیبر است که ملین بوده و عمل را راحت تر می کند.

مصرف شیره ی خرما در دوران بارداری دهانه ی رحم را باز و زایمان را آسان تر می کند و ویتامین A موجود در شیره ی خرما بینایی را تقویت و از بیماری ها و عفونت چشمی پیشگیری می کند.

شیره ی خرما سر شار از آهن و اسید فولیک است که به درمان و پیش گیری از کمبود آهن و کم خونی جلو گیری می کند همچنین ویتامین های گروه B شیره ی خرما باعث رفع خستگی و ضعف و تعادل اعصاب می شود.

شیره ی خرما حاوی کالری زیادی است که مصرف روزانه ی آن باعث چاق شدن صورت می شود و ویتامین های موجود در آن پوست صورت را صاف تر و از پیری جلو گیری می کند.

عوامل موثر بر کیفیت شیره خرما صادراتی

عوامل موثر بر کیفیت شیره خرما صادراتی عوامل بسیاری وجود دارد که بر کیفیت شیره‌ ی خرما تاثیر می‌ گذارد که عبارت اند از نوع خرما که بر کیفیت و مرغوبیت شیره ی خرما تاثیر گذار است و اندازه ی خرما که ریزی و درشتی آن از لحاظ رسیدگی میوه متفاوت است.

ترشیدگی حالتی است که در نتیجه ی فعالیت باکتری ها و قارچ ها قسمت شیرین و قند خرما تبدیل به اسید می شود و درنتیجه خرما را ترش میکند استفاده از خرمای ترشیده بر کیفت شیره ی خرما تاثیر می گذارد.

استفاده از خرمای شکرک زده که در واقع قند موجود در خرما متبلور شده و خرمای نارس و آفت زده برای تهیه شیره خرما باعث کاهش کیفیت و مرغوبیت شیره ی خرما می شود.

برای تشخیص شیره ی خرمای اصل و با کیفیت از شیره ی تقلبی راه هایی وجود دارد از جمله ی ان شناخت ویژگی های ظاهری شیره ی خرما می باشد.

از جمله ویژگی های ظاهری شیره ی خرما رنگ تیره ی ان، شفافیت شیره ی خرما، غلظت ان که همانند عسل است، طعم شیره که مزه ی خرما را می دهد و ته نشین شدن در صورت استفاده نکردن.

توزیع بهترین شیره خرما صادراتی عمده

توزیع بهترین شیره خرما صادراتی عمده توزیع شیره خرما عمده با توجه به خواص شیره خرما بیش تر می شود چون مردم همیشه به دنبال مواد غذایی هستند که فواید زیادی برای سلامتی داشته باشد.

توزیع بهترین شیره ی خرما در همه ی مناطق کشور به ویژه در فصل میوه دهی درخت نخل انجام می شود و همه می توانند به راحتی ان را تهیه و خریداری کنند و از خواص ان بهره مند شوند.

شیره خرما باکیفیت جزو محصولات صادراتی ایران به شمار می اید که هر ساله میزان زیادی از ان به سایر کشور ها صادر می شود و میزان زیادی ارز وارد کشور می کند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما