مرکز خرید شیره خرما خالص

شیره خرما خالص ، يكي از بهترين و قوي ترين شيره در كل جهان به شمار مي رود كه داراي خواص بسيار ويژه اي است. شيره خرما طعم شيرين و دلچسبي دارد و مراكز بسياري شيره خرما اصل و باكيفيت را در اختيار خريداران قرار مي دهند .

مرکز خرید شیره خرما خالص

چگونگی تولید شیره خرما

چگونگی تولید شیره خرما شيره خرما يكي از خوشمزه ترين شيره ميوه ها مي باشد. اين شيره داراي خواص بسياري براي سلامتي است . شيره خرما به بهبود خلق و خو و ارامش اعصاب كمك ويژه اي مي كند. شيره خرما به علت داشتن ويتامين ب باعث احساس ارامش و خواب راحت و… مي گردد .

شيره خرما داراي آهن و اسيد فوليك است و كم خوني را درمان مي كند ، همچنين اين شيره با ارزش و خوشمزه براي درمان ريزش مو نيز مفيد است.

طرز تهيه شيره خرما به اين صورت است كه ابتدا براي پاك كردن آلودگي هاي خرما ، ان ها را شسته و هسته ان ها جدا مي شود.س پس گوشت خرما برش داده مي شود و با آب كاملا روي حرارت مي پزد . مدت زمان پخت شيره ، يكساعت و نيم است .

سپس اب بدست امده از تفاله ان جدا مي شود . آب به دست امده از جوشاندن خرما، رقيق است ، بنابراين مجددا اب صاف شده را روي حرارت گذاشته تا كاملا غليظ شود. غلظت شيره خرما بسيار مهم است زيرا باعث به وجود امدن ماندگاري بيشتر شيره خرما مي شود.

در كارخانجات و مراكز صنعتي به اين محصول مواد نگهداري و هموژنيزه نيز اضافه مي كنند تا ماندگاري شيره خرما بالا برود و كيفيت و طعم بي نظير ان حفظ شود.

تامین کنندگان شیره خرما خالص

تامین کنندگان شیره خرما خالص هنگام خريد شيره خرما، بايد توجه كرد كه شیره خرما بهداشتی را شناسايي و خريداري نمود. در بسياري از مراكز ، به دليل كيفيت بالاي شيره خرما توليد شده، اين محصول را صادر مي كنند و شیره خرما صادراتی از بهترين و باكيفيت ترين نوع شيره خرما به حساب مي ايد كه مشتريان زيادي دارد .

شيره خرما كه داراي رنگ قهوه اي تيره و غلظتي بالاست ، در وزن هاي متفاوت و ظروف بهداشتي بسته بندي شده و به بازار عرضه مي گردد . شيره خرما داراي قند طبيعي است و به هيج عنوان در تهيه ان از شكر استفاده نمي شود و بسيار سالم است.

تامين كنندگان شيره خرما خالص اكثرا افرادي هستند كه يا در كارخانجات به صورت صنعتي با تجهيزات مدرن به تهيه اين محصول باارزش مي پردازند. البته بسياري از افراد كه داراي نخل هاي خرما هستند، شيره خرما را به صورت سنتي يا رعايت بهداشت تهيه مي كمند و به فروش مي رسانند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما