پخش کننده انواع شیره خرمای سنتی کیلویی

توضیحات عنوان اصلی

برای تهیه انواع شیره خرما از خرماهای متنوعی استفاده می‌ شود از بهترین و پرخاصیت ترین آن ها خرمای کبکاب است. شیره خرمای کبکاب از استقبال خرید بالایی برخوردار بوده و متخصصین علم تغذیه همواره به استفاده از آن ها تاکید داشته اند.

خرید کلی شیره خرمای سنتی نسبت به نمونه جزئی آن ها به صرفه‌ تر است و شما با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام داده اید و دست واسطه ای در کار نیست. در این زمینه پخش کننده انواع شیره خرما سنتی کیلویی بهترین و با کیفیت ترین آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و می توانید حتی به صورت عمده آن ها را خریداری کنید.

پخش کننده انواع شیره خرمای سنتی کیلویی

راهنمای خرید شیره خرمای سنتی کیلویی

راهنمای خرید شیره خرمای سنتی کیلویی روش های تهیه شیره خرما بسیار زیاد است، این سری از محصولات به روش های سنتی و یا صنعتی تولید می‌ شوند. اما برای تهیه شیره خرمایی که برای همه مزاج ها سازگار باشد، جوشانده شیره با سرکه است که در نهایت سرکه شیره تهیه می‌ شود و شما می‌ توانید آن را با غذاهای بسیار زیادی همچون کاهو و سالاد مصرف نمایید.

شیره خرما جزو مواد غذایی انرژی زا بوده که مصرف آن برای کودکان و محصلان بسیار توصیه می‌ شود؛ چرا که این گروه سنی فعالیت بدنی بالایی دارند و نیاز به انرژی زیادی خواهند داشت.

شیره خرما از خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار می‌ باشد، سرشار از فسفر و آهن بوده که همگی باعث فعال شدن سلول های عصبی می شوند. آهن موجود در آن باعث رفع کم خونی می شود همچنین در تسکین دردهای روماتیسمی و امراض شریانی گزینه مناسبی برای مصرف می باشد.

در بسیاری از مناطق کشور ایران از شیره خرما به جای شکر استفاده می‌ شود. برای پخت حلوا گزینه مناسبی برای مصرف است، برای تهیه شیر برنج و یا ارده به وفور استفاده می‌ شود، اما سرشار از خاصیت آنتی اکسیدانی است و می‌ تواند رادیکال های آزاد موجود در بدن را که عامل اصلی ابتلا به سرطان اند، از بین ببرد. علاوه بر این این رادیکال‌ ها می‌ توانند باعث ایجاد چین و چروک در پوست صورت شما شوند که با مصرف شیره خرما می توانید به راحتی این مشکلات پوستی را از بین ببرید.

شیره خرما منبع غنی از پتاسیم می‌ باشد، پتاسیم به عنوان گشاد کننده عروق معرفی شده و می‌ تواند بسیاری از مشکلات قلبی عروقی بدن شما را از بین ببرد.

فواید مصرف شیره خرما برای سلامت قلب

فواید مصرف شیره خرما برای سلامت قلب شیره خرما سرشار از پروتئین قوی طبیعی و مواد معدنی متنوع شکمی برای حفظ سلامت بدن موثر است، از مواد غذاهای طبیعی موجود در شیره می توانیم به ساکارز، گلوکز و فروکتوز اشاره داشته باشیم که میان وعده ای طبیعی و مناسب به حساب می‌آید. شیره خرما برای تامین انرژی استفاده می شود این شیره بسیار انرژی زا بوده و یادگیری در کودکان و دانش آموزان افزایش می دهد و همین دلیل تغذیه مناسب در این گروه سنی است.

شیره خرما برای درمان یبوست گزینه ای مناسب می باشد چرا که دارای خاصیت ملین بوده و فیبر موجود در آن می تواند به سرعت مشکلات گوارشی موجود در بدن شما را از بین ببرد، در واقع شیره خرمای زاهدی باعث افزایش فعالیت باکتری های مفید موجود در دستگاه گوارش می شود همچنین برای درمان شب کوری گزینه ای مناسب برای مصرف است چرا که سرشار از کاروتنوئید و ویتامین ای بوده و می‌ تواند خشکی چشم و افزایش خطر ابتلا به عفونت را از بین ببرد.

همچنین مصرف آن برای مادران باردار بسیار توصیه می‌ شود چراکه زایمان را آسان تر خواهد کرد و در فرایند زایمان دهانه رحم را باز تر می نماید برای رفع مشکل کم خونی بهترین گزینه برای شما استفاده از شیره خرما است، این شیر سرشار از آهن و اسید فولیک بوده و در نتیجه می‌تواند کم‌خونی شما را رفع نماید، فولات موجود در آن خون ساز بوده و به همین دلیل برای زنان باردار بسیار توصیه می‌شود.

در کشور ایران بیش از 30 نوع خرما و در نتیجه بیش از 30 نوع شیره ی خرما وجود دارد. تهیه شیره خرما از دو روش صنعتی و سنتی استفاده می شود.

برای تهیه آن به صورت صنعتی از آب و اعمال حرارت استفاده می شود، اما در روش سنتی خرما ها را بر روی هم قرار می دهند و آن ها را تحت فشار قرار داده و شیره را از آن ها خارج می کنند.

اهمیت شیره خرما در سلامت انسان بسیار بالا است و غنی از کربوهیدرات ها، مواد معدنی، فیبر، ویتامین ها، اسیدهای چرب، اسیدهای آمینه و پروتئین است.

شیره حاوی مقادیر زیادی سدیم، پتاسیم، کلسیم، فسفر و منیزیم است. معمولا به این شیره اسیدهای آسکوربیک در سطح 1٪ می زنند که باعث افزایش نسبی خاصیت اسیدیته موجود در آن می شود

شیره خرما همچنین سرشار از فیبرهای طبیعی است که در داشتن بدن و ذهنی سالم کمک می کند. از این رو مصرف خرما از مزایای بسیار خوبی برخوردار است. میزان کلسترول بد را کم می کند و از ابتلا شدن به بیماری های قلبی جلوگیری می کند.

شیر برنج با شیره، برف با شیره، شیر با شیره و ارده با شیره بسیار خوشمزه است و در بسیاری از استان ها استفاده می شود. در استان های همدان، تبریز، اراک، اردبیل و… در فصل زمستان بیش ترین استفاده از شیره می شود. شیره خرما دارای مقدار زیادی ویتامین A و B و C است و به پاکسازی روده کمک می کند و اسیدهای غیر مفید بدن را از بین می برد، از طرفی در تسکین دردهای روماتیسمی و وریدی کمک می کند.

شرکت فروش شیره خرمای سنتی کیلویی

شرکت فروش شیره خرمای سنتی کیلویی شرکت فروش شیره خرما کیلویی در اقصی نقاط کشور با کیفیت ترین آن ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد این شرکت های فروش تمام تلاش خود را انجام داده اند تا این سری از محصولات را در بسته بندی های ویژه ای و با حفظ کیفیت اصلی در اختیار مشتریان خود قرار دهند اما شما با تهیه عمده آن ها می توانید خرید خود را به صرفه تر کنید و در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و باکیفیتی دست یابید.

سفارش عمده شیره خرمای سنتی کیلویی

سفارش عمده شیره خرمای سنتی کیلویی

بازار خرید شیره خرما سفارشی با توجه به استقبال خرید آن ها، بسیار خوب بوده و افراد در اقصی نقاط کشور نسبت به خرید آن ها از خود رغبت نشان می دهند، علاوه بر این، این محصول ایرانی به کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی صادر می‌ شوند. در این زمینه بازرگان کثیری به ارائه خدمات پرداخته و بهترین و باکیفیت‌ ترین خرما را در اختیار مشتریان خارجی خود قرار می‌ دهند که با این وجود ارز خوبی وارد کشور می‌ شود.

شما برای ثبت سفارش عمده شیره خرمای سنتی کیلویی خود می توانید از همین درگاه اینترنتی اقدام کنید و با مشورت متخصصین خبره ما انتخاب خود را بی نقص نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما