مرجع فروش شیره انگور خالص

شیره انگور یکی از فراورده هایی است که از انگور به دست می آید و فروش آن در بسته بندی ها و برندهای مختلف انجام می شود. امروزه شیره انگور تقلبی زیاد شده است پس به هنگام خرید باید دقت کنید که شیره انگور خالص و اصل را بخرید.

مرجع فروش شیره انگور خالص

مهم ترین مشخصه شیره انگور

مهم ترین مشخصه شیره انگور مشخصه ها و ویژگی های شیره انگور طبیعی و اصل: طعم و مزه شیره انگور( موقع خوردن شیره انگور خالص، طعم شیرینی انگور را باید احساس کرد اگر شیرینی بیش از حد یا شیرینی شکر را در آن احساس کردید آن شیره خالص نیست.) رنگ شیره انگور( رنگ شیره انگور اصل، عسلی مایل به قهوه ای روشن است.)

غلظت شیره انگور( شیره انگور خالص و اصل نه زیادی رقیق است نه خیلی سفت، بلکه غلظتی معمولی و قابل قبول دارد.) شیره انگور اصل در فصول سرد سال و بر اثر سرما بسته می شود اما شیره انگور تقلبی در اثر سرما بسته نمی شود. شیره انگور خالص بعد از گذشت زمان تغییر رنگ و مزه نمی دهد و رنگ آن ثابت می ماند و مزه آن ترش نمی شود.

خواص درمانی شیره انگور: بهترین درمان برای رفع کم خونی است. مناسب برای کسانی که از ضعف جسمانی رنج می برند. انرژی زا است. از تشکیل سلول های سرطانی در بدن جلوگیری می کند. باعث جلوگیری از حمله قلبی می شود. باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. از پیری پوست جلوگیری می کند. فشار خون بالا را کاهش می دهد. از لخته شدن خون و ایجاد سکته جلوگیری می کند. باعث سرعت بخشیدن به هضم غذا می شود.

درمان عالی برای رفع یبوست است. قردت ضد التهابی دارد. باعث تقویت حافظه شده و خطر ابتلا به آلزایمر را کاهش می دهد. برای درمان عفونت موثر است. برای بیماران دیابتی مفید و مناسب است. باعث غلیظ شدن شیر مادران شیرده می شود. اثر نرم کنندگی حلق دارد و برای کسانی که سرفه می کنند موثر است.برای رشد کودکان مناسب است. تسکین دهنده دردهای رماتیسمی است .

بازار فروش شیره انگور خالص عمده

بازار فروش شیره انگور خالص عمده شیره انگور مایعی غلیظ و شیرین است که آن را از انگورهای سفید و سیاه به دو روش صنعتی و سنتی درست می کنند. شیره انگور طبع گرم دارد. استان همدان و شهر ملایر یکی از بهترین و بزرگترین مراکز تولید انگور در کشور است و از این رو شیره انگور تهیه شده در این استان بسیار معروف و زبانزد است و عرضه شیره انگور در این استان بسیار رونق دارد. شیره انگور ملایر علاوه بر داخل کشور، مشتریان بسیاری در بازارهای خارجی نیز دارد. که می توانید آن ها را با قیمتی مناسب خریداری کنید و از آنها استفاده لازم را داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما