کارخانه تولید کننده قند مایع خرما طبیعی

در صنایع غذایی مختلف تامین مواد اولیه کاملا بهداشتی و درجه یک از اهمیت بالایی برخوردار است که خوشبختانه کارخانه تولید کننده قند مایع خرما طبیعی نیز به این امر توجه کرده است.

تولیدکنندگان قند مایع خرما

یکی از خوشنام ترین تولیدکنندگان در عرصه قند مایع خرما، مجموعه شهدینا بوده و فعالیت گسترده ای در تهیه و عرضه انواع فرآورده ها و مشتقات میوه هایی همچون خرما در سطح کشور دارد.

هدف از تهیه قند مایع خرما فراهم کردن امکان نگهداری طولانی مدت آن و کاهش دادن حجم محصول می باشد تا هم حمل و نقل بهتری پیدا کرده و هم اینکه در جای کمتری امکان انبارسازی و ذخیره کردن آن وجود داشته باشد که این موضوع برای چندین مدل متنوع میوه قابل اجرا خواهد بود.

برخی از میوه ها مانند خرما این قابلیت را دارند تا توسط دستگاه های پیشرفته شیره و قند مایع آن ها تا حد امکان گرفته شده و به حالت غلیظ شده درآیند که در این حالت شکلی در حدود ۳ تا ۷ برابر غلیظ تر از شهد اصلی پیدا می کنند و با توجه به اینکه در مراحل تولید تحت حرارت بالا قرار داشته اند می توان برای چندین ماه در دمای محیط هم آن ها را نگهداری کرد.

تهیه قند مایع از میوه هایی مانند خرما رایج بوده و هم اکنون توسط کارخانه مطرح شیره گیری انواع این محصولات در حال تولید و عرضه به بازار هستند.

زمانی که قند مایع بدست آمده از یک میوه مانند خرما در کارخانه تهیه می شود در دبه ها و یا گالن های مخصوص ریخته شده و راهی کارخانه های صنایع غذایی خواهند شد که از قند مایع خرما به عنوان ماده اولیه تولید محصولات خود استفاده می کنند به عنوان مثال کارخانه تولید نوشیدنی ها با خرید قند مایع خرما و اضافه کردن حجم مشخصی از مواد اولیه به آن اقدام به تولید پاکت ها و یا بطری های نوشیدنی خواهند کرد.

لازم به ذکر است در جریان تهیه قند مایع خرما هیچ آسیبی به ویتامین ها و دیگر مواد ارزشمند موجود در خرما وارد نخواهد شد و هر محصولی با توجه به اینکه از چه نوع خرمایی گرفته شده باشد حاوی سطح قابل توجهی از ویتامین ها، مواد معدنی، اسید آمینه، کلسیم و فسفر خواهد بود.

به منظور تهیه انواع نوشیدنی های بدون شکر با درجه کیفیت عالی حتما از مواد اولیه درجه یک همچون قند مایع خرما استفاده می شود تا نتیجه نهایی هم از مرغوبیت بالایی برخوردار باشد و هم بتواند استاندارهای مورد تایید سازمان های بهداشتی را کسب کند.

همان طور که می دانید قند مایع خرما شیشه ای محصولی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می‌ آید که امروزه به شکل های مختلفی تولید می شود و انواع گوناگونی از آن در بازار خرید موجود می باشند که بر اساس معیار های مختلفی قابل دسته‌ بندی هستند.

در مورد قند مایع خرما شیشه ای باید بدانید که بخش مهمی از ترکیبات آن را خرما تشکیل می‌ دهد؛ زیرا این محصول مستقیما از خرمای مرغوب و سالم به دست می آید.

علاوه بر این باید بدانید که مواد دیگری مانند افزودنی ها و نگهدارنده ها و در برخی موارد کمی شکر نیز در قند مایع خرما موجود می باشد، اما از نظر سلامت باید بدانید که یک ماده غذایی سالم به شمار می آید ولی بهتر است که تازه ترین نوع آن مورد استفاده قرار بگیرد.

بسته بندی شیشه ای این محصول (قند مایع خرما) موجب شده تا سطح کیفی آن ارتقاء یابد، چرا که ظروف شیشه ای واکنش شیمیایی نشان نمی دهند و به داخل محتویات خود نفوذ نمی کنند.

تولیدکنندگان قند مایع خرما

نحوه تشخیص کیفیت قند مایع خرما + قیمت خرید

برای تشخیص اینکه قند مایع خرما از خلوص و درجه کیفیت مطلوب برخوردار است حتما در آزمایشگاه کنترل کیفیت مورد آنالیز قرار گرفته تا ترکیبات و میزان ارزش های غذایی آن مورد سنجش دقیق قرار بگیرد و فقط در صورتی که موفق به عبور از این مرحله شود، مجوز ورود به بازار مصرف را پیدا خواهد کرد.

قند مایع خرما بیش از آنکه به مصرف مشتریان عادی برسد مورد توجه کارخانه های بزرگ فعال در حوزه صنایع غذایی قرار دارد و همواره در حجم انبوه و در گالن های بزرگ بسته بندی و راهی بازار خواهد شد اما می توان با بررسی برخی مشخصات ظاهری تا حدی کیفیت آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

توجه داشته باشید قند مایع خرمای مرغوب دارای عطر و رنگی مشابه با میوه اصلی (خرما) بوده و قرار نیست پررنگ تر و یا همراه با عطری تندتر باشد زیرا در این صورت احتمال استفاده از طعم دهنده های شیمیایی در آن زیاد خواهد بود.

همچنین نحوه بسته بندی قند مایع خرما تاثیر زیادی بر حفظ کیفیت آن داشته و کمک می کند بهداشت محصول به بهترین شکل رعایت شده و شرایط حفظ کیفیت اولیه آن حتی با گذشت چندین ماه از تولید هم مانند روز اول حفظ شود.

قیمت قند مایع خرما بر اساس کیفیت و سایر عوامل مهم محاسبه میگردد یعنی:

  • مقدار سفارش
  • زمان خرید
  • فروش داخلی
  • فروش برای صادرات
  • خرید از کارخانه
  • خرید از واسطه

موارد بالا در قیمت خرید و فروش قند مایع خرما تاثیر دارد، از این رو خریداران در زمان خرید باید به آن توجه داشته باشند، همچنین مشتریان این محصول (قند مایع خرما) می توانند از طریق تلفن همراه و سایت های شرکت های مختلف از قیمت و نحوه ارسال آن مطلع شوند، از آنجایی که قند مایع خرما به منظور صادرات نیز مورد استفاده قرار می گیرد، کیفیت بالای آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

بنابراین در ساخت این قند مایع از خرماهای باکیفیت و تازه استفاده می شود تا قند مایع تولید شده علاوه بر طعم، رنگ ایده آلی داشته باشد، همچنین بسته بندی ها از نظر کیفی و بصری نیز مانند پل ارتباطی قوی میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می باشند.

تمامی شرایط ذکر شده در کارخانه تولیدی شهدینا به بهترین شکل رعایت شده و مشتری می تواند اطمینان خاطر بالایی در مورد کیفیت برتر قند مایع خرما خریداری شده داشته باشد و خریدی بدون واسطه را از طریق تماس با شماره درج شده تجربه کند.

نحوه تشخیص کیفیت قند مایع خرما + قیمت خرید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما