کارخانجات تولید شیره توت صنعتی

شیره توت صنعتی در کارخانجات که در شهرستان های پرورش توت وجود دارد بدست می آید. شیره توت راا می توان از هر نوع توت گرفت اما مناسب ترین توت که می توان شیره اعلا و درجه یک از آن بدست آورد شیره توت سفید است.

شیره توت قبل از این که کارخانجات برای گرفتن شیره به وجود بیایین توسط باغذاران تولید می شد تا بتوانند در فصل های که توت در اختیار نداند از این محصول استفاده نمایند.

سفارش خرید شیره توت صنعتی اعلا

شیره توت صنعتی در کارخانه ها توسط دستگاه های مکانیزه و طبق فرآیندی انجام کی گیرد. دستگاه های بکار برده شده در این کارخانه ها نیز به مرور زمان پیشرفت های بسیاری می کند که این امر باعث بهبود بخشیدن به عملکرد این دستگاه ها برای تولید شیره می شود. شیره تولید شده به روش صنعتی نیز مانند سنتی بسیار با کیفیت و مقوی می باشد و هیچ گونه تغییری در خواص آن ایجاد نشده است. تولید شیره توت دارای مراحل متفاوتی است که در ادامه بیان خواهیم کرد، تا یک شیره با کیفیت و مقوی تولید شود.

  • شستشو
  • سورت بندی توت
  • حرارت دادن توت
  • تصفیه کردن توت
  • شفاف سازی شیره توت
  • تغلیظ شیره توت
  • بسته بندی
  • برچسپ زنی

شیره توت صنعتی کارخانجات تولیدی شیره توت درجه یک

شیره توت به روش سنتی و صنعتی تولید می شود. در روش سنتی تهیه و تولید شیره بسیار زمان بر است به طوری که اگر می خواهید این محصول را به صورت عمده تولید کنید نمی توانید بر روی آن حساب باز کنید. از روش سنتی باغذاران و خانه دار ها برای تهیه شیره توت از محصولات خود استفادع می کنند. اما امروزه به دلیل این که بیشتر افراد به خواص معجزه آسای این معجون مطلع می باشند باعث شده این محصول خریداران بسیار زیادی داشته باشد به همین دلیل برای تهیه شیره توت به صورت عمده نمی توان از روش سنتی استفاده نمود. امروزه از شیره توت صنعتی علاوه بر نیاز های خانگی مصارف دیگری نیز دارد که عبارتند از:

  1. کیک
  2. شیرینی
  3. دسر

شیره توت صنعتی

پخش عمده شیره توت ارگانیک و طبیعی

تولید کنندگان شیره توت صنعتی محصولات خود را به سرتاسر کشور به درستی در مراکز فروش معتبر عرضه می دارند تا مشتریان بتوانند این محصولات با کیفیت را به راحتی خریداری و از مزایای این معجون بهرمند شوند. شیره توت می توان گفت در واقع تمام خاصیت ها و ویژگی های منحصر به فرد میوه توت را دارا می باشد. شیره توت از قدیم در طب سنتی ایرانی و اسلامی از جمله بهترین نوع مواد غذایی که می تواند برای سلامتی و قوت بخشیدن به بدن انسان مفید باشد استفاده شده است.از جمله خواص منحصر به فرد آن می توان به مواردی چون:

  1. شیره توت دارای طبیعت گرم است و برای افراد سرد مزاج بسیار مناسب است
  2. درمان بسیار مناسب برای کم خونی به دلیل داشتن مقدار بسیاری آهن
  3. به دلیل داشتن ویتامین A مفید برای پوست، مو، ناخن و چشم
  4. به دلیل داشتن ویتامین B مفید برای رفع استرس و اضطراب
  5. تصفیه خون
  6. حفظ سلامت کبد و طحال
  7. انرژی زا بودن

شیره توت صنعتی

نمایندگی فروش شیره توت خاص

شیره توت صنعتی نیز مانند شیره خرما و شیره انگور دارای خواص بسیاری می باشد به طوری که جایگاه ارزش غذایی بسیار ویژه ای دارد. این شیره همچنین به همراه شیره خرما و انجیر یک معجون با خاصیت معجزه آسای برای درمان کم خونی می باشد به طوری که افرارد با استفاده از آن می توانند از هیچ گونه دارو برای درمان کم خونی خود استفاده نکنند. این محصول پر خاصیت را برای این که بتوانید با قیمت بسیار مناسب خریداری نماید می توانید به مراکز فروشی که در سرتاسر کشور وجود دارد مراجعه نموده و آن را خریداری نمود. بهترین توت ها در مناطقی که در ادامه بیان خواهیم نمود پرورش داده می شود که عبارتند از:

  1. توت بخارایی
  2. توت یزدی
  3. توت  اصفهان
  4. توت بیرجند
  5. توت کردستان
  6. توت کرمانشاه

شیره توت صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما