پخش کننده شیره انجیر باکیفیت عمده

انجیر میوه ای است دارای خواص زیاد ولی نمی توان آن را برای مدت طو لانی نگهداری و استفاده کرد برای همین آن را خشک و یا شیره انجیر عمده تولید می کنند تا از خواص بی نظیر این محصول در تمام فصول بتوان استفاده کرد.

شرکت های تولید کننده این محصول آن را به صورت عمده در بازار فروش عرضه می کنند عرضه شیره انجیر توسط این شرکت ها به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت می گیرد که با حذف واسطه های می توان محصولی مناسب تر خریداری کرد.

پخش کننده شیره انجیر باکیفیت عمده

شیره انجیر باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

شیره انجیر باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ شیره انجیر به دو صورت سنتی و صنعتی تولید می شود که خیلی از افراد سود جو ممکن است این محصول را به صورت ناخالص و غیر اصل در بازار عرضه کنند ویژگی های شیره انجیر:

1- شیره انجیر طبیعی باید دارای رنگی شفاف به رنگ عسلی مایل به قهوه ای باشد و شیره های انجیر دارای کیفیت پایین دارای رنگ کدر مانند می باشند.

2- با گذشت زمان طولانی شیره انجیر باید فاقد هر گونه شکرک باشد اگر شکرک بزند نشانه این است که ممکن است هنگام تولید شیره انجیر به آن شکر اضافه شده است.

3- شیرینی آن باید در حالت تعادل باشد نه زیاد شیرین و نه زیاد کم شیرینی باشد و کم بودن هر کدام دارای بی کیفیتی محصول می باشد.

4- شیره انجیر اصل دارای طعم مطبوع خود میوه می باشد و طعم ترشیدگی و تلخی ندارد.

5- این محصول اگر دارای غلظت کافی باشد دارای ماندگاری و دوام زیادی می باشد و برای مدت زمان طولانی می توان از آن استفاده کرد.

6- اگر قصد درست کردن شیره انجیر را دارید بهتر است هنگام شستن میوه انجیر خوب رطوبت آن گرفته شود و این کمک به ماندگاری بیشتر شیره انجیر می کند.

7- شیره انجیر باکیفیت اصل مناسب برای کم خونی و ملین می باشد که به درمان یبوشت کمک می کند.

آشنایی با مواد اولیه برای تولید شیره انجیر باکیفیت

آشنایی با مواد اولیه برای تولید شیره انجیر باکیفیت برای درست کردن شیره انجیر مثل شیره خرما چون دارای آب نمی باشد می توانند اندازه وزن میوه به آن آب اضافه کنند بهتر است انجیرها را از وسط نصف کنید سپس به صورت حرارت ، این مواد یعنی آب و انجیرا را خوب له کنید تا ماده ی غلیظی به دست آید وقتی که خوب به حد غلظت رسید زیر آن را خاموش کرده و به وسیله صافی و فشار دست آن را از تفله های انجیر جدا می کنید.

آب و یا شیره بدست آمده باید دارای غلظت باشد اگر غلظت آن کم باشد بهتر است آن را دوباره بعد از صاف کردن بجوشانید تا مثل حالت عسل شود هنگامی که سرد شد آن را در بسته بندی های مختلف می ریزید.

خیلی از افراد هستند که از شکر برای شیرین شدن شیره انجیر استفاده می کنند و این کار درست نیست ولی بهتر است وقتی که شیره را تصفیه یعنی از صافی عبور دادید شکر را با به آن اضافه کنید و بگذارید چند جوش با شکر بزند تا خوب در آن حل شود برای تهیه شیره انجیر اصل فقط از آب و انجیر استفاده می کنند و به این نوع شیره طبیعی می گویند .

مراکز توزیع شیره انجیر باکیفیت عمده

مراکز توزیع شیره انجیر باکیفیت عمده مراکز تولید شیره انجیر با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته با انتخاب بهترین نوع انجیر اقدام به تولید این محصول می کند شیره انجیر ارگانیک و طبیعی بعد از بسته بندی در ظرف هایی با وزن های مختلف قرار می گیرد و از طریق شرکت های تولید کننده به صورت عمده در اختیار نمایندگی های فروش در سراسر کشور قرار می گیرد این نماندگی ها این محصول را به صورت عمده در داخل و خارج از کشور توزیع می کنند.

توزیع این محصول توسط سایت های اینترنتی در حال حاضر که معتبر و شناخته شده می باشند صورت می گیرد شرکت های تولید کننده سعی می کنند محصولی باکیفیت و دارای رنگ و ظاهری خوب و طبیعی در سراسر کشور ارائه دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما