پخش عمده شیره خرما غلیظ ارگانیک

شیره خرما، یکی از فرآورده های ناب و کاملا متمایز تهیه شده از خرما است که حاوی املاح معدنی و ویتامینهای فراوانی است. این محصول به دو شکل سنتی و صنعتی در بازار یافت میشود. پخش و توزیع انواع شیره خرما با درجه کیفی های متفاوت توسط نمایندگیها و شرکتهای تجاری متعدد در سراسر نقاط کشور صورت میگیرد.

در حال حاضر، پخش شیره خرما غلیظ و ارگانیک توسط این نمایندگیها، به صورت عمده و فله و یا به شکل بسته بندی در ظروف مختلف و با حجمهای متفاوت صورت میگیرد، شایان ذکر است که توزیع محصولات مشابه در بازار های داخلی و بین المللی همچون شیره توت سنتی و صنعتی، شیره انجیر سنتی و صنعتی و شیره انگور سنتی و صنعتی نیز با نازلترین قیمت به همین شیوه انجام می شود.

پخش عمده شیره خرما غلیظ ارگانیک

نکاتی برای تولید شیره خرما غلیظ ارگانیک

نکاتی برای تولید شیره خرما غلیظ ارگانیک

شیره خرما ارگانیک، محصولی است کاملا طبیعی که حاوی مقادیر عظیمی فسفر و آهن بوده و به همین دلیل از بروز کم خونی جلوگیری میکند. طبع این فرآورده طبیعی گرم و خشک بوده و به همین دلیل برای همه ی افراد مناسب می باشد. روش تهیه شیره خرما به شیوه سنتی با روش صنعتی متفاوت بوده به همین دلیل محصول تولید شده از بعضی جهات همچون رنگ و غلظت باهمدیگر متفاوت میباشد.

برای تولید شیره خرمای غلیظ و طبیعی، ابتدا دم و هسته خرماها را جدا کرده و آنها را کاملا شستشو میدهند تا هرگونه آلودگی و میکروب آنها از بین برود. آنگاه خرماها را از وسط به دو نیم کرده و در ظروف بزرگی میریزند، سپس آب را معادل دو برابر وزن خرما، در ظرف ریخته و بر روی حرارت قرار میدهند تا کاملا خرما درون آب نرم شود. یکی از مهمترین نکاتی که در زمان تهیه شیره غلیظ باید مد نظر قرارداد میزان آب اضافه شده به ظرف است، هرقدر آب اضافه شده کمتر باشد، غلظت شیره بیشتر خواهد بود.

پس از نیم ساعت جوشیدن مخلوط، حرارت را خاموش کرده و کل مواد را از صافی رد میکنند، و باز ماده بدست آمده را به مدت نیم ساعت بر روی حرارت قرار میدهند. در این مرحله، شیره کمک کم غلیظ شده و قوام میابد. لازم به ذکر است که شیره خرمای صنعتی از نوع سنتی آن غلیظ تر بوده و میزان تولید شیره در روش صنعتی از روش سنتی بیشتر میباشد.

عوامل موثر بر کیفیت شیره خرما غلیظ ارگانیک

عوامل موثر بر کیفیت  شیره خرما غلیظ ارگانیک

شیره خرما از جمله محصولاتی است که به دلیل مزایای بینظیری که دارد بسیار پرطرفدار بوده و از فروش بالایی نیز برخوردار است. این محصول هرساله به دلیل بالا بودن تقاضا، به شکلی انبوه و تناژ و با رعایت کلیه اصول و موازین بهداشتی تولید شده و به شکل بسته بندی و یا فله به بازار عرضه می شود. شیره خرما در انواع مختلفی وجود داشته و درجه کیفی متفاوتی دارد.

یکی از مهمترین عوامل موثر بر کیفیت شیره خرما غلیظ، استفاده از نوع تازه و مرغوب خرما می باشد، شایان ذکر است که هرقدر خرما تازه تر باشد، شیره تولیدی از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود، همچنین شیره خرما باکیفیت و غلیظ، رنگ روشنی داشته و هیچ گونه رسوبی ندارد. طعم این محصول، بسیار شیرین است اما زننده نمیباشد، از طرفی غلظت این شیره زیاد است، و در مواردی جهت رقیق کردن آن باید کمی با آب مخلوط شود.

صادر کننده بهترین شیره خرما غلیظ ارگانیک

صادر کننده بهترین  شیره خرما غلیظ ارگانیک

صادر کننده شیره خرما غلیظ درجه یک و ارگانیک، این محصول را با بهترین درجه کیفی و در بسته بندیهای کاملا شیک و بهداشتی به کشورهای دیگر صادر میکند. ناگفته نماند که سایر شیره جات خوراکی نیز همچون شیره انگور و توت و انجیر به همین شیوه و با قیمتی مناسب به بازارهای بین المللی، عرضه میشود.

صادرات شیره خرما، منجر شده که مشتریان و متقاضیان خارجی نیز از مزایای انواع این فرآورده خوراکی مقوی بهره برده و به این طریق به دلیل بالارفتن میزان فروش، میزان تقاضا از سوی کشورهای خارجی نیز افزایش یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما